1. leht 48-st

Chevy

Postitatud: K Veebr 27, 2019 10:05 pm
Postitas KarlReimann
Tere!
Ehitame offroad veoauto klassi võistlusmasinat. Chevy kabiin, chevy 6.2d mootor, th400 käigukast, ja unimog 404 sillad.

Mootor tuleb tagurpidi ja taha, selleks oli vaja kõigepealt valmistada reevers kast.

Teine põnevam nokitsemine oli unimogi sillal kardaani osa lühemaks tegemine. Või kuidas seda nimetadagi, kardaani sain ikkagi pikemaks ja lausa 29cm.

Unimogi 10,5" veljel sai sisu teistpidi keeratud ja rehvivalikuks on 425/75 R20
https://photos.app.goo.gl/DfHpdQD8DpxHTb8H8

Re: Chevy

Postitatud: K Veebr 27, 2019 10:17 pm
Postitas marauder
Tore teada. Tee ikka vähe konkreetsem teema. See 6,2 juba eos lahja paadiankur

Re: Chevy

Postitatud: K Veebr 27, 2019 10:59 pm
Postitas KarlReimann
marauder kirjutas:Tore teada. Tee ikka vähe konkreetsem teema. See 6,2 juba eos lahja paadiankur
Mitte et ei kannataks kriitikat 6.2d kohta aga see on minu valik. Kui ma soovin arvamust mingi tehnilise lahenduse kohta siis küsin. Kui aga tahab keegi minult midagi küsida siis vastan. Näituseks, et miks selline mootori valik, kas lahjaks ei jää vms.
Ära pahanda, kirjeldasin lihtsalt, millist teemat sooviksin mina siin foorumis ajada.

Re: Chevy

Postitatud: N Veebr 28, 2019 10:42 pm
Postitas Landy
marauder kirjutas:Tore teada. Tee ikka vähe konkreetsem teema. See 6,2 juba eos lahja paadiankur
Kuika jääb lahjaks, siis JR Motorsil on oskused ja teadmised selle turbotamiseks.

Re: Chevy

Postitatud: R Mär 01, 2019 10:01 am
Postitas kollane
naljakas et GAZ66 85 kw mootorit keegi kohe lahjaks ei kuku tembeldama ja kõik sõidavad

Re: Chevy

Postitatud: R Mär 01, 2019 12:20 pm
Postitas AsTroSS
Landy kirjutas:
marauder kirjutas:Tore teada. Tee ikka vähe konkreetsem teema. See 6,2 juba eos lahja paadiankur
Kuika jääb lahjaks, siis JR Motorsil on oskused ja teadmised selle turbotamiseks.
miks ennast piinata, on ju olemas ka paremaid mootoreid

Re: Chevy

Postitatud: R Mär 01, 2019 1:00 pm
Postitas Aivo
kollane kirjutas:naljakas et GAZ66 85 kw mootorit keegi kohe lahjaks ei kuku tembeldama ja kõik sõidavad
Sest kõik teava, et need on lahjad ja ei pea tembeldama.

Re: Chevy

Postitatud: R Mär 01, 2019 9:29 pm
Postitas KarlReimann
[/quote]
miks ennast piinata, on ju olemas ka paremaid mootoreid[/quote]

Pole varem sellist masinat ehitanud, eks paistab kas jääb lahjaks. Kui sai ehituse plaane pidama hakatud oli kindel tahtmine seda teha unimogi sildadele. See et 6.2d valituks osutus on aga asjade loomulik kulg, nimelt neid mul on.
Saan ju aru, et võimsam on alati parem ja kui on liiga palju jõudu siis võib alati vähem vajutata. Esialgu on aga see 6.2d 110kw hea proovikivi ülejäänud sõlmedele. Kui aga peaks juhtuma, et sillad, kardaanid, vahe/reeverskast vastu peavad ja tõesti jaksu taha kogu sõit jääb, siis selleks on tagavara plaan chevy 7.4l bensiini mootor. Mõlemad mootorid istuvad samadele kinnitustele ja käigukastile, seega mootori vahetus mingeid ümberehitusi endaga kaasa ei too.

Re: Chevy

Postitatud: R Mär 01, 2019 9:46 pm
Postitas heints
Kui palju see 6,2 mootor kaalub?

Re: Chevy

Postitatud: R Mär 01, 2019 10:00 pm
Postitas KarlReimann
heints kirjutas:Kui palju see 6,2 mootor kaalub?
Ei tea, pole kaalunud. V8 on pikkuselt hea lühike, ja madala raskuskeskmega. Kindlasti on ka kergemaid aga kui võistlusreegel näeb ette, et mootor peab olema üle 3500kg täismassiga autolt siis ei olegi see chevi mootor kõige raskem variant.

Re: Chevy

Postitatud: K Mär 06, 2019 10:39 am
Postitas KarlReimann
Kui jagaksite arvamust ülekande osas, kuidas kiirused tunduvad? Tõde selgub küll katsetades aga arvamused ja põhjendused on oodatud.

Re: Chevy

Postitatud: K Mär 06, 2019 8:14 pm
Postitas erkss
Vints tundub retsilt kiire, kui kiire siis väga hea.
Tühikäigu tõstad 2000 pöörde peale? Kui nii, siis mis kast sellest arvab (paigal seistes pidurit hoides hakkab jubedalt libistama siis ju ?) trafoga (highstall trafo muidugi aitab sellest välja)? See muidugi minu arvamus võin ka eksida

Re: Chevy

Postitatud: K Mär 06, 2019 8:31 pm
Postitas KarlReimann
erkss kirjutas:Vints tundub retsilt kiire, kui kiire siis väga hea.
Tühikäigu tõstad 2000 pöörde peale? Kui nii, siis mis kast sellest arvab (paigal seistes pidurit hoides hakkab jubedalt libistama siis ju ?) trafoga (highstall trafo muidugi aitab sellest välja)? See muidugi minu arvamus võin ka eksida
Automaat käigukast th400. Kui originaal turbiin on 1200-1300 pöördel mootori jõu käigukasti suunanud siis plaanis on asendada turbiiniga mis on ühendanud jõu 2000 pöörde juures.

Vintsi tõmbejõud ja hammasrattad:
Vints ülekandega 20:1. Pooli suuruse vähendamisega saab jõudu juurde teha. Siit ka küsimus, et millise tõmbejõuga võiks vints olla. Eriti rasketes tingimustes saab plokiratast kasutada. Arvatavasti jääb auto kaal alla 3500kg.

Re: Chevy

Postitatud: K Mär 06, 2019 8:40 pm
Postitas Movistar
erkss kirjutas:Vints tundub retsilt kiire, kui kiire siis väga hea.
Tühikäigu tõstad 2000 pöörde peale? Kui nii, siis mis kast sellest arvab (paigal seistes pidurit hoides hakkab jubedalt libistama siis ju ?) trafoga (highstall trafo muidugi aitab sellest välja)? See muidugi minu arvamus võin ka eksida
Oled sa ikka kindel,et "kiire" on hea ?

Mulle tundub kogupilti vaadates,et kogu see ülekannete kompott on liialt kiire. Sealjuures ei saa veel arvestamata jätte,et ilmselt on see kogu kooslus raske ja mootor on minuarust väga jõuetu.

Re: Chevy

Postitatud: K Mär 06, 2019 9:14 pm
Postitas heints
Kiire vintsiga pole veoautoklassis suurt miskit eelist. Kui raske kärakas kõvasti maa sees on siis olgu pigem aeglasem ja jõuline.