1. leht 1-st

Mure Daihatsu Feroza nelikveoga

Postitatud: L Dets 27, 2008 10:49 am
Postitas Edgar
nimelt siis ei lülitu taha ei 4H ega 4L armatuuril läheb küll tuluke põlema, kuid esisild ringi ei vea. Kui esisilla difri lukku keeran siis veavad ka esimesed rattad ringi. Ühest teisest foorumist sain teada, et viga võib olla vahekasti kahvlis. Kuna siin on kõvasti targemad mehed ja paremad riistad siis mõtlesin, et käiks selle teema siin uuesti üle ja ehk oskab keegi midagi soovitada või pakkuda. Olen ise veel suhteliselt võhik sellel teemal kuid ega keegi meist ei sündinud kardaan käes.


ette tänades,
Edgar

Postitatud: L Dets 27, 2008 11:51 am
Postitas jr
Kas sa keerad esisilla difri lukku või rummud lukku?

Re: Mure Daihatsu Feroza nelikveoga

Postitatud: L Dets 27, 2008 12:25 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Edgar kirjutas:nimelt siis ei lülitu taha ei 4H ega 4L armatuuril läheb küll tuluke põlema, kuid esisild ringi ei vea. Kui esisilla difri lukku keeran siis veavad ka esimesed rattad ringi.

Kui sul on hubid millega esimesed rattad pooltelgedega ühendatakse/lahti ühendatakse siis ju loogiline, et kui ainult vahekastist esisild järgi ühendada siis ei vea :idea:

Kuskohast sa oma meelest esisilla difrit lukku keerad ??

Postitatud: L Dets 27, 2008 6:12 pm
Postitas Edgar
pigem siis keeran rummud lukku sest ma keeran mõlemal esirata keskelt asendist free asendisse lock. Saan ma nüüd siis õieti aru, et kui need ratta keskel olevad kaks hoovakest(üks hoob per ratas) on free asendis siis ei lülitugi esisild taha?

Postitatud: L Dets 27, 2008 6:25 pm
Postitas isakene
Täpselt nii. Ratta otstes olevad lukud ühendavad poolassi rattarummuga.Asja mõte on selles, et tagaveoga kulgedes poolassid ja differ rataste küljest lahti ühendada. Selleks, et detailid ei kuluks ja kütusekulu väiksem oleks :D Kui lukud on "free" asendis ja kabiinist esisilla sisse lülitad, käivad kardaan, differ ja poolassid tühjalt ringi.

Postitatud: P Dets 28, 2008 2:02 pm
Postitas Edgar
suur suur aitäh !