Kas keegi tuulutab? - Ehk kuidas UAZ sai päästetud.
Moderaator: Moderators
Kas keegi tuulutab? - Ehk kuidas UAZ sai päästetud.
Ega homme (04.11) keegi rauda tuulutama ei lähe metsa? Võiks isegi Chevyga kampa lüüa...
Viimati muutis jr, E Nov 06, 2006 11:18 am, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Re: Kas keegi tuulutab?
jr kirjutas:Ega keegi rauda tuulutama ei lähe metsa? Võiks isegi Chevyga kampa lüüa...
Et siis...raudselt käisite...huvitav oleks fotoreportaazi näha......enda nädalavahetuse kogemus ütleb et mets on lõpuks pehmeks läinud
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Täna (05.11) oli Tõdval suurem madsitamine. Kõigepealt panime koos Kaarliga paar KP-d paika koos aaretega. Peagi helistas Jaak ja seejärel oli opertsioon UAZ-i päästmine ning jäälõhkuja mängimine. Kuus tundi kõva jää murdmist ning (pool)surnud UAZ järel lohistamist.
Pildid loodetavasti homme.
Pildid loodetavasti homme.
Viimati muutis Landy, E Nov 06, 2006 12:17 pm, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Oh kurat kui hea oli peale sellist rahmeldamist vannis vedeleda.
Kuludesse tuli kanda esituled. Uskumatu aga jää paksus oli seal vähemalt 7 cm ja kopraonud olid veetaseme vastikult kõrgeks ajanud.
Pildid ka juba valmis http://www.pesapaik.pri.ee/thumbnails.php?album=45
Kuludesse tuli kanda esituled. Uskumatu aga jää paksus oli seal vähemalt 7 cm ja kopraonud olid veetaseme vastikult kõrgeks ajanud.
Pildid ka juba valmis http://www.pesapaik.pri.ee/thumbnails.php?album=45
Viimati muutis aadu, E Nov 06, 2006 5:13 am, muudetud 1 kord kokku.
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Head 4x4 imimesed, tunnistage üles, kes käsisid täna hommikul Tõdval G-trassil (Tõdva-Prillimäe) sõitmas ja mängisid ka jäälõhkujaid, piilusid seal talvitunud UAZ kapoti alla ja olid kopra tammi nähes otsa ringi pööranud ning tagasi vintsinud? Tehvi jälgi arvestades oli autosid ilmselt 2-3 ja rehv MT.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Landy kirjutas:Head 4x4 imimesed, tunnistage üles, kes käsisid täna hommikul Tõdval G-trassil (Tõdva-Prillimäe) sõitmas ja mängisid ka jäälõhkujaid, piilusid seal talvitunud UAZ kapoti alla ja olid kopra tammi nähes otsa ringi pööranud ning tagasi vintsinud? Tehvi jälgi arvestades oli autosid ilmselt 2-3 ja rehv MT.
Mina ja Antix sulistasime seal natuke.
Uazi kaboti alla vaatasime sellepärast et tekkis huvi kas keps paistab kuSAGILT:p
pildid: http://nagi.ee/photos/v6rrimees
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Oli üks täiesti tavaline ja pahaaimamatult "lühike" metsaskäik. Pühapäev algas kõnega, et kas saab aidata, UAZ on metsast vaja välja tuua. Täpsemalt Tõdva gaaitrassilt. Kuna ise kibelesin ka metsa ja oleks kuhugi nii ehk naa läinud, siis leppisime kokku, et 13:30 tõdva bensukas näeme. Ajasin kolleegi ka kodust välja, võtsime Statoilist mõned võileivad ja juua ning panime Chevyga Tõdva poole. Päike paistis, ilm oli talviselt soe ja paha ei midagi. Kuigi hinge näris kahtlus, et ega see nii lihtsalt ei lähe, pole kunagi ükski väike väljasõit lihtsalt läinud.
13:30 ei jõudnud bensukasse, liiklus oli liiga tihe, jäime 20min hiljaks, noh ikka juhtub. Selleks ajaks oli ka Kristjan sinna tulnud koos Aaduga. Jätsime Kristjani Suzuki bensukasse ja läksime siis Chevyga ja Länkariga liikvele UAZ'i poole. Tee UAZ'ini oli normaalne ja üllatusi ei mingeid, hakkasingi arvama, et seekord läheb eriti lihtsalt. 14:45 olime UAZ'i juures pakun et 15:00 oli UAZ välja tõmmatud. No Drama!
Keegi, ma ei mäleta kes. Pakkus variandi, et läheks edasi. Ei pidavat hull olema ja noh näe lõpp on kusagil seal (käeviibe kuhugi silmapiirile) ja no näe jäljed ju ka lähevad. UAZ omanik veel küsis, et kas ta ikka kella 17:00 jõuab poisi sünnipäevale, kõik vist rahustasid, et oh jõuab küll!
Hakkasin esimesena liikuma, UAZ oli minu järel ja Länkar viimane. Chevyl ja Länkaril olid vintsid, seega jätsime UAZ'i kahe vahele. Esimesed 500-700m polnudki midagi, siis aga avanes selline noh "natuke" vesine-jäätunud vaatepilt. Kristjan olevat seal ennem käinud ja soovitas natuke vasakule hoida ja kände jälgida. Viimaseid küll ei näinud lume ja jää tõttu kohe kuidagi. No mis siis ikka, vaatasin et lähen siis natuke edasi ja jään ootele. Rai$k, nii kui paar meetrit liikuda sain vajus nina alla - liiga alla ja kohe tekkis strateegia muutus. Uhan nii kaugele kui võimalik ja murran eest jääd oma raske masinaga. Üritasin gaasipedaali põhjas hoida, aga hüplevas autos ja seda veel Chevy laia istme peal oli suht raske teha. Hoo võttis 100m pärast maha üks sügavam auk, millest enam omal jõul välja ei tulnud. 38" rehv oli vee all, see ütleb nii mõndagi augu sügavusest. Jää oli ennast ette ära murdnud, nii et nüüd siis algas Chevy jaoks spordipäev. Õnneks leidus paar toekamat puud ja Chevy sai välja sikutatud. Tahapoole vaadates oli ka seal, kohe alguses kus ma sisse hüppasin oma spordiväev lahti läinud. Länkar oli ette asunud ja tiris UAZ'i enda järel. Ettepoole vaadates kusjuures ei paistnudki lõpp väga kaugel, kõigest 200m ja lootused enne kella 17:00 metsast välja saada olid veel täitsa olemas.
Nüüd võtan lühidalt kokku. Uaz ei tööta hästi, küünlad maha peale tagasi hakkas tööle. Uaz'il rehv veljelt maas, tagavara alla. Köitega jähmerdades kukkusin läbi jää parema jalaga munadeni vette, RAI$K, külm hakkas jalal. Nii Toyo ja UAZ liiguvad, kell oli 17:30 kui Toyo ja UAZ minuni jõudsid. Lasin Toyo ette ja võtsin UAZ'i endale sappa. Toyo pani ees "lõikama" kohati vintsides. Tegin sõiduvea ja vajusin vasakule sisse, vesi tuli uksevahelt tuppa. Uaz tagant lahti, vintsime Chevy välja. Läbi bloki tirisime UAZ'i järgi. Vi**u! UAZ on nagu puu taga, kisub jälle Chevy vasakule ära. UAZ Chevy taha ja Chevy edasi puu külge ja läbi bloki tõmbama. Nii välja tõmbas UAZ'i. Eespoole vaadates oli Toyo jõudnud kraavini, mis oli muidugi vett täis ja jääs. Äkki oli eest tuba pime ja oli kuulda "rõõmsaid" kilkeid ning jupp aega vintsimist. Hiljem selgus, et jää oli parame tule ja tiiva ära lõhkunud Toyol ning natuke ka üldist profiili muutnud esiotsal. Ehh, OK vintsides sõites olema ka ise "nobedalt" kraavipervel. UAZ tagant lahti ja mauh sisse. Esimese hooga vedas vastaskaldani ära. Vesi hakkas jälle Salongi tulema! Vintsime, nii väljas. Keeran ringi, ankrusse, UAZ trossi otsa ja "parvetasime" ka selle sealt läbi. Kell on siis nüüd 20:00.
Normaalne sõit oli ja reegel ei jäänud rikkumata. Väike väljsaõit = mingi jama.
13:30 ei jõudnud bensukasse, liiklus oli liiga tihe, jäime 20min hiljaks, noh ikka juhtub. Selleks ajaks oli ka Kristjan sinna tulnud koos Aaduga. Jätsime Kristjani Suzuki bensukasse ja läksime siis Chevyga ja Länkariga liikvele UAZ'i poole. Tee UAZ'ini oli normaalne ja üllatusi ei mingeid, hakkasingi arvama, et seekord läheb eriti lihtsalt. 14:45 olime UAZ'i juures pakun et 15:00 oli UAZ välja tõmmatud. No Drama!
Keegi, ma ei mäleta kes. Pakkus variandi, et läheks edasi. Ei pidavat hull olema ja noh näe lõpp on kusagil seal (käeviibe kuhugi silmapiirile) ja no näe jäljed ju ka lähevad. UAZ omanik veel küsis, et kas ta ikka kella 17:00 jõuab poisi sünnipäevale, kõik vist rahustasid, et oh jõuab küll!
Hakkasin esimesena liikuma, UAZ oli minu järel ja Länkar viimane. Chevyl ja Länkaril olid vintsid, seega jätsime UAZ'i kahe vahele. Esimesed 500-700m polnudki midagi, siis aga avanes selline noh "natuke" vesine-jäätunud vaatepilt. Kristjan olevat seal ennem käinud ja soovitas natuke vasakule hoida ja kände jälgida. Viimaseid küll ei näinud lume ja jää tõttu kohe kuidagi. No mis siis ikka, vaatasin et lähen siis natuke edasi ja jään ootele. Rai$k, nii kui paar meetrit liikuda sain vajus nina alla - liiga alla ja kohe tekkis strateegia muutus. Uhan nii kaugele kui võimalik ja murran eest jääd oma raske masinaga. Üritasin gaasipedaali põhjas hoida, aga hüplevas autos ja seda veel Chevy laia istme peal oli suht raske teha. Hoo võttis 100m pärast maha üks sügavam auk, millest enam omal jõul välja ei tulnud. 38" rehv oli vee all, see ütleb nii mõndagi augu sügavusest. Jää oli ennast ette ära murdnud, nii et nüüd siis algas Chevy jaoks spordipäev. Õnneks leidus paar toekamat puud ja Chevy sai välja sikutatud. Tahapoole vaadates oli ka seal, kohe alguses kus ma sisse hüppasin oma spordiväev lahti läinud. Länkar oli ette asunud ja tiris UAZ'i enda järel. Ettepoole vaadates kusjuures ei paistnudki lõpp väga kaugel, kõigest 200m ja lootused enne kella 17:00 metsast välja saada olid veel täitsa olemas.
Nüüd võtan lühidalt kokku. Uaz ei tööta hästi, küünlad maha peale tagasi hakkas tööle. Uaz'il rehv veljelt maas, tagavara alla. Köitega jähmerdades kukkusin läbi jää parema jalaga munadeni vette, RAI$K, külm hakkas jalal. Nii Toyo ja UAZ liiguvad, kell oli 17:30 kui Toyo ja UAZ minuni jõudsid. Lasin Toyo ette ja võtsin UAZ'i endale sappa. Toyo pani ees "lõikama" kohati vintsides. Tegin sõiduvea ja vajusin vasakule sisse, vesi tuli uksevahelt tuppa. Uaz tagant lahti, vintsime Chevy välja. Läbi bloki tirisime UAZ'i järgi. Vi**u! UAZ on nagu puu taga, kisub jälle Chevy vasakule ära. UAZ Chevy taha ja Chevy edasi puu külge ja läbi bloki tõmbama. Nii välja tõmbas UAZ'i. Eespoole vaadates oli Toyo jõudnud kraavini, mis oli muidugi vett täis ja jääs. Äkki oli eest tuba pime ja oli kuulda "rõõmsaid" kilkeid ning jupp aega vintsimist. Hiljem selgus, et jää oli parame tule ja tiiva ära lõhkunud Toyol ning natuke ka üldist profiili muutnud esiotsal. Ehh, OK vintsides sõites olema ka ise "nobedalt" kraavipervel. UAZ tagant lahti ja mauh sisse. Esimese hooga vedas vastaskaldani ära. Vesi hakkas jälle Salongi tulema! Vintsime, nii väljas. Keeran ringi, ankrusse, UAZ trossi otsa ja "parvetasime" ka selle sealt läbi. Kell on siis nüüd 20:00.
Normaalne sõit oli ja reegel ei jäänud rikkumata. Väike väljsaõit = mingi jama.
+372 5028488
Jah, ega see nii ongi. Mina arvasin ka, et panen kaks GP punkti maha ja olen 20.00 (2 tunni pärast) kodus.
Tulemuseks oli see, et gaasitrass võttis oma: LR esisild enam ei vedanud ja arvuti kah sai põntsu. Koju sai jõutud nii 22.00-23.00 paiku.
Talvel on eriti suur võimalus oma masiinalt tükke küljest saada...
Tulemuseks oli see, et gaasitrass võttis oma: LR esisild enam ei vedanud ja arvuti kah sai põntsu. Koju sai jõutud nii 22.00-23.00 paiku.
Talvel on eriti suur võimalus oma masiinalt tükke küljest saada...
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Vot ütle mulle ka kui täpselt teada saad
Tegelikult peaks olema võimalik otse tehasest ka varuosi saada, aga siis see võtab aega kõik. Või mingi variant oleks DHL'i kasutada ka, saaks kiiremini.
Aga seni ,kui töötab on kõik hästi. Mingi aeg võiks lahti võtta ja sisse vaadata, kuidas ta veele on vastu pidanud.
Tegelikult peaks olema võimalik otse tehasest ka varuosi saada, aga siis see võtab aega kõik. Või mingi variant oleks DHL'i kasutada ka, saaks kiiremini.
Aga seni ,kui töötab on kõik hästi. Mingi aeg võiks lahti võtta ja sisse vaadata, kuidas ta veele on vastu pidanud.