Randvere juhtumised
Moderaator: Moderators
Sillapudinad vahetasin ära ja auto liigub jälle... peaaegu. Käisin täna proovimas ja mootor käitus veidralt. Käima läks matsust, esimese km sai sõita ka normaalselt. Siis kadus jõud ja mootor hakkas puterdama. Keerasin filtri juures nipli lahti ja õhk vahel. Õhutasin ära (pumpasin kütusepumbast peale kuni niplist hakkas ilma õhumullideta kütust tulema)
nii... kõik töötab jälle ilusti, 500m saab sõita ja jälle sama pull. Õhk vahel. Vahepeal ei tulnud ka pumbates mitte kui midagi, ei õhku ei kütust. Kui koha peal mõni minut seista läheb ka normaalseks tagasi. Vaikselt madalate pööretega saab pikemalt sõita, lapatsit andes kooleb üsna kiirelt. Kokkuvõttes jääb mulje, nagu ei saaks kütet kätte... samas - kuidas see õhk sinna pidevalt vahele tekib?
Mida pühad diislitargad soovitaks uurida?
nii... kõik töötab jälle ilusti, 500m saab sõita ja jälle sama pull. Õhk vahel. Vahepeal ei tulnud ka pumbates mitte kui midagi, ei õhku ei kütust. Kui koha peal mõni minut seista läheb ka normaalseks tagasi. Vaikselt madalate pööretega saab pikemalt sõita, lapatsit andes kooleb üsna kiirelt. Kokkuvõttes jääb mulje, nagu ei saaks kütet kätte... samas - kuidas see õhk sinna pidevalt vahele tekib?
Mida pühad diislitargad soovitaks uurida?
vaheta kõik voolikud sissetulevas torustikus välja uute spets kytuse voolikute vastu ! Tavaliselt tehakse alati mingi ajutine lahendus suvalise läbipaistva kummist voolikuga mis kyll mõni aeg kestab kuid siis ära kivistub ja hakkab õhku sisse laskma. Järgmine variant on midugi kytuse toru ise. ja filtri tasuks kah ära vahetada
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Tere,
Kas kütust on piisavalt paagis? Nimelt lugu järgmine,käisime sama autoga nii umbes aasta tagasi eelmise omanikuga Irus tankimas(tankimisel läks umbes 20 liitrit kütet peale ja hakkas välja ajama justkui paak oleks täis)ja pärast sõitsime Aegviidu polügonile sõitma.Peale mingit paari tundi müttamist täpselt samad sümptomid,et küte otsas.
Ei jäänudki muud üle kui teise autoga kütuse järgi,20 liitrit sisse ja käis jälle nagu kell.
Mõte selline,et äkki paagi täite lõdvik viga saanud ,kuna paaki rohkem kütust ei mahtunud või kütuse võtu toru paagis viga saanud.
Lihtsalt oli selline juhus,aga tasuks järgi vaadata.
parimat,
Imre
Kas kütust on piisavalt paagis? Nimelt lugu järgmine,käisime sama autoga nii umbes aasta tagasi eelmise omanikuga Irus tankimas(tankimisel läks umbes 20 liitrit kütet peale ja hakkas välja ajama justkui paak oleks täis)ja pärast sõitsime Aegviidu polügonile sõitma.Peale mingit paari tundi müttamist täpselt samad sümptomid,et küte otsas.
Ei jäänudki muud üle kui teise autoga kütuse järgi,20 liitrit sisse ja käis jälle nagu kell.
Mõte selline,et äkki paagi täite lõdvik viga saanud ,kuna paaki rohkem kütust ei mahtunud või kütuse võtu toru paagis viga saanud.
Lihtsalt oli selline juhus,aga tasuks järgi vaadata.
parimat,
Imre
no näed siis... diislimeestel ideid leidub käisin täna paagi ja mootorivahelise osa üle, paistis küll täiesti tip-top - arvatavasti on siiski katki paagis sees olev toru, eelmise omaniku sõnul sai seda lapitud kaseff kirjutas:purgist kütust võtma panna siis näha äkki torustik ikka emane...
vahetasin esimese asjanajr kirjutas:Ega filter umbes pole?
Niisiis, paagi kiskusin maha... esmapilgul tundus kõik OK. Pärast mõnigast uurimistööd avastasin veel ühe filtri paagi seest... mis käis pealejooksu toru otsa ja oli ilmselt toru väljatõmbamisel paaki jäänud. Filtri pind nagu polnudki umbes, küll aga liikuks filtri sees väga põnev asi ringi. Selline näputsasuurune mustusejunn. Sai kruvikaga ära peenestatud ja läbi peenikese augu välja kougitud. Esimene sõit oli bensujaama ning sel teekonnal käitus väga viisakalt. Täna proovin siis veel katsetada.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Jüuad sa Tai juurde hooja lõpetamisele ka?rommi kirjutas:Täna proovin siis veel katsetada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- R.Laansalu
- Fitting 38"
- Postitusi: 277
- Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am