Venemaale - ettevalmistused reisiks

Käisid autoga välismaal ? Sõitsid ümber maailma ? Tahad sellest pikemalt kirjutada või pidevalt oma reisikirja uuendada ? See on just õige koht.

Moderaator: Moderators

Vasta
UAZIK469
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: R Jaan 10, 2014 3:16 pm

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas UAZIK469 »

Tänan, Ibral tundub jah probleeme olema, mäletan teda veel eelmisest korrast. Uazikuga on nii, et saame ta siinsamas Kosel joonele, ainult sillad peaks siis uuesti maha võtma, kontrollima ja reguleerima. Praegu ei usu ma enam millessegi mis varem tehti, sildades peaks olema kõik uued jupid, kuid ehk sõidavad need jupid kusagil mujal. Oleks vaja spetsi kes selle sillatöö ära teeks, ise me ei ole pädevad. Praegu on plaan Uazik Räpinasse sõidutada, kuid ehk on mõni lähem koht?
Arno.
UAZIK469
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: R Jaan 10, 2014 3:16 pm

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas UAZIK469 »

Appi! Ongi abi vaja, kusagilt ei leia korralikke ristliigendeid, vene omad on kõik praagid või poolpraagid. Stopperseibi sooned korralikult treimata jne. Kas on kusagilt saada lääne omi mis sobiks UAZ,le?
Arno.
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2195
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas puhvel »

ibra kirjutas:Seda ma kahtlustasingi, et oled seesama putinec. :D
Aru ma ei saa, kus siin probleemi nähakse....luulud on vist kellegil ?
Mis selles lauses sedavõrd jubedat on ?
XC 70
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas heints »

Aga kui Kosel pesitsed siis äkki offroad servise Marek saab sind aidata tehniliste muredega.Tal ju pesa sealsamas.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2635
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas helar »

Julgen arvata ,et uputaja (Andres) osavad näpud hoiavad täna eestis kõige suuremat UAZ autoparki töökorras: http://polygonimatkad.ee/galerii/?pid=68
Soovitan temaga kontakteeruda ja sealt saad ilmselt parimad lahendused oma liikurile.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas Landy »

Off-Raod Service Marek saab ka vene rauaga hästi läbi. Järjekorrad küll piakd, kuid hüva nõu jagab ikka.
http://www.offroadservice.ee/index.php?page=10&lang=est
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
UAZIK469
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: R Jaan 10, 2014 3:16 pm

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas UAZIK469 »

Tänan härrased, tänu teile sain jälle asjad liikuma. See on hea foorum. Pean oma pea poolesajandi vanustest kogemustest ütlema, et nii mittekvaliteetseid vene varuosi ei ole varem tehtud. Pead ikka väga hästi teadma kust mida ostad ja siin kuluvadki teie nõuanded marjaks ära.
Meenutuseks, alustasin oma profiautojuhi karjääri 65 aastal ja küsisin vanemalt autojuhilt kuidas oleks ohutum teel toimida, jutt Tartu mnt. Ta vastas, et sõida 70, siis ei sõida sinust keegi mööda ja sina samuti, nii oligi. Kas ei pane muigama?
Arno.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas ibra »

Sel ajal oligi linnakiirus 60km/h ja see kümme sinna otsa ju normaalne. Nii oligi sujuv liiklus.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1287
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas honkomees »

ibra kirjutas:Sel ajal oligi linnakiirus 60km/h ja see kümme sinna otsa ju normaalne. Nii oligi sujuv liiklus.
ää aja jura, vene ajal, 1965 nagu mainitutd, ei olnud üldist kiirusepiirangut olemas, see tuli alles pärast kiirsõidukite žigullide turuletulekut, vist 1973 aasta eeskirjadega
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas isakene »

Kiirusepiirang tuli 1976.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas ibra »

honkomees kirjutas:
ibra kirjutas:Sel ajal oligi linnakiirus 60km/h ja see kümme sinna otsa ju normaalne. Nii oligi sujuv liiklus.
ää aja jura, vene ajal, 1965 nagu mainitutd, ei olnud üldist kiirusepiirangut olemas, see tuli alles pärast kiirsõidukite žigullide turuletulekut, vist 1973 aasta eeskirjadega
Loe enne, kui kirjutad, jutt oli linnakiirusest. Kas sa tahad öelda, et linnas sai sajaga sõita? :D
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas tyyp07 »

ibra kirjutas:
honkomees kirjutas:
ibra kirjutas:Sel ajal oligi linnakiirus 60km/h ja see kümme sinna otsa ju normaalne. Nii oligi sujuv liiklus.
ää aja jura, vene ajal, 1965 nagu mainitutd, ei olnud üldist kiirusepiirangut olemas, see tuli alles pärast kiirsõidukite žigullide turuletulekut, vist 1973 aasta eeskirjadega
Loe enne, kui kirjutad, jutt oli linnakiirusest. Kas sa tahad öelda, et linnas sai sajaga sõita? :D
UAZIK469 kirjutas: jutt Tartu mnt. Ta vastas, et sõida 70, siis ei sõida sinust keegi mööda ja sina samuti, nii oligi. Kas ei pane muigama?
Arno.
Äkki ikka jutt maantee kiirusest...
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
UAZIK469
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: R Jaan 10, 2014 3:16 pm

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas UAZIK469 »

Jutt maanteedest, tol ajal autod kiirust suurt üle 70 ei arendanudki - Gaz 51ei kannatanudki suurt üle 70 kihutada, läks saalede vahetamiseks. Siis veel Zil 164, Maz 200, Moskvitsh 401 ja 403, neist ei olnud maanteerakette.
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2195
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas puhvel »

Mosse 401 ja 403 vähe erinevad pillid ikka vast. Olen mõlemat omanud.
Aga mis aastal 408 välja lasti, ei mäleta enam. Igatahes 403-l oli 408 dvigatel peal ja piisav rakett tolle aja kohta :mrgreen:
Paar korda leedu ots, seier näitas miski 120-130, ei kimand keegi mööda ( navid olid siis vist NATO- s aind )
Tegelt oli 401-l kah 408 modra peal, a sellega oli vaatamata tagumistele nn traktori rehvidele suht kehv offroadi teha....nii kitsas salong oli raipel, et rooliga vehkides käisid küünarnukid vasta ust ja küljeklaasi pliraki-pläraki pidevalt :lol:
Samas läbivus oli hea, velg originaalis 16 tolli aga lapats pidi täiega põhjas olema mudas, esimese käimaga, muidu ei jaksanud minna.
Läbivus hea tähendab võrreldes 13 tolliste mossede ja siksidega :)
SRY OT
XC 70
UAZIK469
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: R Jaan 10, 2014 3:16 pm

Re: Venemaale - ettevalmistused reisiks

Postitus Postitas UAZIK469 »

Pikk vaikimine ei tähenda, et oleksime pikalt maganud, oleme hoopis usinalt tööd teinud. Sillad maha, Rixi lauale, reguleeritult ning remonditult tagasi ja autole alla. Pidurimeister liimis klotsidele kaaasaegsed pidurikatted, kardaanidel ristliigendid vahetatud jne. Järgmise nädala alul tõuseb Uazik jalule, töögi juba ootamas, Kosel Pirita jõe tammialune vettinud puurontidest jne. puhtaks vintsida. Hea kogemus mulle ja esimene katsumus autole. Järge ootab Uaziku 3 kuiseks elamiskõlblikuks muutmine, armatuur, istmed, magamisase, tööd veel jätkub, kuid kindlasti jõuame tähtajaks valmis.
Tänud vajaliku info eest Uputajale ja teistelegi.
Arno.
Vasta

Mine “Reisikirjad ja pikemad jutustused”