M: DIY 4 link kit (algselt mõeldud sõidukitele jeep wj/zj/xj kuid sobib ka teistele).

Siin saab müüa üleliigseid vidinaid ja muid vajalikke asju, mis puudutavad maastikuautot. Kuulutus on aktiivne 90 päeva, seejärel kustutatakse automaatselt. Maasturivabad teemad kustutatakse.

Moderaatorid: jr, boob, Moderators

Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 317
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

M: DIY 4 link kit (algselt mõeldud sõidukitele jeep wj/zj/xj kuid sobib ka teistele).

Postitus Postitas karburaator »

Müün Jeep zj tagasilla pikakäigulist tagasilla vedrustust. Vedrustus on spetsiaalselt välja töötatud eelnimetatud jeep -i mudelile paigalduseks. Vedrustus on väljatöötatud maastiku sõiduks. Kompletki eeliseks võrreldes ameerika konkurentidega on : kõik uued kinnitused ka silla küljes; vastupidavamast ja kergemast materjalist hoovad. Vedrustuse tüübiks on 4 link vedrustus. Vedrustus on ette nähtud 10 - 25 cm tõste jaoks. Vedrustuse liigenditeks on universaalliigendid. Paigaldus ei kuulu hinna sisse. Allpool on näha pilte prototüübist paigalduse järgus, detailidest mis komplektiga kaasa tulevad ja geomeetria mudelist.
Hind 650 eur
Telefon : 5kolm9kaheks009O

Komplektiga tuleb kaasa:
• 2 x alumiinium varras mõõtmetega (40 x 700 mm)
• 2x alumiinium varras mõõtmetega (30 x 670 mm)
• 2 x universaalliigend (M18 x 1,5 pk)
• 2 x universaalliigend (M18 x 1,5 vk)
• 2 x universaalliigend (M16 x 1,5 pk)
• 2 x universaalliigend (M16 x 1,5 vk)
• 2 x poolmutter (M18 x 1,5 pk)
• 2 x poolmutter (M18 x 1,5 vk)
• 2 x poolmutter (M16 x 1,5 pk)
• 2 x poolmutter (M16 x 1,5 vk)
• 8 x koonusseib (16 mm)
• 8 x koonusseib (18mm)
• 4 x polt (M18 x 70)
• 4 x polt (M16 x 70)
• 4 x mutter stopperiga (M18)
• 4 x mutter stopperiga (M16)
• 2 x ülemiste varraste sillapoolne kinnitus (vasak ja parem)
• 2 x alumiste varraste sillapoolne kinnitus (vasak ja parem)
• 1x parempoolne varraste raamipoolne kinnitus
• 1x vasakpoolne varraste raamipoolne kinnitus
• 2x amortisaatori sillapoolne kinnitus

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis karburaator, P Dets 16, 2018 10:44 am, muudetud 10 korda kokku.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
kaitsik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 139
Liitunud: E Mär 25, 2013 8:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas kaitsik »

Kuulge mehed mis reklaampilte te kasutate?
Teie töö oli poolik ja ma pidin selle korda tegema!
Valmis sillast on isegi pilt kus ma peal olen ja minu garaažis, seda ma kohe kindlasti ei luba.
Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 317
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas karburaator »

kaitsik kirjutas:Kuulge mehed mis reklaampilte te kasutate?
Teie töö oli poolik ja ma pidin selle korda tegema!
Valmis sillast on isegi pilt kus ma peal olen ja minu garaažis, seda ma kohe kindlasti ei luba.
Töö ei ole poolik, minu poolt olid vaid detailid mitte paigaldus. Vabandan et kasutasin oma kuulutuses ilma teilt küsimata fotosid paigaldatud tootest, kus lisaks tootele jäidte peale nii teie, kui ka teie garaaz. Pildi eemaldasin.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Kasutaja avatar
TarviR
Rock Crawler
Postitusi: 671
Liitunud: E Mai 23, 2011 11:59 pm

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas TarviR »

Ei saa pildi pealt aru, et kas diagonaalvarrast selle lahenduse puhul enam vaja ei ole?
Kas universaalliigendid liiga jäigaks ei tee silda? igasuguste kummipukside täielik puudumine mõjub metallile üsna rängalt.
Seda ka, et muda ja liiv kulutavad need liigendid vist üsna ruttu ära?
D4D+R6+V6
Kasutaja avatar
donalds
True Off Roader!
Postitusi: 1280
Liitunud: R Nov 04, 2005 2:14 pm
Asukoht: tln

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas donalds »

kusjuures ei lõhu miskit, vabariigi saffril oli suht ok, diag varrast pole vaja, sitt jah see et need liigendid võiks vähemalt määritavad olla...
Aega läheb aga asja saab...

Donald
58290905
Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 317
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas karburaator »

Liiva ja muda vastu on olemas kummi katted, mis pikendavad eluiga. Isiklikult arvan, et need kestavad kuskil 2-3 hooaega, enne kui nendega midagi hullu juhtuma hakkab. Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli. Saada on ka määritavaid liigendeid, aga sellisel juhul on selle kompletki hind 1,5 korda kallim. Metallile ei "mõju see rängalt" sellepärast, et hoovad on pandud sobiva nurga alla ja enamuse rattast tuleva jõu võtavad vastu vedrud mitte hoovad ehk siis anti-squat on madal. Olen lugenud palju materjale antud liigendite kasutamise kohta. Keegi pole väga kurtnud, et need liiga kiiresti ära kuluksid (kindlasti on liigendeid võimalik osta väga erineva kvaliteediga).
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas uputaja »

Need uniballid ei kesta mitte sittagi. Rõvedalt hakkavad klobisema ja miski hetk juhtub see, et tõmbab silma sirgeks. Ehk rauaga juhtub anumaalia ja asi irdub. Aga see kolin oioioioi. Rõve. Universiaalball on paras prügi. Auto vedrustuse külge nad ei kõlba.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 317
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas karburaator »

uputaja kirjutas:Need uniballid ei kesta mitte sittagi. Rõvedalt hakkavad klobisema ja miski hetk juhtub see, et tõmbab silma sirgeks. Ehk rauaga juhtub anumaalia ja asi irdub. Aga see kolin oioioioi. Rõve. Universiaalball on paras prügi. Auto vedrustuse külge nad ei kõlba.
Kindlasti mitte kui need traktori haakeraualt maha keerata. Selline vedrustus polegi mõeldud igapäevaseks sõitmiseks, selge on see, et universaalliigendid kuluvad kiiremini kui originaal- või poly puksid.
Viimati muutis karburaator, P Veebr 26, 2017 11:57 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Kasutaja avatar
suitsukala
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
Asukoht: Saaremaa, Kärla

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas suitsukala »

karburaator kirjutas:... Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli...
Nüüd vist läks nihu või on on kevlar vahepeal kuidagi oma omadusi muutnud?
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 317
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas karburaator »

suitsukala kirjutas:
karburaator kirjutas:... Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli...
Nüüd vist läks nihu või on on kevlar vahepeal kuidagi oma omadusi muutnud?
Ma ei oska seda kommenteerida kuid tootja kodulehel on nii kirjas.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Kasutaja avatar
suitsukala
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
Asukoht: Saaremaa, Kärla

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas suitsukala »

karburaator kirjutas:
suitsukala kirjutas:
karburaator kirjutas:... Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli...
Nüüd vist läks nihu või on on kevlar vahepeal kuidagi oma omadusi muutnud?
Ma ei oska seda kommenteerida kuid tootja kodulehel on nii kirjas.
Viska linki, uuriks ka lähemalt.
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Kasutaja avatar
TarviR
Rock Crawler
Postitusi: 671
Liitunud: E Mai 23, 2011 11:59 pm

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas TarviR »

karburaator kirjutas:Liiva ja muda vastu on olemas kummi katted, mis pikendavad eluiga. Isiklikult arvan, et need kestavad kuskil 2-3 hooaega, enne kui nendega midagi hullu juhtuma hakkab. Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli. Saada on ka määritavaid liigendeid, aga sellisel juhul on selle kompletki hind 1,5 korda kallim. Metallile ei "mõju see rängalt" sellepärast, et hoovad on pandud sobiva nurga alla ja enamuse rattast tuleva jõu võtavad vastu vedrud mitte hoovad ehk siis anti-squat on madal. Olen lugenud palju materjale antud liigendite kasutamise kohta. Keegi pole väga kurtnud, et need liiga kiiresti ära kuluksid (kindlasti on liigendeid võimalik osta väga erineva kvaliteediga).

Metalli lõhkumise osas pidasin silmas seda, et kui sillatalaga kivi või kännu vastu põrkad, saavad kinitused ränga löögi. Isegi siledal teel sõitvate võistlusautode juures on selline liigend probleemne, kinnitused kõik tugevdatakse.
Aga võib olla et mõtlen üle ja probleemi ei ole.

Aga miks 4linki teed läksite ja mitte long armide peale?
D4D+R6+V6
Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 317
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas karburaator »

TarviR kirjutas:
karburaator kirjutas:Liiva ja muda vastu on olemas kummi katted, mis pikendavad eluiga. Isiklikult arvan, et need kestavad kuskil 2-3 hooaega, enne kui nendega midagi hullu juhtuma hakkab. Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli. Saada on ka määritavaid liigendeid, aga sellisel juhul on selle kompletki hind 1,5 korda kallim. Metallile ei "mõju see rängalt" sellepärast, et hoovad on pandud sobiva nurga alla ja enamuse rattast tuleva jõu võtavad vastu vedrud mitte hoovad ehk siis anti-squat on madal. Olen lugenud palju materjale antud liigendite kasutamise kohta. Keegi pole väga kurtnud, et need liiga kiiresti ära kuluksid (kindlasti on liigendeid võimalik osta väga erineva kvaliteediga).

Metalli lõhkumise osas pidasin silmas seda, et kui sillatalaga kivi või kännu vastu põrkad, saavad kinitused ränga löögi. Isegi siledal teel sõitvate võistlusautode juures on selline liigend probleemne, kinnitused kõik tugevdatakse.
Aga võib olla et mõtlen üle ja probleemi ei ole.

Aga miks 4linki teed läksite ja mitte long armide peale?
Kõige esimesena peaksid purunema poldid tugeva löögi korral, sest siin töötavad nad lõikele. Mida sa long armide all mõtled?
Kui keegi leiaks sellise asja: " http://www.barnes4wd.com/34-Forged-Poly ... p_721.html" siis võib ju universaalliigendite asemel neid kasutada.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Erikoff
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: P Jaan 06, 2013 1:53 pm
Asukoht: Pääsküla/Nõmme/Laagri/Männiku

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas Erikoff »

donalds kirjutas:kusjuures ei lõhu miskit, vabariigi saffril oli suht ok, diag varrast pole vaja, sitt jah see et need liigendid võiks vähemalt määritavad olla...
Vabariigi safaril sa sõitsid mööda siledat teed ka.
Jeep GrandCherokee 2011 overland
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja ! :lol:
Kasutaja avatar
TarviR
Rock Crawler
Postitusi: 671
Liitunud: E Mai 23, 2011 11:59 pm

Re: M: Jeep Grand Cherokee ZJ pikakäiguline tagasilla vedrustus.

Postitus Postitas TarviR »

karburaator kirjutas:
TarviR kirjutas:
karburaator kirjutas:Liiva ja muda vastu on olemas kummi katted, mis pikendavad eluiga. Isiklikult arvan, et need kestavad kuskil 2-3 hooaega, enne kui nendega midagi hullu juhtuma hakkab. Antud liigendid ümber on kevlarist kiht, mis samas ka määrib keskmist kuuli. Saada on ka määritavaid liigendeid, aga sellisel juhul on selle kompletki hind 1,5 korda kallim. Metallile ei "mõju see rängalt" sellepärast, et hoovad on pandud sobiva nurga alla ja enamuse rattast tuleva jõu võtavad vastu vedrud mitte hoovad ehk siis anti-squat on madal. Olen lugenud palju materjale antud liigendite kasutamise kohta. Keegi pole väga kurtnud, et need liiga kiiresti ära kuluksid (kindlasti on liigendeid võimalik osta väga erineva kvaliteediga).

Metalli lõhkumise osas pidasin silmas seda, et kui sillatalaga kivi või kännu vastu põrkad, saavad kinitused ränga löögi. Isegi siledal teel sõitvate võistlusautode juures on selline liigend probleemne, kinnitused kõik tugevdatakse.
Aga võib olla et mõtlen üle ja probleemi ei ole.

Aga miks 4linki teed läksite ja mitte long armide peale?
Kõige esimesena peaksid purunema poldid tugeva löögi korral, sest siin töötavad nad lõikele. Mida sa long armide all mõtled?
Kui keegi leiaks sellise asja: " http://www.barnes4wd.com/34-Forged-Poly ... p_721.html" siis võib ju universaalliigendite asemel neid kasutada.
Tahtsin kirjutada 2 lääba ja diagonaalvarda lahendus.
Mõtlesin ühte, kirjutasin teist.
D4D+R6+V6
Vasta

Mine “Müük”