Mure Daihatsu Feroza nelikveoga

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Edgar
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: L Dets 27, 2008 10:39 am
Asukoht: Tallinn

Mure Daihatsu Feroza nelikveoga

Postitus Postitas Edgar »

nimelt siis ei lülitu taha ei 4H ega 4L armatuuril läheb küll tuluke põlema, kuid esisild ringi ei vea. Kui esisilla difri lukku keeran siis veavad ka esimesed rattad ringi. Ühest teisest foorumist sain teada, et viga võib olla vahekasti kahvlis. Kuna siin on kõvasti targemad mehed ja paremad riistad siis mõtlesin, et käiks selle teema siin uuesti üle ja ehk oskab keegi midagi soovitada või pakkuda. Olen ise veel suhteliselt võhik sellel teemal kuid ega keegi meist ei sündinud kardaan käes.


ette tänades,
Edgar
4x4 huviline
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kas sa keerad esisilla difri lukku või rummud lukku?
+372 5028488
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Mure Daihatsu Feroza nelikveoga

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Edgar kirjutas:nimelt siis ei lülitu taha ei 4H ega 4L armatuuril läheb küll tuluke põlema, kuid esisild ringi ei vea. Kui esisilla difri lukku keeran siis veavad ka esimesed rattad ringi.

Kui sul on hubid millega esimesed rattad pooltelgedega ühendatakse/lahti ühendatakse siis ju loogiline, et kui ainult vahekastist esisild järgi ühendada siis ei vea :idea:

Kuskohast sa oma meelest esisilla difrit lukku keerad ??
tartuoffroad.ee
5581340
Edgar
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: L Dets 27, 2008 10:39 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Edgar »

pigem siis keeran rummud lukku sest ma keeran mõlemal esirata keskelt asendist free asendisse lock. Saan ma nüüd siis õieti aru, et kui need ratta keskel olevad kaks hoovakest(üks hoob per ratas) on free asendis siis ei lülitugi esisild taha?
4x4 huviline
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Täpselt nii. Ratta otstes olevad lukud ühendavad poolassi rattarummuga.Asja mõte on selles, et tagaveoga kulgedes poolassid ja differ rataste küljest lahti ühendada. Selleks, et detailid ei kuluks ja kütusekulu väiksem oleks :D Kui lukud on "free" asendis ja kabiinist esisilla sisse lülitad, käivad kardaan, differ ja poolassid tühjalt ringi.
Edgar
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: L Dets 27, 2008 10:39 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Edgar »

suur suur aitäh !
4x4 huviline
Vasta

Mine “Daihatsu”