1. leht 1-st

Daihatsu 2.8D

Postitatud: N Mai 03, 2018 6:57 am
Postitas -Kaido-
Tere!
Vabandan esiteks kohe ette ära, et olen algaja diiselmootorite maailmas. Nimelt ostsin endale UAZ 469 millel peale pandud Daihatsu toodangu 2.8 vabalthingav diiselmootor koos kkastiga. Muidu mootor töötab ilusti, aga paar küsimust tekkinud. Nimelt kui käima teda panen (eriti külmalt), siis ajab pikalt tugevalt sinist suitsu summutist. Algul kartsin et on õliving, aga lõhna nuusutades tundub et kütet saab liialt palju peale. Kui mingi aeg juba sõita, siis kaob ära ja käib ilusti puhtalt. Vahest muidugi teeb ka sooja mootoriga kui lasta 10-15min kohapeal käia. Kas viga võiks olla pihustites?
Ning nüüd ka teine pool sellele küsimusele- nimelt on süsteem jäetud nii nagu ta uazil on, et paagist tuleb kütuse pealevool, aga tagasivoolu pole. Endal meeles, et vanadel diiselmootoritel ka ikka tagasivool ksp-st olemas. Sellel variandil tuleb tagasivool pihustite pealt ksp, eraldi paaki minevat otsa ei tuvasta kuskilt. Kas võib olla see sinine suits seotud puudulikus tagasivoolus või siis ongi tal tehasest ilma tagasivooluta mootor? Juhul kui peab tagasivool olema, kas siis piisaks selle lisamisest lihtsalt vooliku näol või on vajalik ka tagasivoolu klapp?

Suurimad tänud kes võttis nõuks lugeda ja ehk ka abiks olla!

Re: Daihatsu 2.8D

Postitatud: L Aug 25, 2018 10:05 pm
Postitas psyhhonaut
Minul ka vana 2,8 aga sinna turbo peale istutatud sul peaks vist märge olema mootoril äkki 50dl või midagi sellist. Mul tagasi vool kindlasti olemas tehase oma. Minu oma ajas erilist vingu siis kui sita kütte otsa kukkusin aga usun et sul võib ka see tagasi vool muret teha. Mingit klappi seal ei ole. Mis tuleb see vabalt kohe kulgeb.

Re: Daihatsu 2.8D

Postitatud: T Aug 28, 2018 4:45 pm
Postitas -Kaido-
Tänud info eest! Vaatan lähipäevil täpsemalt järgi aga tagasivoolu ei suutnud kuskilt tuvastada, ei ole nagu pimedat ega midagi ette pandud.