Mitte küll õhkpatja , aga pneumosilindreid koos tehaseamordiga( Esisilla Gaz 66, tagasillal Terrano) kasutan praegu endise SB 2,5 all.Tundub täitsa ok kooslus.erik kirjutas:. Aga hea nõu on mõistlik vastu võtta ja amortide ise tegemise asemel, kas või kõige suvalisem romula asi võtta. Garanteeritult parem kui ise tehtud. Kas õhkpadja peale pole te mõelnud? Läbi mõistliku jõuõla peaks toimima saama, kombineeritult siis tava amordiga.
Chevy
Moderaator: Moderators
Re: Chevy
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Chevy
Foorumi otsingusse Profender sisse ja miskit ikka tuleb.
Ma miski hetk panen oma airsokkide tellimuse sinna teele, võtan 14 ja 12 käiguga. Kui isu, saan so kola ka juure pista.
Ma miski hetk panen oma airsokkide tellimuse sinna teele, võtan 14 ja 12 käiguga. Kui isu, saan so kola ka juure pista.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Chevy
Ma siin näppude peal üritasin kokku arvutada, et palju nende hüdrosilindrist tehtud amortide hind võiks olla? Silindri hülss, stokk, kork, kolb, tihendid, drosselid, voolikud jne. Lisaks juurde veel oma töö jms kulud. Kas selle tegevuse hind tuleb odavam, kui õhkamort?
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
70€ maksis silinder, trossel vist paarkümed. Ilmselt mõned € sajale lisaks. Lootus oli algul saada vedru ja amort ühes.LauriJ kirjutas:Ma siin näppude peal üritasin kokku arvutada, et palju nende hüdrosilindrist tehtud amortide hind võiks olla? Silindri hülss, stokk, kork, kolb, tihendid, drosselid, voolikud jne. Lisaks juurde veel oma töö jms kulud. Kas selle tegevuse hind tuleb odavam, kui õhkamort?
Re: Chevy
Kui palju siis ned õhk amordid vedrutavat massi kannatavad (tk)?
Ori on näiteks 680kg max, aga teiste omi ei tea.
Ori on näiteks 680kg max, aga teiste omi ei tea.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Chevy
Foxi omadel 2.0" 500lbs-i, 2.5" 1200lbs. Ilmselt enamustel umbes samasse kanti.
https://www.ridefox.com/filter.php?m=of ... hock#fs-20
TErv. Villu
https://www.ridefox.com/filter.php?m=of ... hock#fs-20
TErv. Villu
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Otsus tehtud. Mul on juba vedruklapiga hüdro silindrid. Vars tuleks jämedam panna. Vahe selles et trosselit saab väliselt regullida. Saan aru, et te ei nõustu minuga, ei peagi
Re: Chevy
Minu andmetel Ori kannatab 860kg max.heeringas kirjutas:Kui palju siis ned õhk amordid vedrutavat massi kannatavad (tk)?
Ori on näiteks 680kg max, aga teiste omi ei tea.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Chevy
Is An ORI Strut Right For Your Application?
Deciding if ORI Struts are right for you is very simple. If your vehicle weights between 3,000 and 5,000 lbs. and is used exclusively for technical rock crawling, trail running, or short aggressive runs like rock bouncing or hill climbing, then ORI Struts are definitely worth considering. On the other hand, if you regularly go on long endurance runs, drive high speeds over rough terrain, or if your vehicle weighs over 5,000 lbs., then you would be better off running coilovers.
There is, however, some wiggle room with the overall vehicle weight because even though ORI lists the load capacity of their struts at 1,900 lbs. per corner, it is not that simple. ORI Struts don't technically have a load capacity limit, it's more a balance between load capacity, performance, and heat dissipation. The heavier the vehicle is, the more aggressively the suspension is cycled, and the longer it is driven, the faster the struts will overheat. So while they could technically support a 10,000 lb. vehicle, having them overheat within 5 minutes of use is impractical.
Ideally, when the struts are set up, there will be about 300 to 400 PSI in the upper chamber which tends to be the range where the struts work best. If that pressure exceeds 400 PSI, then one option is to add the available external reservoir to increase the upper chamber volume and thus decrease the required pressure.
Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.
Deciding if ORI Struts are right for you is very simple. If your vehicle weights between 3,000 and 5,000 lbs. and is used exclusively for technical rock crawling, trail running, or short aggressive runs like rock bouncing or hill climbing, then ORI Struts are definitely worth considering. On the other hand, if you regularly go on long endurance runs, drive high speeds over rough terrain, or if your vehicle weighs over 5,000 lbs., then you would be better off running coilovers.
There is, however, some wiggle room with the overall vehicle weight because even though ORI lists the load capacity of their struts at 1,900 lbs. per corner, it is not that simple. ORI Struts don't technically have a load capacity limit, it's more a balance between load capacity, performance, and heat dissipation. The heavier the vehicle is, the more aggressively the suspension is cycled, and the longer it is driven, the faster the struts will overheat. So while they could technically support a 10,000 lb. vehicle, having them overheat within 5 minutes of use is impractical.
Ideally, when the struts are set up, there will be about 300 to 400 PSI in the upper chamber which tends to be the range where the struts work best. If that pressure exceeds 400 PSI, then one option is to add the available external reservoir to increase the upper chamber volume and thus decrease the required pressure.
Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.
HM Racing Team
Re: Chevy
MInu näpukasAivo kirjutas:Minu andmetel Ori kannatab 860kg max.heeringas kirjutas:Kui palju siis ned õhk amordid vedrutavat massi kannatavad (tk)?
Ori on näiteks 680kg max, aga teiste omi ei tea.
Re: Chevy
[quote="Movistar"
Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.[/quote]
Seega pole ju mõtet ori panna.
Ori ei pea ka mu rahakott vastu.
Sellepärast soovikski mingit alternatiivi (odavamat)
Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.[/quote]
Seega pole ju mõtet ori panna.
Ori ei pea ka mu rahakott vastu.
Sellepärast soovikski mingit alternatiivi (odavamat)
Re: Chevy
Keegi ei tea ju teiste rahakoti suurust. Sa ise ka ei andnud mingit vihjet selle kohta. Kuidas siis soovitada saame? Kui tahad odavat, siis tee hüdrosilindrist - saad alla 100€ kätte nurga.heeringas kirjutas:Seega pole ju mõtet ori panna.Movistar kirjutas:
Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.
Ori ei pea ka mu rahakott vastu.
Sellepärast soovikski mingit alternatiivi (odavamat)
Elu on näidanud,et head ja odavat asja pole olemas. You get what you pay for.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Chevy
Odavam on olemasolevad silindrid jätta "vedrudeks" ja odava otsa, reguleeritavad, emulsioonamordid kõrvale panna. Ideaali ei saavuta aga poodiumile sõitmine ei tohiks küll selle lahenduse taha jääda. Odava (2") airshocki kannatab, vajadusel, jäigemaks timmida, kui neerud välja kannatavad. Ja veel saab osta originnalamordi kolvid koos klapitaldrikutega ja ülejäänu ise toota.
Viimati muutis totu, N Jaan 09, 2020 10:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud, mõeldud.
Re: Chevy
LauriJ kirjutas:Keegi ei tea ju teiste rahakoti suurust. Sa ise ka ei andnud mingit vihjet selle kohta. Kuidas siis soovitada saame? Kui tahad odavat, siis tee hüdrosilindrist - saad alla 100€ kätte nurga.heeringas kirjutas:Seega pole ju mõtet ori panna.Movistar kirjutas:
Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.
Ori ei pea ka mu rahakott vastu.
Sellepärast soovikski mingit alternatiivi (odavamat)
Elu on näidanud,et head ja odavat asja pole olemas. You get what you pay for.
No ma ei tea kui lennata tahad kas siis peab kohe raketi soetama.
vahest piisab mõnest madalama lennuga aparaadist.
See on selge ori on hea, aga alternatiive esialgu palun