Aafrika tuur 2007
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Aafrika tuur 2007
A. Suur kirjutas:
Euroopa on tänaseks läbi sõidetud,mina olen autoga Eestist startides käinud Euroopa kõige põhjapoolsemas(saarel) ,kõige lõunapoolsemas (saarel),idapoolsemas ja läänepoolsemas tipus,samuti on lääne euroopale ring piki rannikut peale tehtud ja muu Euroopa risti rästi läbi sõidetud.Vähem,kui kuu aja pärast saab Peipsile kah ring peale tehtud,siis on Nuustakul kah käidud.Seega on aeg järgmine manner käsile võtta. Plaanis on minna 2007.a. jaanuari teises pooles Aafrikasse.
Sõit kestab poolteist-kaks kuud ja mõttes on läbida Aafrika põhjast lõunasse piki idarannikut.Praeguse kaardimaterjali ja info põhjal on marshruut järgmine:Autoga Prantsusmaale Marseilleisse,sealt laevaga Tuneesiasse,Tuneesiast Liibüasse.Liibüast läbi Sahara Sudaani.(alternatiivina Liibüast Egiptusesse ja sealt Sudaani) Edasi Keenia,Tansaania (seal tuleb ära käia Victoria ja Tanganjika järvede ääres),Mosambiik ja LAV. Igas autos on plaanitud 2-4 inimest.Minnakse "originaalklassi" maasturitega,mis peavad võimaldama mugavat ja kiiret sõitu asfaldil ja samas olema piisavalt hea läbivusega,et liivas mitte hätta jääda (kusagil kesk ja lõuna Aafrikas võibolla leiame mõne soo kah.) Soovitav 32 - 33 " jämedama mustriga kumm,snorkel,vints.Autodel peab olema diiselmootor ja kaasas kütusevaru vähemalt 1000 km läbimiseks rasketes tingimustes.Soovitavalt võiksid istmed alla käia nii,et kaks inimest mahuks autosse magama.Kui autos on üle kahe inimese,peaks katusel olema telk,kus ülejäänud magada saavad.
Lõuna Aafrika vabariigis(seal on olemas tuttavad inimesed) laaditakse autod konteinerisse ja saadetakse Eesti poole tagasi.Ise istume lennukisse ja lendame koju.Praegu on meil kindlaid minejaid kaks tiimi:mina ja veel kaks inimest minu LandCruiseriga ja Benno Hiluxiga.
Maksimaalne osalevate autode arv on 5(suurema kolonniga läheb väga keerukaks opereerida) ,seega võib soovi korral liituda veel kuni 3 autot.
Soovijatel võtta ühendust suur@uninet.ee või 5054573
Allikas:
http://www.4x4offroad.ee/foorum/viewtopic.php?t=2392
Euroopa on tänaseks läbi sõidetud,mina olen autoga Eestist startides käinud Euroopa kõige põhjapoolsemas(saarel) ,kõige lõunapoolsemas (saarel),idapoolsemas ja läänepoolsemas tipus,samuti on lääne euroopale ring piki rannikut peale tehtud ja muu Euroopa risti rästi läbi sõidetud.Vähem,kui kuu aja pärast saab Peipsile kah ring peale tehtud,siis on Nuustakul kah käidud.Seega on aeg järgmine manner käsile võtta. Plaanis on minna 2007.a. jaanuari teises pooles Aafrikasse.
Sõit kestab poolteist-kaks kuud ja mõttes on läbida Aafrika põhjast lõunasse piki idarannikut.Praeguse kaardimaterjali ja info põhjal on marshruut järgmine:Autoga Prantsusmaale Marseilleisse,sealt laevaga Tuneesiasse,Tuneesiast Liibüasse.Liibüast läbi Sahara Sudaani.(alternatiivina Liibüast Egiptusesse ja sealt Sudaani) Edasi Keenia,Tansaania (seal tuleb ära käia Victoria ja Tanganjika järvede ääres),Mosambiik ja LAV. Igas autos on plaanitud 2-4 inimest.Minnakse "originaalklassi" maasturitega,mis peavad võimaldama mugavat ja kiiret sõitu asfaldil ja samas olema piisavalt hea läbivusega,et liivas mitte hätta jääda (kusagil kesk ja lõuna Aafrikas võibolla leiame mõne soo kah.) Soovitav 32 - 33 " jämedama mustriga kumm,snorkel,vints.Autodel peab olema diiselmootor ja kaasas kütusevaru vähemalt 1000 km läbimiseks rasketes tingimustes.Soovitavalt võiksid istmed alla käia nii,et kaks inimest mahuks autosse magama.Kui autos on üle kahe inimese,peaks katusel olema telk,kus ülejäänud magada saavad.
Lõuna Aafrika vabariigis(seal on olemas tuttavad inimesed) laaditakse autod konteinerisse ja saadetakse Eesti poole tagasi.Ise istume lennukisse ja lendame koju.Praegu on meil kindlaid minejaid kaks tiimi:mina ja veel kaks inimest minu LandCruiseriga ja Benno Hiluxiga.
Maksimaalne osalevate autode arv on 5(suurema kolonniga läheb väga keerukaks opereerida) ,seega võib soovi korral liituda veel kuni 3 autot.
Soovijatel võtta ühendust suur@uninet.ee või 5054573
Allikas:
http://www.4x4offroad.ee/foorum/viewtopic.php?t=2392
Viimati muutis Landy, T Nov 07, 2006 8:21 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lihtsalt huvist küsin miks "peab" nimelt diiselmootor olema. Ma saan küll aru selle mõningatest eelistest aga korralik bensiinimootor peaks ju samuti asja ära ajama.Suur kirjutas: Autodel peab olema diiselmootor ja kaasas kütusevaru vähemalt 1000 km läbimiseks rasketes tingimustes.Soovitavalt võiksid istmed alla käia nii,et kaks inimest mahuks autosse magama.
rommi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
osalise vastuse oma küsimusle leiad siit:rommi kirjutas:[Lihtsalt huvist küsin miks "peab" nimelt diiselmootor olema. Ma saan küll aru selle mõningatest eelistest aga korralik bensiinimootor peaks ju samuti asja ära ajama.
http://www.rebaseonu.net/go/aafrika/p/v ... bratsioon/
Vaata viimast kolmandiku!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
See lõik?Mõnevõrra üllatuslikult on ka bensiini praktiliselt igal pool saada, ehk siis see pole põhjus, miks peaks reisimisel diiselmootoriga autot eelistama (kuigi uus bensukas võib olla kapriissem). Ennem reisi foorumeid lugedes jäi silma, et nagu oleks bensiini saadavusega mitmel pool probleeme. Võib-olla kunagi oli…
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Arvatavasti selle pärast, et 2 minevat autot on juba diisliga ja teatavasti standardiseerimine vähendab unikaalsete vajaminevate esemete hulka ja seega kaasavõetavate varude koormat.
Seega tegelikult oleks ideaalne kui sõidaksid kõik ühte marki ja modifikatsiooniga masinaid. Ja eks kütus ole kah üks hädavajalikest esemetest.
Seega tegelikult oleks ideaalne kui sõidaksid kõik ühte marki ja modifikatsiooniga masinaid. Ja eks kütus ole kah üks hädavajalikest esemetest.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ei haknud erldi uut teemat tegema. Lisan selle siia vanale teemale. Hea teada, kui mustale mandrile minek plaanis.
-----------
Eesti firma segas Aafrikasse müüdud mürgist kütust (4)
26. veebruar 2009 kl 10:39
EPL Online
Toimetaja: Merilin Kruuse
Alexela segas kokku mürgist Euroopas keelatud solkkütust ja vedas seda Lääne-Aafrikasse, kus normid kütusele sada korda nõrgemad.
Bensiini käitlemine Paldiskis põhjustas aastaid linnaelanikke vaevanud jälki haisu, mis ületas välisõhku lubavate saasteainete heitkogust kordades ning tegi inimesi haigeks. 2007. aastal saatsid Paldiski naised palvekirja president Toomas Hendrik Ilvesele, kirjutas Eesti Ekspress.
2007. aasta kevadel plahvatas solkbensiini töödelnud Norra naftaterminal, mistõttu ümbruskonna inimesed jäid massiliselt haigeks.
Kasutatav naftatoore on üle jäänud bensiini tootmisel ning pärineb Mehhikost. Kütus on väga kõrge väävlisisaldusega ja seepärast arenenud riikides kasutamiskõlbmatu. Kütust töödeldi, et väävlisisaldust vähendada, ning viidi seejärel Lääne-Aafrikasse.
Alexela Terminali aktsiatest kuulub 2004. aastast viiendik Trafigura Beheerile, kes on maailma suurimaid sõltumatuid naftakauplejaid. Firma aastane käive ületab 600 miljardit krooni ehk Eesti riigi kuue aasta eelarvet.
Hollandlaste partneriteks on killuke tõelist võimu Eesti majanduses – teiste seas terminali tegevjuht Heiti Hääl, endine hansapankur Tiina Mõis, kütuse- ja kasiinoärimehed Juhan Kolk ja Urmas Past.
Aklliks
http://www.arileht.ee/artikkel/460171
Nagu näha pole sinn kanti "tänapävaste" sõidukitega eriti asja. Neil kasutav ultramoodne küttesüsteem sureb ilmlmselt üsna kähku selle kütuse kätte ära.
-----------
Eesti firma segas Aafrikasse müüdud mürgist kütust (4)
26. veebruar 2009 kl 10:39
EPL Online
Toimetaja: Merilin Kruuse
Alexela segas kokku mürgist Euroopas keelatud solkkütust ja vedas seda Lääne-Aafrikasse, kus normid kütusele sada korda nõrgemad.
Bensiini käitlemine Paldiskis põhjustas aastaid linnaelanikke vaevanud jälki haisu, mis ületas välisõhku lubavate saasteainete heitkogust kordades ning tegi inimesi haigeks. 2007. aastal saatsid Paldiski naised palvekirja president Toomas Hendrik Ilvesele, kirjutas Eesti Ekspress.
2007. aasta kevadel plahvatas solkbensiini töödelnud Norra naftaterminal, mistõttu ümbruskonna inimesed jäid massiliselt haigeks.
Kasutatav naftatoore on üle jäänud bensiini tootmisel ning pärineb Mehhikost. Kütus on väga kõrge väävlisisaldusega ja seepärast arenenud riikides kasutamiskõlbmatu. Kütust töödeldi, et väävlisisaldust vähendada, ning viidi seejärel Lääne-Aafrikasse.
Alexela Terminali aktsiatest kuulub 2004. aastast viiendik Trafigura Beheerile, kes on maailma suurimaid sõltumatuid naftakauplejaid. Firma aastane käive ületab 600 miljardit krooni ehk Eesti riigi kuue aasta eelarvet.
Hollandlaste partneriteks on killuke tõelist võimu Eesti majanduses – teiste seas terminali tegevjuht Heiti Hääl, endine hansapankur Tiina Mõis, kütuse- ja kasiinoärimehed Juhan Kolk ja Urmas Past.
Aklliks
http://www.arileht.ee/artikkel/460171
Nagu näha pole sinn kanti "tänapävaste" sõidukitega eriti asja. Neil kasutav ultramoodne küttesüsteem sureb ilmlmselt üsna kähku selle kütuse kätte ära.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi