Nissan Patrol GR XL 2.8td 1996a
Moderaator: Moderators
Nissan Patrol GR XL 2.8td 1996a
Mitu aastat seda foorumi siin jälginud vaikselt ja sai ostetud ka maastur bmw x5 e53 mis maastikul isegi üllatavalt suutlik, kuid mitte päris see millega oleks huvitav.
Eelmise aasta lõpus jäi silma üks romu, mis hakkas meeldima ja sai ka ära ostetud siis see masin, millest teema siin nüüd. Teema otsustasin teha, et oleks kuskilt nõu küsida tekkivatele küsimustele.
Autost ja muudatustest lähemalt:
Nissan Patrol GR XL 2.8td 1996a, registris kaubikuna ja 2 kohalisena.
33" M/T rehvid ja veljed mangels JJ10x15 (4tk)
tehtud mingi tõste (ühe eelmise omaniku kuulutuses oli kirjas, et ~8cm tõste tehtud)
esikaitseraud
vints T-max ew-11000 ~25-30m trossiga ja juhtmega pult.
manuaalsed rummulukud
snorkel
oksatrossid
Täielik vigade nimekiri läheks liiga pikaks aga suurimaks veaks on täiesti roostetanud kabiin. Samas täitsa tehtav kui leida ainult aeg ja koht kus ise nokitseda.
Peale ostu sai kohe korda teha mitte töötavad tuled, sest töötas ainult 1 lisakaugtuli. Salongipuhur tegi hirmsat häält ja ei puhunud eriti, kuid peale rotipesa eemaldamist puhurist läks asi palju paremaks.
Lahti käis ainult juhiuks, peale puhastamist ja reguleerimist hakkasid kõik uksed lahti käima.
Kapoti all mootoriruumis oli mitmeid meetreid lahtisi kaableid, mis sai eemaldatud.
Ja ka sees olev raadio sai ühendatud ja mängima pandud.
Lisaks sai vintsitross pinge all ilusti poolile keritud.
Eelsüüde on ümber tehtud, kuid kehvade kaablite ja ühendustega. Ilmselt proovin tulevikus taastada originaal eelsüüte, kuna tundub, et relee jms töötab, sest peale käivitamist vilgutab mitu minutit järelsüüte märgutuld.
Ühe eelmise omaniku kuulutuses oli kirjas ka, et masinal tehtud mootori kap. remont, 4L masina vahekast ja käiguskastis samuti uued jupid. Mootori juures tundub küll, et on uued tihendid jms.
Selleks, et rohkem metsas sõita saaks on plaanis esisild teha õlilekke vabaks ja õli diffris ära vahetada. Käigukastis on ilmselt ka vesi sees ja vaja õli ära vahetada, 5nda käigu undamise vastu see ilmselt ei aita.
Sama töö käigus tuleb ka uus puks käigukangile koos kummikattega, mis sealt puudub praegu.
Lülitatavat diffrilukku pole, seega ilmselt peaks tagasillas olema LSD element, aga juhul kui see seal on, siis see ei tööta. Plaan ka seal õli ära vahetada ja siis kas LSD korda kui see seal on ja kui ei ole, siis saab kinni keevitada tagumise diffri.
Tellitud ja postiga minu poole teel on b-varuosa küljepeeglid (toyota omad), käigukangi puks koos kummiga, ning esimesed suunatule klaasid.
Kas keegi teab, kust saaks odavalt tellida või kellel on üle esimene iluvõre?
Ja ka taga tulede klaase otsin odavaid kui neid leidub üldse?
Tagavararehv on ka mingi suvalise velje peal ja kellel vedeleb sobiv ülearune velg, siis võib ka sellest teada anda mulle ja saame ehk hinnas kokkuleppele.
Pildid autost siis, paar esimest pilti müügikuulutusest.
Tundub, et raami on ka veidi lapitud eelnevalt, kuid esmamulje raamist on täitsa hea.
Eelmise aasta lõpus jäi silma üks romu, mis hakkas meeldima ja sai ka ära ostetud siis see masin, millest teema siin nüüd. Teema otsustasin teha, et oleks kuskilt nõu küsida tekkivatele küsimustele.
Autost ja muudatustest lähemalt:
Nissan Patrol GR XL 2.8td 1996a, registris kaubikuna ja 2 kohalisena.
33" M/T rehvid ja veljed mangels JJ10x15 (4tk)
tehtud mingi tõste (ühe eelmise omaniku kuulutuses oli kirjas, et ~8cm tõste tehtud)
esikaitseraud
vints T-max ew-11000 ~25-30m trossiga ja juhtmega pult.
manuaalsed rummulukud
snorkel
oksatrossid
Täielik vigade nimekiri läheks liiga pikaks aga suurimaks veaks on täiesti roostetanud kabiin. Samas täitsa tehtav kui leida ainult aeg ja koht kus ise nokitseda.
Peale ostu sai kohe korda teha mitte töötavad tuled, sest töötas ainult 1 lisakaugtuli. Salongipuhur tegi hirmsat häält ja ei puhunud eriti, kuid peale rotipesa eemaldamist puhurist läks asi palju paremaks.
Lahti käis ainult juhiuks, peale puhastamist ja reguleerimist hakkasid kõik uksed lahti käima.
Kapoti all mootoriruumis oli mitmeid meetreid lahtisi kaableid, mis sai eemaldatud.
Ja ka sees olev raadio sai ühendatud ja mängima pandud.
Lisaks sai vintsitross pinge all ilusti poolile keritud.
Eelsüüde on ümber tehtud, kuid kehvade kaablite ja ühendustega. Ilmselt proovin tulevikus taastada originaal eelsüüte, kuna tundub, et relee jms töötab, sest peale käivitamist vilgutab mitu minutit järelsüüte märgutuld.
Ühe eelmise omaniku kuulutuses oli kirjas ka, et masinal tehtud mootori kap. remont, 4L masina vahekast ja käiguskastis samuti uued jupid. Mootori juures tundub küll, et on uued tihendid jms.
Selleks, et rohkem metsas sõita saaks on plaanis esisild teha õlilekke vabaks ja õli diffris ära vahetada. Käigukastis on ilmselt ka vesi sees ja vaja õli ära vahetada, 5nda käigu undamise vastu see ilmselt ei aita.
Sama töö käigus tuleb ka uus puks käigukangile koos kummikattega, mis sealt puudub praegu.
Lülitatavat diffrilukku pole, seega ilmselt peaks tagasillas olema LSD element, aga juhul kui see seal on, siis see ei tööta. Plaan ka seal õli ära vahetada ja siis kas LSD korda kui see seal on ja kui ei ole, siis saab kinni keevitada tagumise diffri.
Tellitud ja postiga minu poole teel on b-varuosa küljepeeglid (toyota omad), käigukangi puks koos kummiga, ning esimesed suunatule klaasid.
Kas keegi teab, kust saaks odavalt tellida või kellel on üle esimene iluvõre?
Ja ka taga tulede klaase otsin odavaid kui neid leidub üldse?
Tagavararehv on ka mingi suvalise velje peal ja kellel vedeleb sobiv ülearune velg, siis võib ka sellest teada anda mulle ja saame ehk hinnas kokkuleppele.
Pildid autost siis, paar esimest pilti müügikuulutusest.
Tundub, et raami on ka veidi lapitud eelnevalt, kuid esmamulje raamist on täitsa hea.
Re: Nissan Patrol GR XL 2.8td 1996a
Pole pikalt siia midagi kirjutanud, kuna 2-3 projekti omades ei liigu asjad kiiresti.
Mõned üksikud osad on ostetud, kuid palju asju veel puudu.
Juba ostetud osadega pole veel teha jõudnud eriti midagi, aga kuna sai üks projekti auto maha müüdud ja nüüd olemas vaba koht, kuhu see auto edasi viia varju alla ja veidi lähemal ka elukohale siis loodetavasti leian rohkem aega ja raha, et selle autoga tegelda. Vahepeal on autole alla saanud 35" rehvid ja y61 2.8 esimene sild ja sama töö ees tagumise sillaga, mis on lukuga. Et saaks metsa sõitma minna on puudu veel y61 roolikarp ja rooli- ja paraleervarras (loodan, et nimedega ei eksinud).
Mõned pildid ka, et kuidas auto õnnetult on oodanud paremaid aegu.
Üks viimaseid pikemaid sõite, enne kui seisma jäi
35" rattad alla
Internetist vähe ja raske infot leida, kuid nagu lõpuks aru saanud olen, siis mu autol peal külma kliima kütusefiltrikorpus, mis soojendab kütust (edit: kütusefiltrit mitte kütust.) Kuid süsteem vahelt välja ühendatud ja külmkäivitus väga kehva, loodetavasti oli viga selles, et imes õhku sisse lahtistest otsadest. Ostsin uue korpuse, mis juhtus kogemata ka sama süsteemiga, nii et peab taastama voolikute originaal seisu.
Kuna autol puudus ostes isegi õhufilter, siis peab ka õhuvõtu parema tegema.
Y61 2.8 sillad ja esimene sild all.
Mõned üksikud osad on ostetud, kuid palju asju veel puudu.
Juba ostetud osadega pole veel teha jõudnud eriti midagi, aga kuna sai üks projekti auto maha müüdud ja nüüd olemas vaba koht, kuhu see auto edasi viia varju alla ja veidi lähemal ka elukohale siis loodetavasti leian rohkem aega ja raha, et selle autoga tegelda. Vahepeal on autole alla saanud 35" rehvid ja y61 2.8 esimene sild ja sama töö ees tagumise sillaga, mis on lukuga. Et saaks metsa sõitma minna on puudu veel y61 roolikarp ja rooli- ja paraleervarras (loodan, et nimedega ei eksinud).
Mõned pildid ka, et kuidas auto õnnetult on oodanud paremaid aegu.
Üks viimaseid pikemaid sõite, enne kui seisma jäi
35" rattad alla
Internetist vähe ja raske infot leida, kuid nagu lõpuks aru saanud olen, siis mu autol peal külma kliima kütusefiltrikorpus, mis soojendab kütust (edit: kütusefiltrit mitte kütust.) Kuid süsteem vahelt välja ühendatud ja külmkäivitus väga kehva, loodetavasti oli viga selles, et imes õhku sisse lahtistest otsadest. Ostsin uue korpuse, mis juhtus kogemata ka sama süsteemiga, nii et peab taastama voolikute originaal seisu.
Kuna autol puudus ostes isegi õhufilter, siis peab ka õhuvõtu parema tegema.
Y61 2.8 sillad ja esimene sild all.
Viimati muutis RDMU, L Aug 01, 2020 6:17 pm, muudetud 2 korda kokku.
Re: Nissan Patrol GR XL 2.8td 1996a
Kus sa need y61 sillad välja võlusid?
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Nissan Patrol GR XL 2.8td 1996a
Mis loogikaga see filtri soojendamine käib?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Re: Nissan Patrol GR XL 2.8td 1996a
Olen vea teinud eelnevas postituses, mitte ei soojenda kütust vaid kütusega kütusefiltrit külmumise vastu. Kütusefiltri korpuse sees on mingi ujuk ja lisaks termostaat (bimetall). Kütus tuleb paagist, läbi filtri ja siis kõrgsurvepumbast läbi, kus kütus jahutab kõrgsurvepumpa. Ja siis pumbast edasi läheb kütus uuesti kütusefilri korpusesse ja sealt kas uuesti läbi filtri või paaki kui temp oli vist midagi 30 kraadi.