Chevy

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 44"
Postitusi: 429
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Re: Chevy

Postitus Postitas raulex »

erik kirjutas:. Aga hea nõu on mõistlik vastu võtta ja amortide ise tegemise asemel, kas või kõige suvalisem romula asi võtta. Garanteeritult parem kui ise tehtud. Kas õhkpadja peale pole te mõelnud? Läbi mõistliku jõuõla peaks toimima saama, kombineeritult siis tava amordiga.
Mitte küll õhkpatja , aga pneumosilindreid koos tehaseamordiga( Esisilla Gaz 66, tagasillal Terrano) kasutan praegu endise SB 2,5 all.Tundub täitsa ok kooslus.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Chevy

Postitus Postitas uputaja »

Foorumi otsingusse Profender sisse ja miskit ikka tuleb.

Ma miski hetk panen oma airsokkide tellimuse sinna teele, võtan 14 ja 12 käiguga. Kui isu, saan so kola ka juure pista.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Chevy

Postitus Postitas LauriJ »

Ma siin näppude peal üritasin kokku arvutada, et palju nende hüdrosilindrist tehtud amortide hind võiks olla? Silindri hülss, stokk, kork, kolb, tihendid, drosselid, voolikud jne. Lisaks juurde veel oma töö jms kulud. Kas selle tegevuse hind tuleb odavam, kui õhkamort?
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

LauriJ kirjutas:Ma siin näppude peal üritasin kokku arvutada, et palju nende hüdrosilindrist tehtud amortide hind võiks olla? Silindri hülss, stokk, kork, kolb, tihendid, drosselid, voolikud jne. Lisaks juurde veel oma töö jms kulud. Kas selle tegevuse hind tuleb odavam, kui õhkamort?
70€ maksis silinder, trossel vist paarkümed. Ilmselt mõned € sajale lisaks. Lootus oli algul saada vedru ja amort ühes.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Chevy

Postitus Postitas heeringas »

Kui palju siis ned õhk amordid vedrutavat massi kannatavad (tk)?
Ori on näiteks 680kg max, aga teiste omi ei tea.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 872
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Re: Chevy

Postitus Postitas MetsaVikat »

Foxi omadel 2.0" 500lbs-i, 2.5" 1200lbs. Ilmselt enamustel umbes samasse kanti.
https://www.ridefox.com/filter.php?m=of ... hock#fs-20

TErv. Villu
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Otsus tehtud. Mul on juba vedruklapiga hüdro silindrid. Vars tuleks jämedam panna. Vahe selles et trosselit saab väliselt regullida. Saan aru, et te ei nõustu minuga, ei peagi
Screenshot_20200109-191748_Adobe Acrobat.jpg
Screenshot_20200109-191748_Adobe Acrobat.jpg (258.58 KiB) Vaadatud 2594 korda
Aivo
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: N Dets 07, 2006 9:50 pm
Asukoht: Laitse

Re: Chevy

Postitus Postitas Aivo »

heeringas kirjutas:Kui palju siis ned õhk amordid vedrutavat massi kannatavad (tk)?
Ori on näiteks 680kg max, aga teiste omi ei tea.
Minu andmetel Ori kannatab 860kg max.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Chevy

Postitus Postitas Movistar »

Is An ORI Strut Right For Your Application?

Deciding if ORI Struts are right for you is very simple. If your vehicle weights between 3,000 and 5,000 lbs. and is used exclusively for technical rock crawling, trail running, or short aggressive runs like rock bouncing or hill climbing, then ORI Struts are definitely worth considering. On the other hand, if you regularly go on long endurance runs, drive high speeds over rough terrain, or if your vehicle weighs over 5,000 lbs., then you would be better off running coilovers.

There is, however, some wiggle room with the overall vehicle weight because even though ORI lists the load capacity of their struts at 1,900 lbs. per corner, it is not that simple. ORI Struts don't technically have a load capacity limit, it's more a balance between load capacity, performance, and heat dissipation. The heavier the vehicle is, the more aggressively the suspension is cycled, and the longer it is driven, the faster the struts will overheat. So while they could technically support a 10,000 lb. vehicle, having them overheat within 5 minutes of use is impractical.

Ideally, when the struts are set up, there will be about 300 to 400 PSI in the upper chamber which tends to be the range where the struts work best. If that pressure exceeds 400 PSI, then one option is to add the available external reservoir to increase the upper chamber volume and thus decrease the required pressure.

Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h :D
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.
HM Racing Team
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Chevy

Postitus Postitas heeringas »

Aivo kirjutas:
heeringas kirjutas:Kui palju siis ned õhk amordid vedrutavat massi kannatavad (tk)?
Ori on näiteks 680kg max, aga teiste omi ei tea.
Minu andmetel Ori kannatab 860kg max.
MInu näpukas :oops:
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Chevy

Postitus Postitas heeringas »

[quote="Movistar"

Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h :D
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.
[/quote]

Seega pole ju mõtet ori panna.

Ori ei pea ka mu rahakott vastu.
Sellepärast soovikski mingit alternatiivi (odavamat)
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Chevy

Postitus Postitas LauriJ »

heeringas kirjutas:
Movistar kirjutas:
Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h :D
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.
Seega pole ju mõtet ori panna.

Ori ei pea ka mu rahakott vastu.
Sellepärast soovikski mingit alternatiivi (odavamat)
Keegi ei tea ju teiste rahakoti suurust. Sa ise ka ei andnud mingit vihjet selle kohta. Kuidas siis soovitada saame? Kui tahad odavat, siis tee hüdrosilindrist - saad alla 100€ kätte nurga.
Elu on näidanud,et head ja odavat asja pole olemas. You get what you pay for.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2863
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Chevy

Postitus Postitas totu »

Odavam on olemasolevad silindrid jätta "vedrudeks" ja odava otsa, reguleeritavad, emulsioonamordid kõrvale panna. Ideaali ei saavuta aga poodiumile sõitmine ei tohiks küll selle lahenduse taha jääda. Odava (2") airshocki kannatab, vajadusel, jäigemaks timmida, kui neerud välja kannatavad. Ja veel saab osta originnalamordi kolvid koos klapitaldrikutega ja ülejäänu ise toota.
Viimati muutis totu, N Jaan 09, 2020 10:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Chevy

Postitus Postitas Movistar »

Tahad odavalt,pane lehtvedru ja mingid "suvalised amordid"
Töötavad asjad maksavad raha.
Motosport ongi kallis hobi. Paraku.
HM Racing Team
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Chevy

Postitus Postitas heeringas »

LauriJ kirjutas:
heeringas kirjutas:
Movistar kirjutas:
Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h :D
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.
Seega pole ju mõtet ori panna.

Ori ei pea ka mu rahakott vastu.
Sellepärast soovikski mingit alternatiivi (odavamat)
Keegi ei tea ju teiste rahakoti suurust. Sa ise ka ei andnud mingit vihjet selle kohta. Kuidas siis soovitada saame? Kui tahad odavat, siis tee hüdrosilindrist - saad alla 100€ kätte nurga.
Elu on näidanud,et head ja odavat asja pole olemas. You get what you pay for.

No ma ei tea kui lennata tahad kas siis peab kohe raketi soetama.
vahest piisab mõnest madalama lennuga aparaadist.
See on selge ori on hea, aga alternatiive esialgu palun :hail
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”