Chevy
Moderaator: Moderators
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Varasem vintsi ja nööri testimine (Mäksal) näitas, et nöör oli tugevam kui vintsi tõmbejõud. Seekord ei saanud autol häält jämedakski kui nöör naks pooleks läks. Plokki kasutasime nööri säästmiseks. Põhjuseks et nii kaua augus istusime oli see, et ei saanud poolilt sinna kinni jäänud nööri kätte ja peale panemiseks jäi ainult jupp. Selle jupiga saime 2m vintsida. Meie vintsil on selline puudus, et pinge all ei saa pooli vabaks, pidime meetri tagurdama, uuesti ja uuesti proovima. Vintsisime sinna pandud jämedast trossist, mis kõigepealt sirgu venis ja siis hoidma hakkas. Niikui pinge maha sai, kruvis end krussi tagasi.
Autol on stange nii kõrgel, et see ei läinud sopasekski. Kinni olid vaid sillad. Kaalujaotus piisavalt hea, et mitte ninaga sahka teha ja vints tõmbab nii madalalt, et kui juba nöör pidas tuli lõbusalt.
Vints ei saa kuidagi üle 5t tõmmata. Nöörile lubatakse 10t tõmbejõudu. Ma isegi usun seda 10t lubadust aga see on ilmselt otse tõmbele. Järelikult chevy vintsi eripäradega midagi ei sobi. On see üle 90° nurk pisikesel juhtrullil või liiga väike pool sellise kiiruse jaoks, seda ma ei tea. Kinni see nöör sinna poolile sulas, kleepus, põimus, kiilus...
Autol on stange nii kõrgel, et see ei läinud sopasekski. Kinni olid vaid sillad. Kaalujaotus piisavalt hea, et mitte ninaga sahka teha ja vints tõmbab nii madalalt, et kui juba nöör pidas tuli lõbusalt.
Vints ei saa kuidagi üle 5t tõmmata. Nöörile lubatakse 10t tõmbejõudu. Ma isegi usun seda 10t lubadust aga see on ilmselt otse tõmbele. Järelikult chevy vintsi eripäradega midagi ei sobi. On see üle 90° nurk pisikesel juhtrullil või liiga väike pool sellise kiiruse jaoks, seda ma ei tea. Kinni see nöör sinna poolile sulas, kleepus, põimus, kiilus...
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Meie sõit jäi parakui lühikeseks aga lõigul mida läbisime on ohtlikuim koht videos näha. Seest ei tundunudki asi nii hull kui hiljem sõiduatosid vaadata. Samas kohas oli mitmel põhi metsa poole. Kui videopilt seisma jätta , on näha, et rattad on maas tänu väga heale sillakäigule ja raskuskeskme osas tundub ka veel veidi ruumi olevat, enne külili minemist.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:27 pm, muudetud 1 kord kokku.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Nöör tuli relaka abil poolilt maha.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Chevy
Mul juhtus Ridalas sama asi nööriga pm. Tundub, et oli sama nöör ka, välimuse värvi poolest. Ma tegin veidi uurimistööd, ning jõudsin järeldusele, et 10nene esiteks ikkagi peene. Teiseks, ise kahjustasin seda sellega, et kerisin käe vahelt pooli peale, aga esimene kord tuleb korraliku pinguga pooli peale kerida( mu enda viga siis ühesõnaga). Oli ka probleeme pooli pealt maha saamisega. Kui pehmelt peale keritud, siis nöör soonib pehme nööri sisse ja hakkab ka seda kahjustama(lõikama). Minul läks sellepärast pooleks. Pluss, mu enda arvamus see, et kui nii peenike ja ikkagi nii suur tõmbejõud, siis nöör liiga peenike ja hakkabki vahele soonima ja ka lõhkuma sellega nööri. Kas see teooria nüüd õige ka on, ei oska õelda.
Mina võtsin nüüd lätlaste käest kollase, eks siis näeb mis saab. Ise targem, nöör ka jämmem.
Aga äge pill, edu!
Terv. Villu
Mina võtsin nüüd lätlaste käest kollase, eks siis näeb mis saab. Ise targem, nöör ka jämmem.
Aga äge pill, edu!
Terv. Villu
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Olin nööri pingega poolile kerinud.
Kust oleks võimalik osta sellist kummi puhvrit, millega pöörlevat jõudu edasi kanda? Autodel kasutatakse peale käigukasti kuue auguga kummist flantsi, kolm polti käigukasti ostas ja kolm kardaanil. Praegu kasutan enda tehtud ülekannet, augud ja messing puksid. Vahetada tahaks vibratsooni tõttu, mis tekib 45km/h sõidul. Jõudu peaks kannatama 2500Nm.
Kust oleks võimalik osta sellist kummi puhvrit, millega pöörlevat jõudu edasi kanda? Autodel kasutatakse peale käigukasti kuue auguga kummist flantsi, kolm polti käigukasti ostas ja kolm kardaanil. Praegu kasutan enda tehtud ülekannet, augud ja messing puksid. Vahetada tahaks vibratsooni tõttu, mis tekib 45km/h sõidul. Jõudu peaks kannatama 2500Nm.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Probleem andis endast juba varem märku aga häirivaks muutus Lätis. Viies silinder tossas külma mootoriga. Praod klapil ja keps kõver. Vigased detailid vahetatud ja nagu juuresolevalt pildilt näha, selleks korraks probleem lahendatud.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Chevy
8 poldiga leevendi mis kindlasti kannatab on mersu CL65 amg (v12 bi turbo) oma, originaal maksab muidugi
Aga oletatav B-kat on ka olemas
https://www.autodoc.ee/febi-bilstein/1878980
Kaua kestab ei tea
Aga oletatav B-kat on ka olemas
https://www.autodoc.ee/febi-bilstein/1878980
Kaua kestab ei tea
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Re: Chevy
Selline vigur riiulis olemas aga soovitada kül ei julgeks.runn kirjutas:8 poldiga leevendi mis kindlasti kannatab on mersu CL65 amg (v12 bi turbo) oma, originaal maksab muidugi
Aga oletatav B-kat on ka olemas
https://www.autodoc.ee/febi-bilstein/1878980
Kaua kestab ei tea
Viimati muutis heeringas, R Juul 26, 2019 8:09 am, muudetud 1 kord kokku.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Chevy
Aga miks AMG? BMW 3.0 diisli oma... Töötab igapäevaselt tehases projekteeritud jõududega üle 2500 NM.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Chevy
BMW on kõik 6 poldiga ju
Lähte ülesanne oli 8 poldiga leevendi.
Minu pakutud leevendi sobib kasutada enamusel v6 3.0 cdi mersudel seega...
Lähte ülesanne oli 8 poldiga leevendi.
Minu pakutud leevendi sobib kasutada enamusel v6 3.0 cdi mersudel seega...
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Hindasin jõudusid väheke üle, kuna chevyl läheks see ühendus peale aeglustuskasti. Tõesti kui vaadata googlest bmw näitajateks ~500nm ja esimeseks käiguks ~5:1 siis ei tohiks probleemi tekkida. Seda enam kui kasutada suurema diameetriga ja kaheksa auguga. Tänud kaasa mõtlemast, ise ei tulnud sellise võrdluse peale. Arvatavasti tegeleme sellega talvel. See aasta on plaan kuidagi ühe ringi klubist välja saada. Kaks katset on jäänud.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Proovisin vintsil kasutada 12mm trossi. Kaks jõulist tõmmet, tross läks krussi ja jäi poolile kinni. Kes on näinud, teavad et nurka muutev ratas oli ka poolile liiga lähedal.
Igatahes sai algust tehtud uue vintsi ehitudega. Tehnilisteks näitajateks on ülekanne 3,07:1, pool 275mm, ratastest aeglasem 1, 28km/h, tõmbejõudu 5480kg
Igatahes sai algust tehtud uue vintsi ehitudega. Tehnilisteks näitajateks on ülekanne 3,07:1, pool 275mm, ratastest aeglasem 1, 28km/h, tõmbejõudu 5480kg
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:30 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Chevy
Kus see point on,et meeletult suurt ja rasket pommi sikutada ülikiire vintsiga?Et äkki muidu saab auto kätte august w?Näiteks meil 1200kg autol on 5.1:1 ja see on väga piiripeal raske tõmbega,edasi mõelge ise!
Sellest lollusest ma Ei saanud juba enne aru,et vints pikki autot panna ja kohe rull 90 kraadi,sees Keerab kõik kohe p....e.
Rattakiirus pole seal eriti oluline,tähtis,et vintsil jōudu palju ja saaks seda vajadusel koos rattaga teha.Vahekasti kang Peab usutav olema,et vajadusel jõudu saaks rakendada.
Pole mōtet leiutada asju mis on juba ammu leiutatud
Sellest lollusest ma Ei saanud juba enne aru,et vints pikki autot panna ja kohe rull 90 kraadi,sees Keerab kõik kohe p....e.
Rattakiirus pole seal eriti oluline,tähtis,et vintsil jōudu palju ja saaks seda vajadusel koos rattaga teha.Vahekasti kang Peab usutav olema,et vajadusel jõudu saaks rakendada.
Pole mōtet leiutada asju mis on juba ammu leiutatud
Proto
53951597
53951597
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Enne sai 90° rull ja vints pikki autot sellepärast pandud et lootsin minna lihtsamat teed ja mitte ehitada/kasutada nurka muutvat reduktorit. Usun siiani et see 90° ja pikki autot pool töötaks kui rull oleks kaugemal, näiteks küljekarbi all. Seda tegema ei hakanud, kuna väiksele poolile jääb tross kinni ja peale paari tõmmet oli üsna krussis. Suuremat pooli ei saa kasutada kuna jõudu jääb väheks.
Mis jõudu puudutab siis mul on usku madalalt ja ratastega sama kiirelt tõmbamisse. Oleme küll loetud korrad kinni olnud aga jõu puuduse taha pole asi jäänud. Minule tundub kahtlane sikutada vintsiga ja samal ajal ratastega end sügavamale puurida või ilma rataste abita toore jõuga sikutada. Milline see õige kiirus ja jõud on, seda ma ei tea, tulevikus selgub.
Mis jõudu puudutab siis mul on usku madalalt ja ratastega sama kiirelt tõmbamisse. Oleme küll loetud korrad kinni olnud aga jõu puuduse taha pole asi jäänud. Minule tundub kahtlane sikutada vintsiga ja samal ajal ratastega end sügavamale puurida või ilma rataste abita toore jõuga sikutada. Milline see õige kiirus ja jõud on, seda ma ei tea, tulevikus selgub.