2. leht 2-st

Re: Kasuliku infot.

Postitatud: P Okt 09, 2011 10:24 pm
Postitas uputaja
Nii. Kkasti peavõlli siduripoolne simmer on: 45x30x8 ja tolmuhuulega. Sidurikomplekt on sama nii 54-77kw mootoritel(ketta D=240mm) ja maksab nagu maja :mrgreen: Kkasti laagrite mõõdud viskan hiljem.
Varsti info vahekasti laagrite ja ehituse kohta, sest enne talve plaan kõik asjad otsast lõpuni üle käija.

Re: Kasuliku infot.

Postitatud: L Okt 29, 2011 7:57 pm
Postitas uputaja
Niisiis tagavedrud. Pikkus tsentripoldi juures 550/620mm. Ligilähedase pikkusega vedrud on ka 68 aasta Ford Mustangi all. 550/560mm vedrud leiab aga uaziku alt. Pmst esimene kinnitus sobib nii täpselt, et auk tuleb 12mm>16mm üle puurida. Tagumine kiige kinnitus tuleb X cm sillale lähemale viia. See siis hetkel puhas silma järgi mõõdetud teooria, homme ommikul tuleb praktiline pool :mrgreen:
Aga miks ma ei osta uusi stock vedrusid - sest jummala savi mis leht sellel saffari autol all on, enivei on lehtvedru sitt lahendus.

PS: Erinevalt kohast maksid vedrud 135-167euri tk. Ja 270euri vs Paar tundi oma tööd, noh vahe on peris suur.

Re: Kasuliku infot.

Postitatud: P Okt 30, 2011 10:31 pm
Postitas uputaja
Nii, Uaziku vedrud pmst all. Ringi tuli tuunida ka jäik kinnitus, kuna uazil on nn topelt silm, mis ei mahtunud stock pessa ära. Kiiget nihutasin 6cm sisse poole, seda siis puksipesa tsentritest mõõdetuna. Pakki jäi hetkel 5 lehte. Omme katsun ka mõned pildid teha.

Re: Kasuliku infot.

Postitatud: E Veebr 06, 2012 12:59 pm
Postitas uputaja

Re: Kasuliku infot.

Postitatud: T Mär 06, 2012 11:01 pm
Postitas Tarmu
Mis vedrudest edasi sai ?

Re: Kasuliku infot.

Postitatud: K Mär 07, 2012 7:43 am
Postitas uputaja
Valmis sai. Vanad läksid pooleks.

Re: Kasuliku infot.

Postitatud: K Mär 07, 2012 8:04 am
Postitas Tarmu
Ma mõtlesin et käes on see omme kus sa pidid pildid panema ! :)

Re: Kasuliku infot.

Postitatud: E Okt 29, 2012 5:33 pm
Postitas uputaja
Väntvõlli esimese otsa simmeka mõõdud 62x45x9(10)