Siin saab müüa üleliigseid vidinaid ja muid vajalikke asju, mis puudutavad maastikuautot. Kuulutus on aktiivne 90 päeva, seejärel kustutatakse automaatselt. Maasturivabad teemad kustutatakse.
Metalli lõhkumise osas pidasin silmas seda, et kui sillatalaga kivi või kännu vastu põrkad, saavad kinitused ränga löögi. Isegi siledal teel sõitvate võistlusautode juures on selline liigend probleemne, kinnitused kõik tugevdatakse.
Aga võib olla et mõtlen üle ja probleemi ei ole.
Aga miks 4linki teed läksite ja mitte long armide peale?
Kõige esimesena peaksid purunema poldid tugeva löögi korral, sest siin töötavad nad lõikele. Mida sa long armide all mõtled?
Kui keegi leiaks sellise asja: " http://www.barnes4wd.com/34-Forged-Poly ... p_721.html" siis võib ju universaalliigendite asemel neid kasutada.
Tahtsin kirjutada 2 lääba ja diagonaalvarda lahendus.
Mõtlesin ühte, kirjutasin teist.
4 link vedrustusega on võimalik saavutada tunduvalt parem vedrustuse geomeetria ja mis põhiline sild ei liigu kere suhtes külje suunas vedrustuse kokku lahti liikumisel. Kokkuvõttes on juhitavus ettearvatavam. Lisaks sellele on 4 link vedrustusega võimalik saavutada suurem sillakäik. Kõige viimaseks hind, korralikud lääbad saab ehitada ainult teatud materjalist, ning see muudaks komplekti hinna tunduvalt kallimaks.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.