3. leht 7-st

Postitatud: N Veebr 24, 2011 8:13 am
Postitas metsik
Pm. on siiski võimalik läbi saada.Tuleb vahetult enne sinna minekut infi ammutada, et kuda veetase on.Meie plaan sinna minna juuni lõpp-juuli alguses.Karta on, et siis on vesi kõrge :?

Postitatud: N Veebr 24, 2011 9:27 am
Postitas siimk
Vaadates neid sildade videosi ja pilte, ei saa ma aru miks pole veel Saaremaaga püsiühendust :roll: :D

Sõit tundub Teil tulla väga põnev, õppida saab vist palju uut ja huvitavat.
Huvitav kas sealkandis ka need "kauba turvajad" tegutsevad?


Loodan, et saate naljast aru.
Kuid minuarust peaks reisi meesseltkond endale mune kasvatama hakkama, nii mõnigi koht võib "värisema" võtta :D
-Kui ei sobi siis võib ärakustutada.

Postitatud: N Veebr 24, 2011 9:57 am
Postitas metsik
Koht Chara on umbes poole tee peal Baikalist Tõndasse.
Seal Charas toimub 05-10.07.2011 mingi suurem üritus: http://irkutsk-4x4.ru/index.php?topic=7923.0
See üritus sobib täpselt meie ajakavaga.
Ainuke mure jääbki siis ,et kust poolt sellel ajal sinna kindlasti meie tehnikaga ligi pääseb.

Postitatud: N Veebr 24, 2011 10:11 am
Postitas metsik
Siim006, meid ei ole ei eelmise MO ega ka teiste eelnevate reiside ajal keegi kunagi peedistanud.Oleme ka muidugi üritanud seigelda rohkem looduses.
Suurtes linnades võmmid muidugi ei jäta kasutamatta võimalust sult midagi välja pressida aga reeglina pead siis ikka midagi valesti tegema.

Se väike värin suurendab ainult seda adrenaliinilaksu, miss selliste sildade ületamisel saab :D

Postitatud: N Veebr 24, 2011 2:56 pm
Postitas amevier
Charas toimuval üritusel on ka kohaliku administratsiooni toetus, seetõttu peaks Bami lõigu planeerima just sellele ajale.
Olekma jõe raudteesillal võib probleeme tekkida alla 33" rattaga (kõrged relsid).
Koolmetel peaks sel ajal juba madal veeseis olema, kuni meeter. Juhul kui viskab suurema vihma, siis tuleb oodata jõe ääres paar päeva.
Paistab, et kui kõik läheb sujuvalt, siis võib saada 3-4 päevaga Tõndast Severobaikalskisse.

Postitatud: N Veebr 24, 2011 5:03 pm
Postitas amevier
Uudiseid: Taksimost ida pool pidid tanklad olema Kuandas, Charas ja Hanis.
Mingid probleemid on sillaga Tõndas, uurin seda täpsemalt.

Postitatud: N Veebr 24, 2011 5:43 pm
Postitas hulkur
Siin on niipalju väärt reisiinfot juba. Peaks selle kuidagi mugavalt talletama järgmistele vandersellidele... :yupikaye

Postitatud: L Veebr 26, 2011 5:19 pm
Postitas amevier

Postitatud: T Mär 01, 2011 1:57 am
Postitas amevier
Piiripunktide kohta rohkem infot pole, vist ei tule ka sealt. Poolakad läksid Kjahtast, kuigi tulid Tõndast ja oleksid sealt idast kena marsruudi saanud. Otsige inglisekeelsest keskkonnast, kohalikel puudub vajadus selleinfo järgi.

Jõgedes võib suurvesi olla ka juulis, kui mägedes vihma tuleb ja see võib kesta nädal või rohkem. Teadmiseks.

Raudteesildade kasutamisest. Parem kasutada alternatiivi, seda pole ainult Olekma jõel. Kokku leppida saab ainult teetöölistega, valvele (VOHR) on parem mitte sellise jutuga ligi ajada. Raudteel sõitmine on kõvasti karistatav ja parem on oma kavatsusi kohalike või valve eest varjata. Autod ajada silma alt ära ja jalaluure välja teetöölisi otsima. Numbreid nimetati kahel korral, 2300 ja 4000 rubla, päris kallis.

Postitatud: T Mär 01, 2011 8:14 am
Postitas metsik
Tuleb siis hakata alternatiivi peale mõtlema.Kui lähme Tõndast ja selgub, et mingist sillast/jõest üle ei pääse siis on 3300km vastu p... ajakava sassis ja jääb se Chara üritus ka vahele,aga sinna tahaks kindlasti minna.
Peab vist vahetult enne sinna minekut sealt kellegiga suhtlemaja siis plaani tegema,et kuspoolt sellele Charale läheneda.
Kuradi, kurat

ps: kas mainiti ka mingeid võimalusi alternatiiviks?

Postitatud: T Mär 01, 2011 3:27 pm
Postitas metsik
Meie kamp on nüüd koos.Rohkem rahvast juurde ei otsi!

Postitatud: T Mär 01, 2011 4:22 pm
Postitas honkomees
neh, Tõndas elav jahimees väitis et see põhjapoolne variant on ainult napravlenie, mitte tee. Inimesed pidid liikuma mööda lõunapoolset teed.

Postitatud: T Mär 01, 2011 4:37 pm
Postitas metsik
honkomees kirjutas:neh, Tõndas elav jahimees väitis et see põhjapoolne variant on ainult napravlenie, mitte tee. Inimesed pidid liikuma mööda lõunapoolset teed.
Räägi nats lähemalt.Kas selle lõunapoolse tee all mõeldakse Baikali lõunatipust minekut, näiteks Tõndast Severo-Baikalskisse.Või on veel mingi rada mida me ei tea?
Põhjapoolse napravlenie all mõtles siis ilmselt seda poppi Bami trassi mis on mu meeled täielikult vallutanud :)

Postitatud: T Mär 01, 2011 5:05 pm
Postitas amevier
Charale saad ligi ainult mööda Bami. Kuna paistab, et ida poolt piirist üle ei saa, siis on mõtet Charasse sõita lääne poolt, üle Irkutski, Zhigalovo ja Severobaikalski.
Üritusel saad operatiivinfot Tõnda suuna toimimisest ja sobivusel paned Tõndasse edasi, kui Olekma sillaga jama, popsutad rahulikult lääne poole tagasi. Seal on ilus maastik, kannatab ühte teed 2 korda ka sõita.

Postitatud: T Mär 01, 2011 7:40 pm
Postitas hulkur
Kusjuures viimase Mongoolia Lonely Planet'i järgi on ikkagi kolm rahvusvahelist maantee piiripunkti Venemaaga:

1. Tsagaannuur-Tashanta (sealt ilmselt lähete sisse)
2. Altanbulag-Kjahta (see mis on UB-st põhjas)
3. Eerentsev-Solovetsk (Dornod aimagis Ida Mongoolias)

Pilt

Avastasin, et LP Mongolia on olemas ka Google Books'is.