Venemaale - ettevalmistused reisiks
Moderaator: Moderators
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
Tänan, Ibral tundub jah probleeme olema, mäletan teda veel eelmisest korrast. Uazikuga on nii, et saame ta siinsamas Kosel joonele, ainult sillad peaks siis uuesti maha võtma, kontrollima ja reguleerima. Praegu ei usu ma enam millessegi mis varem tehti, sildades peaks olema kõik uued jupid, kuid ehk sõidavad need jupid kusagil mujal. Oleks vaja spetsi kes selle sillatöö ära teeks, ise me ei ole pädevad. Praegu on plaan Uazik Räpinasse sõidutada, kuid ehk on mõni lähem koht?
Arno.
Arno.
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
Appi! Ongi abi vaja, kusagilt ei leia korralikke ristliigendeid, vene omad on kõik praagid või poolpraagid. Stopperseibi sooned korralikult treimata jne. Kas on kusagilt saada lääne omi mis sobiks UAZ,le?
Arno.
Arno.
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
Aru ma ei saa, kus siin probleemi nähakse....luulud on vist kellegil ?ibra kirjutas:Seda ma kahtlustasingi, et oled seesama putinec.
Mis selles lauses sedavõrd jubedat on ?
XC 70
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
Aga kui Kosel pesitsed siis äkki offroad servise Marek saab sind aidata tehniliste muredega.Tal ju pesa sealsamas.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2635
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
Julgen arvata ,et uputaja (Andres) osavad näpud hoiavad täna eestis kõige suuremat UAZ autoparki töökorras: http://polygonimatkad.ee/galerii/?pid=68
Soovitan temaga kontakteeruda ja sealt saad ilmselt parimad lahendused oma liikurile.
Soovitan temaga kontakteeruda ja sealt saad ilmselt parimad lahendused oma liikurile.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
Off-Raod Service Marek saab ka vene rauaga hästi läbi. Järjekorrad küll piakd, kuid hüva nõu jagab ikka.
http://www.offroadservice.ee/index.php?page=10&lang=est
http://www.offroadservice.ee/index.php?page=10&lang=est
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
Tänan härrased, tänu teile sain jälle asjad liikuma. See on hea foorum. Pean oma pea poolesajandi vanustest kogemustest ütlema, et nii mittekvaliteetseid vene varuosi ei ole varem tehtud. Pead ikka väga hästi teadma kust mida ostad ja siin kuluvadki teie nõuanded marjaks ära.
Meenutuseks, alustasin oma profiautojuhi karjääri 65 aastal ja küsisin vanemalt autojuhilt kuidas oleks ohutum teel toimida, jutt Tartu mnt. Ta vastas, et sõida 70, siis ei sõida sinust keegi mööda ja sina samuti, nii oligi. Kas ei pane muigama?
Arno.
Meenutuseks, alustasin oma profiautojuhi karjääri 65 aastal ja küsisin vanemalt autojuhilt kuidas oleks ohutum teel toimida, jutt Tartu mnt. Ta vastas, et sõida 70, siis ei sõida sinust keegi mööda ja sina samuti, nii oligi. Kas ei pane muigama?
Arno.
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
Sel ajal oligi linnakiirus 60km/h ja see kümme sinna otsa ju normaalne. Nii oligi sujuv liiklus.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
ää aja jura, vene ajal, 1965 nagu mainitutd, ei olnud üldist kiirusepiirangut olemas, see tuli alles pärast kiirsõidukite žigullide turuletulekut, vist 1973 aasta eeskirjadegaibra kirjutas:Sel ajal oligi linnakiirus 60km/h ja see kümme sinna otsa ju normaalne. Nii oligi sujuv liiklus.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
Kiirusepiirang tuli 1976.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
Loe enne, kui kirjutad, jutt oli linnakiirusest. Kas sa tahad öelda, et linnas sai sajaga sõita?honkomees kirjutas:ää aja jura, vene ajal, 1965 nagu mainitutd, ei olnud üldist kiirusepiirangut olemas, see tuli alles pärast kiirsõidukite žigullide turuletulekut, vist 1973 aasta eeskirjadegaibra kirjutas:Sel ajal oligi linnakiirus 60km/h ja see kümme sinna otsa ju normaalne. Nii oligi sujuv liiklus.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
ibra kirjutas:Loe enne, kui kirjutad, jutt oli linnakiirusest. Kas sa tahad öelda, et linnas sai sajaga sõita?honkomees kirjutas:ää aja jura, vene ajal, 1965 nagu mainitutd, ei olnud üldist kiirusepiirangut olemas, see tuli alles pärast kiirsõidukite žigullide turuletulekut, vist 1973 aasta eeskirjadegaibra kirjutas:Sel ajal oligi linnakiirus 60km/h ja see kümme sinna otsa ju normaalne. Nii oligi sujuv liiklus.
Äkki ikka jutt maantee kiirusest...UAZIK469 kirjutas: jutt Tartu mnt. Ta vastas, et sõida 70, siis ei sõida sinust keegi mööda ja sina samuti, nii oligi. Kas ei pane muigama?
Arno.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
Jutt maanteedest, tol ajal autod kiirust suurt üle 70 ei arendanudki - Gaz 51ei kannatanudki suurt üle 70 kihutada, läks saalede vahetamiseks. Siis veel Zil 164, Maz 200, Moskvitsh 401 ja 403, neist ei olnud maanteerakette.
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
Mosse 401 ja 403 vähe erinevad pillid ikka vast. Olen mõlemat omanud.
Aga mis aastal 408 välja lasti, ei mäleta enam. Igatahes 403-l oli 408 dvigatel peal ja piisav rakett tolle aja kohta
Paar korda leedu ots, seier näitas miski 120-130, ei kimand keegi mööda ( navid olid siis vist NATO- s aind )
Tegelt oli 401-l kah 408 modra peal, a sellega oli vaatamata tagumistele nn traktori rehvidele suht kehv offroadi teha....nii kitsas salong oli raipel, et rooliga vehkides käisid küünarnukid vasta ust ja küljeklaasi pliraki-pläraki pidevalt
Samas läbivus oli hea, velg originaalis 16 tolli aga lapats pidi täiega põhjas olema mudas, esimese käimaga, muidu ei jaksanud minna.
Läbivus hea tähendab võrreldes 13 tolliste mossede ja siksidega
SRY OT
Aga mis aastal 408 välja lasti, ei mäleta enam. Igatahes 403-l oli 408 dvigatel peal ja piisav rakett tolle aja kohta
Paar korda leedu ots, seier näitas miski 120-130, ei kimand keegi mööda ( navid olid siis vist NATO- s aind )
Tegelt oli 401-l kah 408 modra peal, a sellega oli vaatamata tagumistele nn traktori rehvidele suht kehv offroadi teha....nii kitsas salong oli raipel, et rooliga vehkides käisid küünarnukid vasta ust ja küljeklaasi pliraki-pläraki pidevalt
Samas läbivus oli hea, velg originaalis 16 tolli aga lapats pidi täiega põhjas olema mudas, esimese käimaga, muidu ei jaksanud minna.
Läbivus hea tähendab võrreldes 13 tolliste mossede ja siksidega
SRY OT
XC 70
Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks
Pikk vaikimine ei tähenda, et oleksime pikalt maganud, oleme hoopis usinalt tööd teinud. Sillad maha, Rixi lauale, reguleeritult ning remonditult tagasi ja autole alla. Pidurimeister liimis klotsidele kaaasaegsed pidurikatted, kardaanidel ristliigendid vahetatud jne. Järgmise nädala alul tõuseb Uazik jalule, töögi juba ootamas, Kosel Pirita jõe tammialune vettinud puurontidest jne. puhtaks vintsida. Hea kogemus mulle ja esimene katsumus autole. Järge ootab Uaziku 3 kuiseks elamiskõlblikuks muutmine, armatuur, istmed, magamisase, tööd veel jätkub, kuid kindlasti jõuame tähtajaks valmis.
Tänud vajaliku info eest Uputajale ja teistelegi.
Arno.
Tänud vajaliku info eest Uputajale ja teistelegi.
Arno.