10. leht 48-st

Re: Chevy

Postitatud: L Juun 22, 2019 9:07 am
Postitas erik
Kui oled amordid ise ehitanud, siis pole meil, foorumi lugejatel ju mingit nõu võimalik anda. Amordiõlisid on ju väga erineva viskoosusega ja omadustega. Suuremas valikus müüb neid Motoral, Motul toodetena. Ja ilmselt paljud muud moto kauplused.

Google aitab: "Motul shock või fork oil"

Re: Chevy

Postitatud: L Juun 22, 2019 11:26 am
Postitas KarlReimann
Mõtlen, et mida vedelam ja vähem temperatuuridele mõjuv seda parem. Vedru kokku surumise suunas on ava üsna suur. Täpselt ei tea kui suur aga arvan, et esimestel ~10mm. Tagasi liikuv õli, ehk kui vedru pikemaks liigub on väliselt reguleeritav kuni täieliku sulgemiseni. Klapi vedru, mis tagab õli ühes suunas liikumise, reguleerisin piisavalt pehmeks, et suutsin läbi puhuda. Panen esialgu ATF tagasi, kui läheb testimiseks, ja asi toimib, saab edasi vaadata, kuidas asja parendada.

Re: Chevy

Postitatud: K Juun 26, 2019 5:09 pm
Postitas KarlReimann
.

Re: Chevy

Postitatud: R Juun 28, 2019 6:21 pm
Postitas KarlReimann
.

Re: Chevy

Postitatud: E Juul 01, 2019 9:23 am
Postitas Nifa21
Nii teegi, väga lahe, jõudu.

Re: Chevy

Postitatud: E Juul 01, 2019 9:50 am
Postitas v6sa
KarlReimann kirjutas:Võib arvamust avaldada.

...
Täiesti jabur ja ajuvaba. :mrgreen:

Mulle meeldib. Palun ravimeid mitte vahetada! 8)

Rehvivalik on huvitav. Palju rõhku kasutad?

Vaata tootja rõhusoovitust siit:
https://www.mitas-tyres.com/gb/product/5011515020000/

Arvesta, et tegu on pehme radiaaliga, mille küljed ei talu torkimist. Ettevaatust raiesmikel.

Re: Chevy

Postitatud: E Juul 01, 2019 10:11 am
Postitas KarlReimann
Rehvi valik sõltus velje mõõdust, 425/75 r20 oli suurim mida pakuti sellele veljele. Külgi aitab natukene kaitsta 10" kitsas velg. Rõhku on lohvis 1bar ja enamus sellest vesi. Igas rehvis on 130l vett, et miinimum võistluskaal, ehk 3t välja annaks.

Re: Chevy

Postitatud: R Juul 05, 2019 8:55 pm
Postitas KarlReimann
Veidi veel lihvida, värvida ja valmis ta saabki.

Ridalas proovimise käigus saime esimese vasaku velje kõveraks. Tuleb sirgu ajada ja tugevused sisse keevitada.

Re: Chevy

Postitatud: E Juul 08, 2019 7:22 pm
Postitas KarlReimann
.

Re: Chevy

Postitatud: E Juul 08, 2019 11:24 pm
Postitas Ural 6x6

Re: Chevy

Postitatud: N Juul 11, 2019 8:13 am
Postitas KarlReimann

Re: Chevy

Postitatud: P Juul 21, 2019 5:10 pm
Postitas KarlReimann
Lätis käidud, vintsi nöör läks naksti katki. Varem on kestnud, kuna seni oleme vintsinud nii, et pool on vee all või nöör on olnud märg. Nüüd oli täiesti kuiv. Pool on sama väike kui elektri vintsil aga nii kiire, et nööril on tekkinud hõõrdumine ja nöör ilmselt kuumuse tõttu ei pidanud pingele vastu.

https://photos.app.goo.gl/Ad5xvsJ6dM1qvujg9

Re: Chevy

Postitatud: P Juul 21, 2019 9:30 pm
Postitas MahviaDeTyrk
KarlReimann kirjutas:Lätis käidud, vintsi nöör läks naksti katki. Varem on kestnud, kuna seni oleme vintsinud nii, et pool on vee all või nöör on olnud märg. Nüüd oli täiesti kuiv. Pool on sama väike kui elektri vintsil aga nii kiire, et nööril on tekkinud hõõrdumine ja nöör ilmselt kuumuse tõttu ei pidanud pingele vastu.
Lätis kusagil müüakse siukest väärt kraami ? :cheers
Vintsi nöör/tross tikub katki minema siis kui vints on nii kiire, et auto ei saa aru, et peaks järgi tulema

Re: Chevy

Postitatud: P Juul 21, 2019 11:36 pm
Postitas LauriJ
Silma järgi tundus see nöör jube peenike seal. Mingi 10mm? Ime, et see niikauagi vastu pidas.
Paar õpetussõna veel. Kui te pole oma vintsi tõmbejõus kindlad, siis ei ole vaja hooga kraavi sukelduda ning siis hakata plokkide jms kraamiga tegelema.
Kui te ajate oma vintsi kiirust ratta kiirusega samaks, siis selle kasulikkus tulebki välja murukamara peal sõites, mitte kamara all vintsides ja aeglaselt rattaid keerutades.
Võibolla Teie tiim seda viga ei teinudki aga eilsel sõidul tegid päris mitu veoka meeskonda selle vea. Üks neist saadi alles täna õhtul samast kohast kätte. :)

ET2 võistlusel ei sõitnud keegi esimesel korral suure hooga auku, mindi hiilides ning kui auto ära vajus, siis pandi kohe vints külge. Hilisematel ringidel sõideti juba kraavist ilma vintsimata läbi paar korda.
Tasub sealt ehk kogemusi hankida. Effekte sisenemine ei too tavaliselt edu :D

Re: Chevy

Postitatud: E Juul 22, 2019 1:15 am
Postitas Ural 6x6
LauriJ kirjutas: ET2 võistlusel ei sõitnud keegi esimesel korral suure hooga auku, mindi hiilides ning kui auto ära vajus, siis pandi kohe vints külge. Hilisematel ringidel sõideti juba kraavist ilma vintsimata läbi paar korda.
Tasub sealt ehk kogemusi hankida. Effekte sisenemine ei too tavaliselt edu :D
Tead Lauri, kunagi viimasel Oro offroadil vaatasin ka, kui ET2 autod sõitsid ühes tiigiservas nagu jumalad mööda vett. Ja mis Sa arvad, kui kaugele jõudis selles tiigiservas veok? Tagantjärele võib ainult öelda, et oleks suurema hooga läinud oleks rahvas näinud suuremat mudapilve ja võib-olla oleks pidanud vintsima kõigest 99m - 100m asemel. Oma kogemustele toetudes kipub näima pigem nii, et kui esimesed korrad võib ehk hooga läbi minna, siis aeglaselt luurama hakates kipud lõpuks pigem rohkem vintsitrossi otsas istuma. :)