2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Moderaator: Moderators
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Eeldan et autode jälgimine toimub üle GSM võrgu. Gps andmed liiguvad üle gsm süsteemi. Ma oma jahikoerte asukohta selliselt määran.
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
G4S jälgimissüsteem on GPS-satelliidipõhine, aga andmete edastamine toimub GSM-mobiilsidevõrgu kaudu - seega kui puudub mobiililevi, siis ei saa ka andmeid üles laadida. Tracki salvestab aga satelliidi põhjal autos olevasse seadmesse ikka, lihtsalt ühel momendil kui tekib mingigi hädine mobiililevi, laetakse kogu vahepealne teekond korraga üles.
Siber ei ole Eesti, seal võib nädalaid liikuda levivabades piirkondades (kuigi Eestiski on selliseid paikasid jalaga segada), praegu umbes taolise kandiga pistmist ongi.
Seega tuleb oodata piisavalt head mobiililevi, et kogu andmesidepakett vahepalse teekonna andmetega saaks üles laetud. Tõenäoliselt kusagil Jakutski lähistel ehk siis hiljemalt homme (neljapäeva) lõuna paiku.
Siber ei ole Eesti, seal võib nädalaid liikuda levivabades piirkondades (kuigi Eestiski on selliseid paikasid jalaga segada), praegu umbes taolise kandiga pistmist ongi.
Seega tuleb oodata piisavalt head mobiililevi, et kogu andmesidepakett vahepalse teekonna andmetega saaks üles laetud. Tõenäoliselt kusagil Jakutski lähistel ehk siis hiljemalt homme (neljapäeva) lõuna paiku.
Marko "Kirjanik" Kaldur
marko@markokaldur.com
http://www.markokaldur.com
marko@markokaldur.com
http://www.markokaldur.com
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Mingiks ajaks jälle liikumine olemas!
Uute andmete kohaselt jõuavad nad Yakutskisse laupäeval. Lund on palju ja sajab koguaeg juurde, külma -15
Nii ta on , salvestab satelliidipõhiselt aga edastab GSM-mobiilsidevõrgu kaudu
Uute andmete kohaselt jõuavad nad Yakutskisse laupäeval. Lund on palju ja sajab koguaeg juurde, külma -15
Nii ta on , salvestab satelliidipõhiselt aga edastab GSM-mobiilsidevõrgu kaudu
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Külmaga nad küll võitlema ei pea aga kas on teada kui palju see lume kõrgus/sügavus on? Ja kuidas ka remonditud masin nüüd tuksub?
Edu ikka edasiseks!
Edu ikka edasiseks!
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Elu kui lill. Hetkel mööda teid ja simnikuid.
Metsas lumi üle meetri. Rem auto tiksub hästi.
Probleeme hetkel ei esine. Täna hommikul külastasime Mirni teemanti kaevandust ja linna. Edasi Jakutski peale 1200 km.
Kokku läbitud 7600. Külma -40
Metsas lumi üle meetri. Rem auto tiksub hästi.
Probleeme hetkel ei esine. Täna hommikul külastasime Mirni teemanti kaevandust ja linna. Edasi Jakutski peale 1200 km.
Kokku läbitud 7600. Külma -40
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Heategu ei jää karistuseta
Kümnes kuni kolmeteistkümnes päev
Läbitud kõvasti kilomeetreid, enamik mööda simnikuid. Soojenduseks BAM-i äärne siminik, pikkuseks 200km.
Vahepeal põikasime kõvakattega teele, kus saime aidata üht õnnetut Honda omaniku, kes oli kurvis otse lasknud ja 20 meetrise õhulennu metsa sooritanud. Kuna mootor käivitus ja vedelikud seisid sees arvas vana, et küll suudab edasi liikuda.
20 km hiljem otsustas ühel autol irduda rehvilukk, õnneks midagi hullu ei juhtunud ja kui ratas vahetatud võtsime suuna Ust-Kuti peale ning sealt Mirnõi poole, lootuses näha üht suurimat inimeste poolt kaevatud auku. Lahtine teemanti kaevandus, mille augu suu läbimõõt pea üks kilomeeter.
Aga selleks tuli läbida Simnik suure algustähega. Üle 1000 km pikk vaevalt kahe auto laiune jäine rada. Liikumiskiirus kuni 50 km/h. Järsud ja jäised mägede ületused polnud meile probleemiks, kuid vaesed veoautojuhid kes siin oma tööd teevad. Nemad on küll kõvad vennad. Kuigi juhtub ka neil – oli autosid kraavis, avariitunnustega ning lausa mahapõlenud romusid.
Aega ajalt jäi teepeale ka parklaid kus söökla, saun ning pood kõik ühes kompleksis. Ühes sellises sai ka Väino sünnipäev peetud, kenasti tordi ja napsuga.
Kohtusime jakuudiga, kes suitsuvorsti eest meile 60 liitrit kütust andis. Hiljem avaldas vana soovi, et me ta siia lähedale (esimesse) külla ära viskaksime. Noh aga mis nende mõistes tähendab lähedane, on tegelikkuses 100 km kaugusel. Alguses kukkus vana autos turtsuma kui üritasime teada saada kohalikku eluolu. Aga kui maha rahunes ilmnes, et tegu kohaliku teatmeteosega. Nii teadis vana rääkida, et siin kandis olla korduvalt katsetatud tuumapommi. Tegu siis maaaluste katsetustega, milleks puuriti auk 2 kilomeetri sügavusele kus pomm õhiti. Ühest selleks otstarbeks puuritud august möödudes naeris jakuut, et seal tuleb suu kinni hoida ja läbi nina hingata.
Veoka mehed rääkisid, et telekast olla olnud uudis, et kolm maasturit lähevad Tšukotkale. Huvitav, kas jutt käis meist, kuigi meiega pole keegi sellel temal rääkinud ega kontakti võtnud. Aga uudised levivad siin tõesti kiiresti.
Täna hommikul (neljapäeval) näitas kraadiklaas juba 31 miinuskraadi, sõites saime termomeetri näidu ka –40 kraadi. Mirnõi teemanti kaevandus oli oma külastust väärt, auk oli suurem kui ettekujutus sellest.
Autode ja meeskondadega on kõik korras, järgmine sihtmärk Yakutsk.
Kümnes kuni kolmeteistkümnes päev
Läbitud kõvasti kilomeetreid, enamik mööda simnikuid. Soojenduseks BAM-i äärne siminik, pikkuseks 200km.
Vahepeal põikasime kõvakattega teele, kus saime aidata üht õnnetut Honda omaniku, kes oli kurvis otse lasknud ja 20 meetrise õhulennu metsa sooritanud. Kuna mootor käivitus ja vedelikud seisid sees arvas vana, et küll suudab edasi liikuda.
20 km hiljem otsustas ühel autol irduda rehvilukk, õnneks midagi hullu ei juhtunud ja kui ratas vahetatud võtsime suuna Ust-Kuti peale ning sealt Mirnõi poole, lootuses näha üht suurimat inimeste poolt kaevatud auku. Lahtine teemanti kaevandus, mille augu suu läbimõõt pea üks kilomeeter.
Aga selleks tuli läbida Simnik suure algustähega. Üle 1000 km pikk vaevalt kahe auto laiune jäine rada. Liikumiskiirus kuni 50 km/h. Järsud ja jäised mägede ületused polnud meile probleemiks, kuid vaesed veoautojuhid kes siin oma tööd teevad. Nemad on küll kõvad vennad. Kuigi juhtub ka neil – oli autosid kraavis, avariitunnustega ning lausa mahapõlenud romusid.
Aega ajalt jäi teepeale ka parklaid kus söökla, saun ning pood kõik ühes kompleksis. Ühes sellises sai ka Väino sünnipäev peetud, kenasti tordi ja napsuga.
Kohtusime jakuudiga, kes suitsuvorsti eest meile 60 liitrit kütust andis. Hiljem avaldas vana soovi, et me ta siia lähedale (esimesse) külla ära viskaksime. Noh aga mis nende mõistes tähendab lähedane, on tegelikkuses 100 km kaugusel. Alguses kukkus vana autos turtsuma kui üritasime teada saada kohalikku eluolu. Aga kui maha rahunes ilmnes, et tegu kohaliku teatmeteosega. Nii teadis vana rääkida, et siin kandis olla korduvalt katsetatud tuumapommi. Tegu siis maaaluste katsetustega, milleks puuriti auk 2 kilomeetri sügavusele kus pomm õhiti. Ühest selleks otstarbeks puuritud august möödudes naeris jakuut, et seal tuleb suu kinni hoida ja läbi nina hingata.
Veoka mehed rääkisid, et telekast olla olnud uudis, et kolm maasturit lähevad Tšukotkale. Huvitav, kas jutt käis meist, kuigi meiega pole keegi sellel temal rääkinud ega kontakti võtnud. Aga uudised levivad siin tõesti kiiresti.
Täna hommikul (neljapäeval) näitas kraadiklaas juba 31 miinuskraadi, sõites saime termomeetri näidu ka –40 kraadi. Mirnõi teemanti kaevandus oli oma külastust väärt, auk oli suurem kui ettekujutus sellest.
Autode ja meeskondadega on kõik korras, järgmine sihtmärk Yakutsk.
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Pildimaterjal!
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Nokitsemise päev
14. päev
Tänane päev algas sellega, et öine külm oli võtnud autodest oma, Üks auto lõpetas tegevuse juba kell 2 öösel elektriprobleemide tõttu, peale mida meeskond otsustas oma magamiskotte testima hakata ja –30 kraadise külmaga rahulikult edasi magada. Hommikul selgus ka tõsiasi, et teine auto mahlad kõhu alt välja lasknud ja ilusa punase laigu meile lumele jätnud,
Peale nelja tundi pusimist jõudsime järeldusele, et elektriprobleemidega me kohapeal külmas hakkama ei saa ning otsustasime auto köie otsas lähimasse linna sooja garaaži otsima saata. Vahepealse aja sisustasime teise auto haavu parandades, nimelt oli külmaga roolivõimendi õlitoru pikuti pooleks läinud.
Garaažis selgus, et elektriprobleemide põhjuseks oli juba ka varem endast märku andnud eelsüüteküünalde relee, mis omadega lühisesse läks. Antud jubin elektrisüsteemist eemaldatud ja juhtmed otse tuppa ilusa uksekella nupu alla viidud sai auto nööriotsas jälle käima veetud, kuna akud lühise tõttu vooluta olid.
Kui autod jälle sõiduvalmis olid, otsustasime minna kaema jääteel läbi jää vajunud veokat, millel ainult kabiini katus jääst välja pidi jõllitama. Kohapeal selgus, et tegelikult paistis jääpealt ainult kasti ots ja kabiin katusel olev antenni ots.
Kuna me oma kohalolekuga väikse linna väga elevusse olime ajanud, siis poseerimist ja pildistamist oli palju.
Vaatamata tagasilöökidele on meeskondade meeleolu hea ja oleme teel Yakutskisse, kus siis homme võetakse ette põhjalikum autode tehnohooldus.
14. päev
Tänane päev algas sellega, et öine külm oli võtnud autodest oma, Üks auto lõpetas tegevuse juba kell 2 öösel elektriprobleemide tõttu, peale mida meeskond otsustas oma magamiskotte testima hakata ja –30 kraadise külmaga rahulikult edasi magada. Hommikul selgus ka tõsiasi, et teine auto mahlad kõhu alt välja lasknud ja ilusa punase laigu meile lumele jätnud,
Peale nelja tundi pusimist jõudsime järeldusele, et elektriprobleemidega me kohapeal külmas hakkama ei saa ning otsustasime auto köie otsas lähimasse linna sooja garaaži otsima saata. Vahepealse aja sisustasime teise auto haavu parandades, nimelt oli külmaga roolivõimendi õlitoru pikuti pooleks läinud.
Garaažis selgus, et elektriprobleemide põhjuseks oli juba ka varem endast märku andnud eelsüüteküünalde relee, mis omadega lühisesse läks. Antud jubin elektrisüsteemist eemaldatud ja juhtmed otse tuppa ilusa uksekella nupu alla viidud sai auto nööriotsas jälle käima veetud, kuna akud lühise tõttu vooluta olid.
Kui autod jälle sõiduvalmis olid, otsustasime minna kaema jääteel läbi jää vajunud veokat, millel ainult kabiini katus jääst välja pidi jõllitama. Kohapeal selgus, et tegelikult paistis jääpealt ainult kasti ots ja kabiin katusel olev antenni ots.
Kuna me oma kohalolekuga väikse linna väga elevusse olime ajanud, siis poseerimist ja pildistamist oli palju.
Vaatamata tagasilöökidele on meeskondade meeleolu hea ja oleme teel Yakutskisse, kus siis homme võetakse ette põhjalikum autode tehnohooldus.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Istume Yakutskis ja vahime. Homme saame keevitada ja vbl õlid ka vahetada. Katuseraami kronsad katki ja tagavararatta kronsa ka puruks. Yakutia võtab talvel ka autodest oma osa.
Homme siin kodumaa kaitsmise päev ja tõenäoliselt enamus siin audis. Aga meile orkunnisid kohalikud mingi keevituse.
Kemad võmmitarid võtsid me kolm autot rajalt maha. Tegid pilti ja ajasid niisama mula. Anti mingi lipik pihku, tangi pildiga ja kästi meestele õnne soovida.
Üldiselt on kõik timmis ja moraal kõrgel.
Homme siin kodumaa kaitsmise päev ja tõenäoliselt enamus siin audis. Aga meile orkunnisid kohalikud mingi keevituse.
Kemad võmmitarid võtsid me kolm autot rajalt maha. Tegid pilti ja ajasid niisama mula. Anti mingi lipik pihku, tangi pildiga ja kästi meestele õnne soovida.
Üldiselt on kõik timmis ja moraal kõrgel.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Jäi silma, et rehvilukk irdus....kuidas see välja näeb ei jõua mulle kohale ?
XC 70
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Keevitus andis järele
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Nii tänase päeva järel oleme jälle lahingu valmis ja valmis minema.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Väints kirjutas ennelõunal SMS.i
Jakutskis paar päeva remontisime. Edasi liigume Himme. Tšuktši lube veel pole, homme uurime edasi. Muu korras.
Jakutskis paar päeva remontisime. Edasi liigume Himme. Tšuktši lube veel pole, homme uurime edasi. Muu korras.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Remondid tehtud, ja saime õhtu pimeduses teele.
Lisa tööna tuli ette võtta taga ratta laagri vahetus koos rummuga, kuna laager oli pesas ringe teinud.
Lisa tööna tuli ette võtta taga ratta laagri vahetus koos rummuga, kuna laager oli pesas ringe teinud.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 2014 Sõit elusasse anekdooti - Tšuktšimaale!
Kas jutt on Toyota või Volvo sillast?pilgrems kirjutas:Lisa tööna tuli ette võtta taga ratta laagri vahetus koos rummuga, kuna laager oli pesas ringe teinud.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874