Chevy
Moderaator: Moderators
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ärge nüüd jaurake selle asjaga. Selline lahendus on fia reeglites kirjas ja pigem on vanem lahendus kui uus. Ei olegi keeruline paigutada risti aga kui ehitasin, vaatasin millised on võimalikud variandid ja valisin ühe välja. Ridala võistlus on järgmisel kuul, hiljemalt selleks ajaks on teada kuidas tehniline kontroll sellesse lahendusse suhtub. Tegelikult ise palusin öelda mis valesti aga soovisin ka arvamuse kõrvale fia reeglit mis toetaks arvaja juttu. Saan asjaga hakkama uurin järele ja siis paistab, kuidas läbi läheb. Põhjusest veelkord, pole küll mingi argument aga tegelen sellise asjaga esimeat korda. Sain ilusti painutatud torud kätte hakkasin usinalt keevitama, teises käes fia reeglistiks. Muudkui vaatasin pilte ja keevitasin. Ei pidanud ühte varianti teisest paremaks. Kindlasti mõned tahaksid öelda veel et X või kumbagi pidi V on tugevam ja parem. Las olla, ise teete, teete paremini. Oleks mul aimu olnud, et rist on aksepteeritavam või tavalisem lahendus oleks teinud ristid. Ise eriline insener või teadjamees ei ole ja ei osanud peale vaadates aru saada kumd on parem. Ehk on selle puuriga vähemalt Ridala võistluseni ühelpool.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Chevy
Lihtsalt huvi pärast, kust see kolmnurga idee üldse tuli? Pole ju sellist joonist ega ka selgitust. Praktikas ka täiesti kasutamata variant.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Joonis 253-6 mille orientatsiooni on lubatud ümber pöörata.erik kirjutas:Lihtsalt huvi pärast, kust see kolmnurga idee üldse tuli? Pole ju sellist joonist ega ka selgitust. Praktikas ka täiesti kasutamata variant.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Chevy
Aga see kehtib ju ol.ol autode e. Ennem 2002 aastat valmistatud puuriga homologeeritud keredele. Sa ju ehitad nüüd seda auto. Pole vaja vokki leiutama hakata ja "võrdsemate reeglijutuga" meeste rahustamiseks võiks puurid sarnased ja samadel põhimõtetel olla.KarlReimann kirjutas:Joonis 253-6 mille orientatsiooni on lubatud ümber pöörata.erik kirjutas:Lihtsalt huvi pärast, kust see kolmnurga idee üldse tuli? Pole ju sellist joonist ega ka selgitust. Praktikas ka täiesti kasutamata variant.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Eelnevas jutus kõik see sama kirjas. Täpselt sama olen tõdenud ise ka. Just kirjutasin ju pikalt-laialt kuidas miks jne. Tekkis tähelepanematus aastaarvude osas. Minu viga, vajadusel parandan vea. Ei taha ironiseda ega olla pahatahtlik aga ehk keegi veel kirjutab, et oleks võinud ikka risti peakaare sisse teha.
Oleksin pidanud enne postitust rahulikult järele mõtlema ja selle kirjutamata jätma
Oleksin pidanud enne postitust rahulikult järele mõtlema ja selle kirjutamata jätma
Re: Chevy
[quote="erik
Aga see kehtib ju ol.ol autode e. Ennem 2002 aastat valmistatud puuriga homologeeritud keredele. Sa ju ehitad nüüd seda auto. Pole vaja vokki leiutama hakata ja "võrdsemate reeglijutuga" meeste rahustamiseks võiks puurid sarnased ja samadel põhimõtetel olla.[/quote]
Kõik õige .
Aga siis pange see ka kusagile kirja, et rist on kohustuslik.
FIA miinimum neljapunkti puur seda ei nõua
Ja kui veel homologeeringust rääkida ( "homologeeritud" (võõrkeelest, mis korrektses maakeeles tegelikult ei ole kasutusel) tähenduses "tüübikinnitust omav".
Kas mõnel 4x4 masinal on see.
keegi võiks selle teema eraldi tõsta lihtsam teistel otsida
Aga see kehtib ju ol.ol autode e. Ennem 2002 aastat valmistatud puuriga homologeeritud keredele. Sa ju ehitad nüüd seda auto. Pole vaja vokki leiutama hakata ja "võrdsemate reeglijutuga" meeste rahustamiseks võiks puurid sarnased ja samadel põhimõtetel olla.[/quote]
Kõik õige .
Aga siis pange see ka kusagile kirja, et rist on kohustuslik.
FIA miinimum neljapunkti puur seda ei nõua
Ja kui veel homologeeringust rääkida ( "homologeeritud" (võõrkeelest, mis korrektses maakeeles tegelikult ei ole kasutusel) tähenduses "tüübikinnitust omav".
Kas mõnel 4x4 masinal on see.
keegi võiks selle teema eraldi tõsta lihtsam teistel otsida
Re: Chevy
Tere jälle !
Vajadus jälle üks puur teha
Kuidas saaks nüüd selgust nende reeglite osas,
et kust ja kuhu panna
Kuidagi vaikne on
Keegi ei ole ka teemat mujale tõstnud (aga võiks ju) ega asja selgitanud.
Vajadus jälle üks puur teha
Kuidas saaks nüüd selgust nende reeglite osas,
et kust ja kuhu panna
Kuidagi vaikne on
Keegi ei ole ka teemat mujale tõstnud (aga võiks ju) ega asja selgitanud.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ei ole selgunud. Kirjutasin, saatsin videomaterjali tehtust, vastust pole saanud. Mõtlen, et video vahendusel tehnilist kontrolli ei tehta, ju Ridalas selgub.
Mootor töötab
Mootor töötab
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:13 pm, muudetud 1 kord kokku.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Esimene ring tehtud. Palju on veel lisada, näiteks vints, klaasid, stange, paagitäis kütust jne aga täna oli kaaluks 2260kg. Miinimum võistluskaal on ette antud 3000kg. Saame ilusti sinna lähedale, üle ei lähe.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:14 pm, muudetud 1 kord kokku.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Natuke sai tuhnitud ka. Päris maastik peab veel sillalukke ja vintsi ootama. Muidugi ka palju muid väiksemaid detaile ja seadistusi.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Chevy
Kuidas ja mille pealt vints töötama hakkab?
Terv.
Terv.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Midagi on juba paigas. Vints saab jõu läbi käigu, aeglustus ja reevers kasti. Vintsi kiirus on 1km/h aeglasem kui rataste kiirus, tõbmejõuga 4,9t. Seda siis arvutuslikult olukorras kus poolil on pool nööri pikkusest peal. Kuna aega napib, ei hakanud reduktorit vahele ehitama. Rasketes oludes saab plokiratast kasutada.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:15 pm, muudetud 1 kord kokku.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Vedrustus seadistatud
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:16 pm, muudetud 1 kord kokku.