Üldiselt veoka kiiruste juures ei mängi see vedrustus nii suurt rolli. Heal vedrustusel on mitmed komponendid, geomeetria on loomulikult üks neist. Enne kui lähed linkidega vedrustuse kallale, peaksid põhitõed selgeks tegema - hoiatan, et mida rohkem loed, seda lollimana tundud. Järjest enam tekib küsimusi juurde, millele vastuseid teab järjest vähem inimesi.
Lisaks arvan, et sul ei ole mõtet panustada vedrustuse geomeetriasse väga palju, kui amortidesse ei investeeri.
Minu arvamus on, et tee see V tala või lääba lahendus. V talaga võib vaja tekkida vajadus stabika järgi (samamoodi nagu 3lingi või 4lingiga). Kuna veokad on suht kõrged ja raskuskese ka kõrgel siis ümbermineku võimalused suurenevad. Kõik väljapakutud lahendused on paremad kui veoka lehtvedrud.
Lihtsalt sellepärast, et keegi foorumis soovitas, ei ole mõtet oma ideed põõsasse visata ja mingit keerulist varraste süsteemi alla mõtlema, kuigi täpselt ise aru ei saa, miks mingi asi on tehtud nagu ta on.
Tee töökindel süsteem ning lihtsalt sõida, sõida, sõida.
Poodiumil on tavaliselt need, kes terve sõidu ilma viperusteta lõpuni sõidavad. Seda oleme enamus TR3s kogenud, töökindlus on A ja O. Teed ägeda auto valmis, sõidab ka kiiresti aga kui vastu ei pea siis vaatad ikka kõrvalt, kuidas aeglasemad mööda uhavad.
To finish first, first you have to finish.
Kui auto on kenasti sõitma saadud, jääb rohkem aega netis tuhlamiseks ning õppimiseks - ei pea garaazis autot parandama ning vigu likvideerima.