Uputaja andis läbi lillede mõista, et s*tt on s*tt ja seda ei tasu näppidaheeringas kirjutas:Äkki selgitaks lähemalt, ma ei saa aru.uputaja kirjutas:Jäta need Trailmasterid kohe heaga rahule.
Mull hakkab ka vedrustust vajav mass kokkusaama.
Niiet jälgin huviga.
Chevy
Moderaator: Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Chevy
HM Racing Team
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ei väida, et asi auto all toimib aga proovin järele. Kuna klapid ja silindrid on olemas sai proovitud teistsugust lahendust. Kolvis auk, trossel ja ühesuunaline klapp vooliku vahel. Trosseldamine tomib survele mitte hõrendusele nagu varem.
https://photos.app.goo.gl/pNsoqaDJrEfQC6cp8
https://photos.app.goo.gl/pNsoqaDJrEfQC6cp8
Re: Chevy
Ma oma kogenematusest väidaks, et liiga kergelt pressid kokku seda praegu. Raske auto ka...
Team saarlased
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Jäi mainimata, et vedruna teda kasutada ei saa, kuna vars liiga peenike 25mm. Proovin teda amordina. Unimogi originaal amort on võrdluseks ja see käib veel kergemini/kiiremini kokku. Arvasin, et ainult lahti tõmmet peaks trosseldama ja kokku võimalikult kiirelt laskma.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Chevy
KarlReimann kirjutas:Jäi mainimata, et vedruna teda kasutada ei saa, kuna vars liiga peenike 25mm. Proovin teda amordina. Unimogi originaal amort on võrdluseks ja see käib veel kergemini/kiiremini kokku. Arvasin, et ainult lahti tõmmet peaks trosseldama ja kokku võimalikult kiirelt laskma.
Just arvasid, ärme seda tõe pähe võta. Amort on palju keerulisem asi, kui õli, kolb ja voo.doo
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Chevy
Ei vaidle vastu, et ORI on hea, aga mis oleks altenatiiv? (odavam)
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Tore kui sinul ja paljudel teistel on võimalus osta korralikud asjad. Mina oma võimeid hinnates ei saa kuidagi lubada vedrustusele kulutada 5000€. Lisaks mul võiks ju need peened süsteemid olla aga mis edasi? Mul on 5 ringi sõidukogemust, kas koos amordi ostuga tuleb ka teadmine, mida nad tegema peaks? Ilmselt pole ühekordne kulu. Siis käin seadistamas, sajad eurod näpus. Amort pole ainus asi auto juures. Lõhun mõne silda hoidva varda, mis jällegi teadmatusest kehvasti ehitatud, naks tuhanded lähevad. Ma loodan, et siin foorumis on lugejaid, kellel on samad probleemid ja eesmärgid kui minul. Nimelt minu eesmärk on ehitada auto millega saaks kogu võistluse aja sõita, mitte katkestada. Kui olen kunagi sinnamaale jõudnud, et sõit vedrustuse taha jääb siis vaatan edasi. Seniks jagan oma tegemisi, ehk on mõni veel alternatiivsetest lahendustest huvitatud. Kehvemad küll aga ehk paremad kui mitte midagi.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
LauriJ ju pakkus välja eelmise lehe lõpus, et head amordid saad 2000€ ringheeringas kirjutas:Ei vaidle vastu, et ORI on hea, aga mis oleks altenatiiv? (odavam)
Re: Chevy
Eelmisel lehel kirjutasin ju alternatiividest.heeringas kirjutas:Ei vaidle vastu, et ORI on hea, aga mis oleks altenatiiv? (odavam)
Amordi taha veoka klassis hetkel tulemused ei jää. Hangi kogemusi, ehita auto vastupidavaks ja siis vaata edasi.KarlReimann kirjutas:Tore kui sinul ja paljudel teistel on võimalus osta korralikud asjad. Mina oma võimeid hinnates ei saa kuidagi lubada vedrustusele kulutada 5000€. Lisaks mul võiks ju need peened süsteemid olla aga mis edasi? Mul on 5 ringi sõidukogemust, kas koos amordi ostuga tuleb ka teadmine, mida nad tegema peaks? Ilmselt pole ühekordne kulu. Siis käin seadistamas, sajad eurod näpus. Amort pole ainus asi auto juures. Lõhun mõne silda hoidva varda, mis jällegi teadmatusest kehvasti ehitatud, naks tuhanded lähevad. Ma loodan, et siin foorumis on lugejaid, kellel on samad probleemid ja eesmärgid kui minul. Nimelt minu eesmärk on ehitada auto millega saaks kogu võistluse aja sõita, mitte katkestada. Kui olen kunagi sinnamaale jõudnud, et sõit vedrustuse taha jääb siis vaatan edasi. Seniks jagan oma tegemisi, ehk on mõni veel alternatiivsetest lahendustest huvitatud. Kehvemad küll aga ehk paremad kui mitte midagi.
Aga üldiselt motosport ongi keskmisest kallim hobi. Alustades arvavad kõik, et asi on lihtne ning odav. Teen välimuselt sarnase asja valmis ning olengi võitja. Tegelikkus on palju keerulisem. Paljud küsivad, et miks mõni TR3 auto maksab 50k€ miks mõni 100k€. Sillad on ju 3k€, Amordid on 4-5k€, mootori toorik 1k€, Käigukast ka 500€, vintsi leiab kuuritagant ka 500€-ga, rehvid saab ka kasutatult mingi tonniga kätte. Toru oskame kõik painutada ja kokku keevitada. Siin foorumis kahjuks väga ei kirjutata, mida tähendab tegelikult tippklassi auto ehitus (Eriku ja Muuvi teemad ehk veidi annavad aimu aga sealt ikka üht-teist puudu, millest ei räägita).
Tundub, et teemaalgatajal kasvavad käed õigest kohast välja ning metallitöö oskused on väga heal tasemel. Samuti on esitatud küsimused igati õiged ja püüad asjale ikka esmalt mõtte ja arvutustega läheneda. Pane samas vaimus edasi! Küll tasapisi tulemused paranevad ning tänu kogemustele paraneb su sõiduvahend ja siis hakkavad ka tulemused tulema.
Re: Chevy
Ehk paned ka mõne lingi ,või amordi margi.uputaja kirjutas:Euro4x4partsis maksavad airshockid 280eur tk.
Ma ei suutnud midagi leida.
Ja siis veel palju see silla käik peaks olema (oleks hea)?
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Chevy
Ilmselt mõtleb neid http://www.euro4x4parts.com/mon_proto_p ... _profender
Lätlaste suur kole ka taoliste peal.
Terv.
Lätlaste suur kole ka taoliste peal.
Terv.
Re: Chevy
Kas keegi oskab öelda, või leida kohta kus on kirjas, kui suurt raskust see amort jõuab tööle panna?MetsaVikat kirjutas:Ilmselt mõtleb neid http://www.euro4x4parts.com/mon_proto_p ... _profender
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Chevy
Pole mõtet mu märkust ninasse võtta, mina teiste raha ei loe . Aga hea nõu on mõistlik vastu võtta ja amortide ise tegemise asemel, kas või kõige suvalisem romula asi võtta. Garanteeritult parem kui ise tehtud. Kas õhkpadja peale pole te mõelnud? Läbi mõistliku jõuõla peaks toimima saama, kombineeritult siis tava amordiga.KarlReimann kirjutas:Tore kui sinul ja paljudel teistel on võimalus osta korralikud asjad. Mina oma võimeid hinnates ei saa kuidagi lubada vedrustusele kulutada 5000€. Lisaks mul võiks ju need peened süsteemid olla aga mis edasi? Mul on 5 ringi sõidukogemust, kas koos amordi ostuga tuleb ka teadmine, mida nad tegema peaks? Ilmselt pole ühekordne kulu. Siis käin seadistamas, sajad eurod näpus. Amort pole ainus asi auto juures. Lõhun mõne silda hoidva varda, mis jällegi teadmatusest kehvasti ehitatud, naks tuhanded lähevad. Ma loodan, et siin foorumis on lugejaid, kellel on samad probleemid ja eesmärgid kui minul. Nimelt minu eesmärk on ehitada auto millega saaks kogu võistluse aja sõita, mitte katkestada. Kui olen kunagi sinnamaale jõudnud, et sõit vedrustuse taha jääb siis vaatan edasi. Seniks jagan oma tegemisi, ehk on mõni veel alternatiivsetest lahendustest huvitatud. Kehvemad küll aga ehk paremad kui mitte midagi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Mina näen hinnaks 320€, see selleks, see oleks juba vastuvõetav, kui ta vedru töö ka ära teeks. Kas keegi kiidab või laidab neid Eesti keeles kusagil? Müüb neid keegi Eestis?uputaja kirjutas:Euro4x4partsis maksavad airshockid 280eur tk. Suht odav võrreldes oma ajaga garaages oinida kahtlase toimeainega segusid timmida.