Jeep WJ "Metsakoll" vol 2, ehk minu v8 „Krokodill
Moderaator: Moderators
Jeep WJ "Metsakoll" vol 2, ehk minu v8 „Krokodill
Tere
Jeep WJ "Metsakoll" vol 2, ehk minu v8 „Krokodill“-i teine tulemine.
Tegemist saab olema ühe peletisega, mis baseerub Jeep WJ 4.7L kerel. Autost säilivad osa kere, mootor ja kast. Alla lähevad patro Y61 sillad(4.63). Esimene ja tagumine osa läheb nii palju lühemaks, kui saab. Radikas sabasse jne. Vedama hakkab masinat 42“ kalasaba ratas. Kõik mis ei ole äärmiselt vajalik selleks, et auto sõidaks maastikul, läheb küljest ära. Ehk eesmärk on kaal viia nii alla kui saab. Avalikele teedele sellel masinal asja ei ole.
Nagu oma esimese metsa auto teema alguses kirjutasin, siis selles teemas ei ole midagi ilusat, liiga kallist ja läikivat. Tegemist on pigem säästu projektiga. Võistlus masinaks ei püüdle. Kindlasti saab teha paremini ja targemalt. Aga mis teha. Peate ära kannatama
Põhjus miks veel üks metsa auto: Mu 37“ rattaga Lc80 on saanud heasse seisu. Ilus, vaikne, mugav ja enamvähem võimekas. Kasutan seda väga palju! Paraku tahaks kohati minna kaugemale sohu, sügavamale vette, rohkem kaldu ja seda nii, et autost liiga kahju ei ole, kui plaanitu ei õnnestu.
Miks Jeep: Odav, võimas mootor, ning tunnen seda autot. Valikus oli ka paar suzukit, kuid neile V8 peale panemine oleks raske olnud. Tahan, et autos oleks neli istekohta. Kuna ma ise 185 ja 110kg, siis liiga pisike auto on võbolla ebamugav.
Täna on auto garaazi kõrval ja peagi jõuavad sillad. Ühteist olen ette valmistanud, ning peas tean täpselt milline jääma peab. Ilmselt väga kiiret aregut loota ei saa, kuid kevadel võiks esimese katse sõidu juba teha. Kindlasti kirjutan ehituse käigus ideed ka siia. Ehk saab mõne asj aparemini, kui seda ise oskaks ette kujutada.
Panen ka kaks pilti.
Täna
Eesmärk umbes sinna poole.
Jeep WJ "Metsakoll" vol 2, ehk minu v8 „Krokodill“-i teine tulemine.
Tegemist saab olema ühe peletisega, mis baseerub Jeep WJ 4.7L kerel. Autost säilivad osa kere, mootor ja kast. Alla lähevad patro Y61 sillad(4.63). Esimene ja tagumine osa läheb nii palju lühemaks, kui saab. Radikas sabasse jne. Vedama hakkab masinat 42“ kalasaba ratas. Kõik mis ei ole äärmiselt vajalik selleks, et auto sõidaks maastikul, läheb küljest ära. Ehk eesmärk on kaal viia nii alla kui saab. Avalikele teedele sellel masinal asja ei ole.
Nagu oma esimese metsa auto teema alguses kirjutasin, siis selles teemas ei ole midagi ilusat, liiga kallist ja läikivat. Tegemist on pigem säästu projektiga. Võistlus masinaks ei püüdle. Kindlasti saab teha paremini ja targemalt. Aga mis teha. Peate ära kannatama
Põhjus miks veel üks metsa auto: Mu 37“ rattaga Lc80 on saanud heasse seisu. Ilus, vaikne, mugav ja enamvähem võimekas. Kasutan seda väga palju! Paraku tahaks kohati minna kaugemale sohu, sügavamale vette, rohkem kaldu ja seda nii, et autost liiga kahju ei ole, kui plaanitu ei õnnestu.
Miks Jeep: Odav, võimas mootor, ning tunnen seda autot. Valikus oli ka paar suzukit, kuid neile V8 peale panemine oleks raske olnud. Tahan, et autos oleks neli istekohta. Kuna ma ise 185 ja 110kg, siis liiga pisike auto on võbolla ebamugav.
Täna on auto garaazi kõrval ja peagi jõuavad sillad. Ühteist olen ette valmistanud, ning peas tean täpselt milline jääma peab. Ilmselt väga kiiret aregut loota ei saa, kuid kevadel võiks esimese katse sõidu juba teha. Kindlasti kirjutan ehituse käigus ideed ka siia. Ehk saab mõne asj aparemini, kui seda ise oskaks ette kujutada.
Panen ka kaks pilti.
Täna
Eesmärk umbes sinna poole.
Viimati muutis Ahto P, N Jaan 07, 2021 4:53 pm, muudetud 1 kord kokku.
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Millest veendumus et patroli sild 42" traktoriga koostööd tegema hakkab?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
37 kannatab ka originaalis 3t kaaluga. Lahtise silla ja kerge kerega miks mitte?
Team Vürst.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Ei no muidugi, on see huvitav teooria ja miks mitte proovida...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Y61 tagumine sild on seest üsna muljetavaldav ja usun et sellega ei ole muret. Esimesel on veovõlli ots nõrgim koht. Kui pean aegajalt selle ära vahetama siis peab. Pedaali otsas elades peab esimese luku väljas hoidma.
Aga ega ma ei olegi veendunud et see kombo ühes tükis püsib. Samas Venemaa offroad kanalil on mitu y61 sillaga autot mille just 42" all. Üks neist ka pikk y61. Tahaks loota et oluliselt kergema auto all jäävad pidama.
Lisaks mu lc millel sama sild alla. See auto kaalub tugevalt üle 3T. Paneme paagis täis ja 5 inimest autos, ning kaal 3.5T vabalt. Olen 37 rattaga ikka väga julgelt vajutanud. Ning ei saa õelda, et autol jõudu ei oleks. Aga võibolla lähevad järgmine kord puruks.
Loodan et WJ-i kaal jääb 2x väiksem.
Elame näeme
Aga ega ma ei olegi veendunud et see kombo ühes tükis püsib. Samas Venemaa offroad kanalil on mitu y61 sillaga autot mille just 42" all. Üks neist ka pikk y61. Tahaks loota et oluliselt kergema auto all jäävad pidama.
Lisaks mu lc millel sama sild alla. See auto kaalub tugevalt üle 3T. Paneme paagis täis ja 5 inimest autos, ning kaal 3.5T vabalt. Olen 37 rattaga ikka väga julgelt vajutanud. Ning ei saa õelda, et autol jõudu ei oleks. Aga võibolla lähevad järgmine kord puruks.
Loodan et WJ-i kaal jääb 2x väiksem.
Elame näeme
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Lahtine sild metsas on sama mis alkohooli vaba õlu ja kumminaine reedeõhtuseks peoks.
Traktoriratas ja põhjagaas- Ahahahahhahaha.
Traktoriratas ja põhjagaas- Ahahahahhahaha.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Tore projekt.
Eks ülekanne selle patroli sillaga ja suure rattaga on veidi kiire aga kuna eesmärk on nagunii pulli tegemine, siis pole vahet.
Iseasi, kus sellise kolliga sõita saab (legaalselt)? Igav võib ka hakata, kuna kõik sõidukaaslased jäävad kaugele maha ning pead üksi tiirutama.
Eks ülekanne selle patroli sillaga ja suure rattaga on veidi kiire aga kuna eesmärk on nagunii pulli tegemine, siis pole vahet.
Iseasi, kus sellise kolliga sõita saab (legaalselt)? Igav võib ka hakata, kuna kõik sõidukaaslased jäävad kaugele maha ning pead üksi tiirutama.
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Ülekanne on sillal 4.63. Arvutuste järgi võiks suhteliselt rahuldav tulemus jääda. Ning kui ka jääb pisut kiire, siis peab üle elama
Eks neid kolle ole veel, kellega koos sõita. NIng mul pole siiani üksi sõites veel igav hakanud. Ning olen kindel, et neid tekib juurde ka.
Eks neid kolle ole veel, kellega koos sõita. NIng mul pole siiani üksi sõites veel igav hakanud. Ning olen kindel, et neid tekib juurde ka.
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Normaalne silla ülekanne sellise rattaga on vähemalt 6,xxx ja rohkem.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- TTUUL
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 157
- Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
- Asukoht: Oru ja Saula küla piiril
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
gaz 66 - 6,83
Läti G PROTO 5.6 vist kasutas seda varianti.
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Ma arvan et nende sildade pärast ei pea küll põdema, kui arvesse võtta mis kastid sinna kasutusse lähevad...
Kaspar
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Käigukast vast elab selle üle. Kui ei siis olemas kastimees kes sisu paremaks teeb soodsalt.
Vahekastiga on veel lahtine. Originaal lendaks ilmselt pauguga juppideks. Variant on g wagoni aeglustav vahekast. Isegi mõni saada, kuid hinnad ei sobi veel
Seda veel uurin.
Kas y61 vahekaste ka aeglustavad on?
Vahekastiga on veel lahtine. Originaal lendaks ilmselt pauguga juppideks. Variant on g wagoni aeglustav vahekast. Isegi mõni saada, kuid hinnad ei sobi veel
Seda veel uurin.
Kas y61 vahekaste ka aeglustavad on?
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Sa ikka tead, et vanema G vahekastil on üks iseärasus, mis selle kasutamise võimatuks teeb?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Ilmselgelt ei tea. Eile just vaatasin ühte lauapeal tervikuna ja tundus justkui hea variant.
PS: Selleks see teema varem sai tehtud, et mõne asjaga liiga kaugele võssa ei põrutaks.
PS: Selleks see teema varem sai tehtud, et mõne asjaga liiga kaugele võssa ei põrutaks.
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.
Vanema G vahekastipuhul vaata mispidi pöörlevad esi ja tagasilla vänjundvõllid, kui just ei plaani diffrit sillas peapeale keerata.
Y61