Chevy
Moderaator: Moderators
- TTUUL
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 155
- Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
- Asukoht: Oru ja Saula küla piiril
Re: Chevy
Hakkame arvama.
Pakuks ustetugevdused (külgkaitse).
Pakuks ustetugevdused (külgkaitse).
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Veoauto klassil ei ole uste ette nõutud. Nõutud on küll peaohutuskaare sees kaks diagonaallüli. Tundub et ei süvenenud piisavalt.
- TTUUL
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 155
- Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
- Asukoht: Oru ja Saula küla piiril
Re: Chevy
8.3.2.1.1 DiagonaallüliKarlReimann kirjutas:Veoauto klassil ei ole uste ette nõutud. Nõutud on küll peaohutuskaare sees kaks diagonaallüli. Tundub et ei süvenenud piisavalt.
Ohutuspuuril peab olema vähemalt 2 diagonaallüli peakaare küljes vastavalt joonisele 253-7.
Lülid peavad olema sirged ja eemaldatavad.
Diagonaali alumine ots peab kinnituma peakaare
või tagatoe külge mitte kaugemal, kui 100mm
tema ühinemiskohast kinnitusalusega
Saab ehk lisada veel.
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
Re: Chevy
TUUTUL kirjutas
8.3.2.1.1 Diagonaallüli
Ohutuspuuril peab olema vähemalt 2 diagonaallüli peakaare küljes vastavalt joonisele 253-7.
Lülid peavad olema sirged ja eemaldatavad.
Diagonaali alumine ots peab kinnituma peakaare
või tagatoe külge mitte kaugemal, kui 100mm
tema ühinemiskohast kinnitusalusega
Saab ehk lisada veel. [/quote]
-------------------------------------------------
Miks sa ei ei pannus siis seda punkti Fia seadustest lõpuni
Seal on ju veel joonis 253-6, kusjuures
diagonaali orjentatsioon võib olla ümber pööratud.
Ja üldiselt võiks asipulgad selged reeglid üles riputada.
Praegu on vaid see
Veoauto turvakarkassi täpsustatud tekst
1. Turvakarkassi materjal:
1.1. Väline turvakarkass.
1.1.1. Minimaalne materjal on õmbluseta terasest ümartoru 5x60mm.
1.1.2. Kinnitusplaatide minimaalne mõõt 150x150x5 (või 100x100x6), igas neli auku 16 mm poltidele. Poltide tugevus 10,8.
1.2. Kabiini sisene turvakarkass.
1.2.1. Minimaalne materjal on terasest ümartoru mõõtutega 38x2,5mm või 40x2,0mm.
1.2.2. Kinnitusplaatide minimaalne mõõt 150cm², paksusega 4mm. Poldi minimaalne läbimõõt 12 mm. Poltide tugevus 10,8.
2. Turvakarkassi nurgad peavad olema painutatud ja võimalikult väikeste keeviste arvuga kokku pandud. Peakaar peab olema valmistatud ühest tükist.
3. Peaohutuskaare sees peab olema vähemalt kaks diagonaallüli. Need peavad algama kõige kaugematest punktidest.
4. Peaohutuskaar peab paiknema auto külgprojektsioonis kabiinist mitte kaugemal kui 150mm (soovituslikult kuni 100mm).
5. Ülemine peaohutuskaar peab olema vähemalt 100mm kõrgem, kui kabiini katus.
6. Peaohutuskaar peab olema minimaalselt kinnitatud ühe kinnitusplaadiga samba kohta.
7. Tuvakarkass võib kinnituda nii raamile kui kabiinile. Soovituslikult raamile.
8. Kabiinile kinnitudes maksimaalne kabiini ja karkassi vaheline kaugus 50 mm.
9. Sisemised ja välimised plaadid peavad olema sama mõõduga.
10. Raamile kinnitudes võib olla turvakarkass seotud raamiga kinnitusplaatide abil või nelja 12 mm läbimõõduga kammitsa abil.
11. Välise turvakarkassi toed raamile võivad kinnituda läbi plaatide või korralike keevisliitete.
12. Kaldtugede kinnituskoht peaohutuskaarel peab asuma kaare ülemisel kolmandikul ja kinnituma vähemalt 1200mm kaugusele turvakarkassist raamile.
Muidu Karl jääbki saagima ja keevitama
8.3.2.1.1 Diagonaallüli
Ohutuspuuril peab olema vähemalt 2 diagonaallüli peakaare küljes vastavalt joonisele 253-7.
Lülid peavad olema sirged ja eemaldatavad.
Diagonaali alumine ots peab kinnituma peakaare
või tagatoe külge mitte kaugemal, kui 100mm
tema ühinemiskohast kinnitusalusega
Saab ehk lisada veel. [/quote]
-------------------------------------------------
Miks sa ei ei pannus siis seda punkti Fia seadustest lõpuni
Seal on ju veel joonis 253-6, kusjuures
diagonaali orjentatsioon võib olla ümber pööratud.
Ja üldiselt võiks asipulgad selged reeglid üles riputada.
Praegu on vaid see
Veoauto turvakarkassi täpsustatud tekst
1. Turvakarkassi materjal:
1.1. Väline turvakarkass.
1.1.1. Minimaalne materjal on õmbluseta terasest ümartoru 5x60mm.
1.1.2. Kinnitusplaatide minimaalne mõõt 150x150x5 (või 100x100x6), igas neli auku 16 mm poltidele. Poltide tugevus 10,8.
1.2. Kabiini sisene turvakarkass.
1.2.1. Minimaalne materjal on terasest ümartoru mõõtutega 38x2,5mm või 40x2,0mm.
1.2.2. Kinnitusplaatide minimaalne mõõt 150cm², paksusega 4mm. Poldi minimaalne läbimõõt 12 mm. Poltide tugevus 10,8.
2. Turvakarkassi nurgad peavad olema painutatud ja võimalikult väikeste keeviste arvuga kokku pandud. Peakaar peab olema valmistatud ühest tükist.
3. Peaohutuskaare sees peab olema vähemalt kaks diagonaallüli. Need peavad algama kõige kaugematest punktidest.
4. Peaohutuskaar peab paiknema auto külgprojektsioonis kabiinist mitte kaugemal kui 150mm (soovituslikult kuni 100mm).
5. Ülemine peaohutuskaar peab olema vähemalt 100mm kõrgem, kui kabiini katus.
6. Peaohutuskaar peab olema minimaalselt kinnitatud ühe kinnitusplaadiga samba kohta.
7. Tuvakarkass võib kinnituda nii raamile kui kabiinile. Soovituslikult raamile.
8. Kabiinile kinnitudes maksimaalne kabiini ja karkassi vaheline kaugus 50 mm.
9. Sisemised ja välimised plaadid peavad olema sama mõõduga.
10. Raamile kinnitudes võib olla turvakarkass seotud raamiga kinnitusplaatide abil või nelja 12 mm läbimõõduga kammitsa abil.
11. Välise turvakarkassi toed raamile võivad kinnituda läbi plaatide või korralike keevisliitete.
12. Kaldtugede kinnituskoht peaohutuskaarel peab asuma kaare ülemisel kolmandikul ja kinnituma vähemalt 1200mm kaugusele turvakarkassist raamile.
Muidu Karl jääbki saagima ja keevitama
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Chevy
Fia leht on ju olemas kust jooniseid vaadata. Sealt "õiget" versiooni kombineerida vast pole enam keerukas...
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Re: Chevy
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Raporteeri postitusest
Tsiteeri
PostitusPostitas Ural 6x6 » E Jaan 08, 2018 12:16 am
Nagu lugeda võib, siis tegu pole enam projektiga.
Muudatused jõustuvad 2019, seega 2018 on reeglid põhimõtteliselt samad, mis aastal 2017: mootor vaba, teljevahe vaba, min.kaal 2000kg, turvakarkass soovituslik.
Alates 2019. aastast saavad olema kohustuslikud: vaoauto mootor, min.teljevahe 2300mm, min.kaal 3000kg ja turvakarkass
https://eal.4x4.ee/tehnilised-tingimuse ... 1-projekt/
Ma ei saa seda projekti lahti
Kas keegi saaks aidata.
Raporteeri postitusest
Tsiteeri
PostitusPostitas Ural 6x6 » E Jaan 08, 2018 12:16 am
Nagu lugeda võib, siis tegu pole enam projektiga.
Muudatused jõustuvad 2019, seega 2018 on reeglid põhimõtteliselt samad, mis aastal 2017: mootor vaba, teljevahe vaba, min.kaal 2000kg, turvakarkass soovituslik.
Alates 2019. aastast saavad olema kohustuslikud: vaoauto mootor, min.teljevahe 2300mm, min.kaal 3000kg ja turvakarkass
https://eal.4x4.ee/tehnilised-tingimuse ... 1-projekt/
Ma ei saa seda projekti lahti
Kas keegi saaks aidata.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Kaks päeva juba läind, ole hea ja anna oma vihjele vastus.erik kirjutas:Mis siis selle puuriga nüüd juhtus? Peakaarel on oluline asi puudu!
Olen selle asjaga seotud (väänamise osas) ja tahaks süvitsi teemas olla ja asju korralikult ehitada.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Chevy
Ega ma ka Foorumis ela
Aga ehitusfüüsiliselt on selline peakaare diagonaalide asetus ebaturvalisem, kuna kaitseb sõitjaid vähem, kui muud FIA poolt lubatavad asetused.
Sellelt jooniselt ei leia ka kuidagi, mingit muud tõlgendust.
Ma ei oskagi rohkem midagi kommenteerida.
Aga ehitusfüüsiliselt on selline peakaare diagonaalide asetus ebaturvalisem, kuna kaitseb sõitjaid vähem, kui muud FIA poolt lubatavad asetused.
Sellelt jooniselt ei leia ka kuidagi, mingit muud tõlgendust.
Ma ei oskagi rohkem midagi kommenteerida.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Chevy
Panen siis nüüd puusuva osa FIA nõuetest.erik kirjutas:Ega ma ka Foorumis ela
Aga ehitusfüüsiliselt on selline peakaare diagonaalide asetus ebaturvalisem, kuna kaitseb sõitjaid vähem, kui muud FIA poolt lubatavad asetused.
Sellelt jooniselt ei leia ka kuidagi, mingit muud tõlgendust.
Ma ei oskagi rohkem midagi kommenteerida.
8.3.2.1 Kohustuslikud elemendid ja tugevdused:
8.3.2.1.1 DiagonaallüliAutod, mis on homologeeritud enne 01.01.2002
Vähemalt üks diagonaallüli on kohustuslik.
Tema asukoht peab olema koos kõlas joonistega 253-4, 253-5 ja 253-6.
Diagonaali orientatsioon võib olla ümberpööratud.
Joonise 253-6 puhul, ei tohi kaugus kahe kin-nituse vahel kere külge olla suurem kui 300mm.
Lülid peavad olema sirged ja eemaldatavad.
Diagonaali ülemine ots peab kinnituma peakaare külge mitte kaugemal, kui 100mm tema ühine-miskohast tagatoega, või tagatoe külge mitte kaugemal, kui 100mm tema ühenduskohast pea-kaarega (vaata joonist 253-52)
Diagonaali alumine ots peab kinnituma paekaare või tagatoe külge mitte kaugemal, kui 100mm tema ühinemiskohast kinnitusalusest (va. jooni-se 253-6 puhul)
Minuarust on peakaarega kõik korras
Aga laega on veits nihu (V on valetpidi).
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Chevy
Ma ei oska kommenteerida muud kui, selline kolmnurk ei ole ei tugi ega diagonaal. Ei asu ta ka nurgast 100mm kaugusel, keera seda kuidas tahad.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Saan hakkama selle puuriga, teen nii nagu tehniline kontroll nõuab.
Võistlussõiduks tuleb mingi sopakaitse teha aga muidu toreduse pärast on plaanis päris kast küll.erkss kirjutas:Väga hea näeb masin välja.
Kas originaal kasti teed mootori katteks või mingi muu kate tuleb mootorile?
Re: Chevy
Ja siis veel viimane lause samast punktist 8,3,2,1,1 FIA nõuetesterik kirjutas:Ma ei oska kommenteerida muud kui, selline kolmnurk ei ole ei tugi ega diagonaal. Ei asu ta ka nurgast 100mm kaugusel, keera seda kuidas tahad.
Diagonaali alumine ots peab kinnituma paekaare või tagatoe külge mitte kaugemal, kui 100mm tema ühinemiskohast kinnitusalusest (va. jooni-se 253-6 puhul).
Tekib küsimus ,et kas selline varjant nagu joonuis 253-6 on siis keelatud?
Kui on siis kus on see kirjas?
Re: Chevy
Miks on vaja sellise asja puhul mingit uut lahendust leiutada? See rist sinna teha pole ju väga keeruline... Väldiks tulevikus igast lolle küsimusi tehnilises kontrollid jne.
Re: Chevy
Need tehnilise mehed peaksid ju kõige vähem lolle küsimusi küsima, kui kodutöö tehtudLauriJ kirjutas:Miks on vaja sellise asja puhul mingit uut lahendust leiutada? See rist sinna teha pole ju väga keeruline... Väldiks tulevikus igast lolle küsimusi tehnilises kontrollid jne.
Aga reeglid on vist kõigile võrdsed.
Asi tuled selgeks rääkida.
Nii et selgust on vaja, kas FIA reeglid kehtivad ?
P.S.
Kui rist taha ,siis ju katus ka valesti.