Chevy

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Kaks on tehtud, loodan rohkem
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Chevy

Postitus Postitas heeringas »

KarlReimann kirjutas:Isa filmis aga no tema "iti" tase selles osas on ilmselt sama hull kui sinul. Eeldusel, et ka sina pole seda varem teha proovinud :)
https://photos.app.goo.gl/4dFcNXZiNh8r1PZQA

No kuule see on nüüd küll kompliment :oops: ma ju kaugemal metsas.
Movistar kirjutas:Sellega venitad äkki 2 ringi ära isegi. :D
Kaks on juda täis, kolme on vaja :wink:
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Chevy

Postitus Postitas Movistar »

Kõrvaltvaataja pilgu läbi on vaja sinna suuremat ratast alla ja aeglasemat vintsi, ning kasti mis seda kõige ilma läbilibisemata ka edasi liigutaks.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Kast ei libise läbi. Turbiini stallspeed on kõrgem kui tavaliselt 1800rpm. Aga mitte liiga kõrge, see hoiab mootori heas jõulises pöördes. Suurem ratas oleks parem aga Samrul sama kõrge ja sõidab/sõitis väga hästi. Vintsi asjaga ei julge targutada, see selgub varsti.

Mina näen probleemi selles, et vähe on kasutatud kindlapeale lahendusi. Liiga palju on katsetamata kombinatsioone, see kui käime vintsi proovimas sopa sees, teeme viis tõmmet ja läheme koju edasi ehitama ei tähenda et asi tegelikult vastupidav on. Meie viga on see, et käime võistlustel testimas. Loll on niisama ka käed taskus teisi vaatama tulla, omal auto kodus, ikka loodad, et ehk nüüd töötab. Tuleb hooaja välisel ajal masinale töötunde anda, ehk järgmiseks aastaks on asi juba parem.
Viimati muutis KarlReimann, K Aug 28, 2019 7:08 am, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Chevy

Postitus Postitas Movistar »

Võistlusväline test on A ja O.
Pole mõtet rajal testimas käia.Ma olen ise proovinud kõik vead testide käigus elimineerida.
Lisaks on võimalus valida raskemaid variante ja keegi pole kõrval targutamas kui katki läheb.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Sai kaalumas käidud. 2980 kg, ainult tagumistes rehvides on vesi. Teele jäi ka jõgi. Teisel videol on tegu vintsimisega.

https://photos.app.goo.gl/Esg7ar5fq2Pafww7A
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Veel proovitud. Kolm paremat näidet vintsi ja rataste koostööst:

https://photos.app.goo.gl/KAD9Fn28ufwi1chm9
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Ilmselt kõigepealt rooli paraleel varras, rattad vahtisid laiali ja kõvasti gaasi peale andes tekkis tagusillale piisav pidamine, et silla varras ei hoidnud jõudu kinni.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:37 pm, muudetud 1 kord kokku.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Chevy

Postitus Postitas heeringas »

Tundub, et https://photos.app.goo.gl/KMeAD4E779ZyqwZL6[/quote]

Tundub et tuleb ilma lintideta linttraktor :D
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Otsin kald hammastega hammasrattaid. Suurusega ~250mm. Teeksin uue reevers kasti. Praegune on otse hammastega ja ulub. Teine mure on selles, et jõu sisse ja välja minevate võllide vahe on liiga väike. Kui vahe oleks suurem, saaksin mootorit ja käigukasti allapoole tuua (silda üles). Lisaks võimaldaks see kasutata tavalisi kardaani riste, sama suure sillakäigu puhul.

Kas ulgumine kiirusel, kus kiirust eriti pole, on ikka reaalne vajadus, või liigitub üle mõtlemiseks?
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Fitting 38"
Postitusi: 217
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Chevy

Postitus Postitas Ural 6x6 »

KarlReimann kirjutas:Otsin kald hammastega hammasrattaid. Suurusega ~250mm. Teeksin uue reevers kasti. Praegune on otse hammastega ja ulub.
Automaatkast N asendis, kui võllil mingit takistust pole hakkab ringi käima, seega hoiab vahekasti hammasratastel kerget pinget peal. Oled kindel, et kaldhammastega oleks vahekasti ümberlülituste tegemine käigukasti N asendis võimalik?
’’Kolhoosi esimees’’
56651125
https://www.facebook.com/maksakolhoos/
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Hea tähelepanek, kald ja otse hammaste eripära kohta!

Võtsin silla laiali. Natuke trei ja puurpingiga sättida ja saaks unimogi silla teistpidi vedama. See tähendaks seda et reevers kasti asemel saaksin kasutada mõnda vahekasti. Olemas oleks gaz66 vahekast. 66 vahekast võimaldaks kardaani väljavõtte ~5-6cm allapoole tuua, sellega saaks vähemalt sama palju silda raamile lähemale. Üheks miinuseks on aga vintsi ülekannete mitte sobivus ratastega, seega peaksin vintsiga jälle otsast alustama. Teiseks miinuseks on minu arus mitte sobilikud kiirused. Kiirused võiksid ju sobida aga peaksin lisaks praegusele aeglustus kastile lülitama ka 66 vahekasti kange. Aeglustus kast mis on reevers ja käigukasti vahel on ülekande valikuga 1:1 ja 2.61:1. Ehk selle vahelt võtmine oleks ka võimalik. Kes tahab kaasa mõelda, selle tabel. Tabelis siis esimeseks praegused kiirused. Teiseks ülekanded nagu praegu, ainult, et suure rattaga (130cm kõrge). Kolmandaks siis gaz vahekastiga aeglusti asendis ja valik siis kas annan kiirust edasi läbi kiirete käikude või aeglaste ja viimaseks gaz vahekast kiires asendisja jällegi valik kas annan kiiruse läbi aeglusti või kiirete käikude. Tabelis kiirused, näiteks 6.5 kuni 24.3 on siis käigukasti esimesest kuni kolmanda käiguni, alustades 2000rpm ja lõpetades 3000rpm. Palju segasemaks enam asja ajada ei saa :). Täna mõtlen, et see kuni 10cm kõrguse kaotust ei kompenseeri seda vaeva ja tavaliste kardaani ristide hinda. Ehk suurem ratas alla, kabiin 20cm madalamale ja ....
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:38 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:38 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Chevy

Postitus Postitas Movistar »

See veetorust link näeb eriti sex välja.
Ime,et see niikaua kestnud on üldse.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

See on ilma keevituseta toru. Uuesti teen samamoodi aga seon torud omavahel. Lihtsalt tujude ja tunnete põhjal on väga raske ette kujutada, milline toru või detail on piisavalt tugev ja milline mitte nii tugev. Sellest polnud varem aimu, milline rapsimine offroad on. Väljast vaadates tundub asi sujuv. Natuke tõmmet, veidi pidurit aga autos sees olles on hoopis teine teema. Chevy kõrguse jutust ei saanud ka varem aru. Maastikul ukerdades pole sellel häda midagi aga kui Antsumäe kurvis rattad maast lahti sain, oli ikka hirmus küll. Hirmsa sillakäigu vajalikusega sama lugu. Tundub et kabiin tuleb ~20cm madalamale ja raam ~10cm sillale lähemale. Saan aru et te et2 sõitjad ehitate ka juba kes neljandat, kes viiendat autot aga järgmiste jaoks on alati uued mõtted mida paremaks muuta.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”