Jeep ZJ V8 Metsakoll

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Ahto P
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas Ahto P » K Apr 03, 2019 8:32 am

uputaja kirjutas:Selle kraaksu koha pealt- Tõenäoliselt hakkavad esisilla sateliidid uut kuju võtma.

Mäletad mu juttu kuidas Jeebi sillad kestavad veic aega.


Ikka mäletan. See ainus põhjus miks veel 35" MT alla pole rännanud :D



Vot ei kujuta ette. See heli oli pigem tugev kops/kolks kui kohalt läksin. Igas asendis meenutas poolassi otsa. Läheb siis läheb. :D
Enam pole kordagi teinud.
Jeep ZJ V8, 6.5"lift/35"MT - ehk siis "V8Stressipall"
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 1836
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas puhvel » K Apr 03, 2019 6:17 pm

uputaja kirjutas:Selle kraaksu koha pealt- Tõenäoliselt hakkavad esisilla sateliidid uut kuju võtma.

Mäletad mu juttu kuidas Jeebi sillad kestavad veic aega.


Mina tean kuda jeebu sillad kestavad pea igavesti, nimelt rehv peab olema täiesti sile ja 25 tolli mõõdus :D
ZJ V8 b
WJ r5 td
B4 r4 b
Kasutaja avatar
Ahto P
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas Ahto P » N Apr 04, 2019 9:42 pm

puhvel kirjutas:
uputaja kirjutas:Selle kraaksu koha pealt- Tõenäoliselt hakkavad esisilla sateliidid uut kuju võtma.

Mäletad mu juttu kuidas Jeebi sillad kestavad veic aega.


Mina tean kuda jeebu sillad kestavad pea igavesti, nimelt rehv peab olema täiesti sile ja 25 tolli mõõdus :D


:D
Njaaa...


Täna said sillad risti pidi paika. Ees leidis paraleelvarras(track bar) uue kinnituskoha. Tagumise pikendasin. Jupi aega möötmist oli, kuid sai päris hea :)
Nüüd aga rool viltu.

Kõikide eelduste ja uskumuste kiuste lähevad homme alla 35" Creepy crawler-id. :shock:
Kui jõuab siis teeb ka silla stendi.
Jeep ZJ V8, 6.5"lift/35"MT - ehk siis "V8Stressipall"
Kasutaja avatar
zilliver
Rock Crawler
Postitusi: 645
Liitunud: L Mär 21, 2015 11:02 pm
Asukoht: Viimsi

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas zilliver » N Apr 04, 2019 9:46 pm

Keera seda draglink kraed, saad rolli otseks tagasi.

Pane võti sisse ja las keegi istub autos ja karjub kui rool tagasi otse. Enne seda katsu sõita autoga edasi tagasi, et saada rattad võimalikult otseks.
Kasutaja avatar
Ahto P
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas Ahto P » N Apr 04, 2019 9:52 pm

zilliver kirjutas:Keera seda draglink kraed, saad rolli otseks tagasi.

Pane võti sisse ja las keegi istub autos ja karjub kui rool tagasi otse. Enne seda katsu sõita autoga edasi tagasi, et saada rattad võimalikult otseks.


Homme tõstuki peal vaatan. Vist sai jah keerata nii, et kokkujooksu ei muuda.
Jeep ZJ V8, 6.5"lift/35"MT - ehk siis "V8Stressipall"
Kasutaja avatar
zilliver
Rock Crawler
Postitusi: 645
Liitunud: L Mär 21, 2015 11:02 pm
Asukoht: Viimsi

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas zilliver » N Apr 04, 2019 9:58 pm

See ei muuda jah kokkujooksu. Aga korralik sillastend on ka alati kasuks.
Kasutaja avatar
Ahto P
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas Ahto P » T Apr 09, 2019 12:37 pm

Möödunud nädalavehtusel asendusid vanad 33“ rehvid uute 35“ 12.5 Creepy Crawlerite vastu. Mustri sügavust on rohkem kui 2x enam. Kuna tegu on küllaltki kõrge diagonaalrehviga, ning mõistlik läbivajumine on kuskil 0.6 bar surve juures minu autol, siis isegi peale 1 päevast seismist on rehv kandiline. Jõuga maanteel 90 peale ja umbes 2 km hiljem hakkab vibraatori tunne üle minema. Metsas sõites ei saa aru. Esimesed 200m veidi on tunda väiksel kiirusel. Lisaks ujub veel rohkem kui vana ja undab. AGA :D ...maastikul....Super head. Ronis vana hästi, kuid see ikka palju parem. Testitud nii mudas, järsul kruusa nõlval, kui ka järsul mulla pinnasel. Paldiskis üks tõus, mida vana rehviga ei suutnud vallutada. Creepyga läks ülesse ilma, et rehvi all ringi võtaks. Naine ja lapsed karjusid autos ja mul oli naeratus kõrvuni. Teine koht mul oma metsas. Üks turba serva ja liiva põhjaga kraav. Mõned korrad varem proovinud ja alati vintsi pidu. Seekord sai puhta käega läbi. Ning veel mõned kohad, mis üldiselt olid rasked ja napikad sai nüüd vabalt läbitud. Eks omajagu on süüd rehvil kuid hiljuti lisandudnu +3.5“ tõstel ka positiivne mõju. 8)

Rehv mahtus alla, kuid koopaid tuli pisut veel „modifitseerida“. Full flexis läheb tagant koopa sisse vastu kergelt. Aga selle vastu leidsin lahenduse.


06.04 sai käidud pisut avastamas eestimaa mülkaid. Oli meeldejääv ja äge. Kuna oli teada, et teed on väga rasked ja auto peab kestma, siis sai tehtud pisem ülevaatus. Kontrollisin kõikide anumate õlid ja elutähtsate tükkide seisukorda. Tagasild tahis saada lisa 100g õli. Muus osas kõik timmis.

Sõidu käigus sai veidi peksa üks laiend+tiib ja pehmeks mädanenud küljekarp. Laiendid mul need üli odavad. Ja ei saaks õelda, et on nõrgad. Laiendi lõhkumiseks oli vaja ikka konkreetselt kivi otsa tiivaga sõita. Jämedad oksad ja sõitmine peegliteni maa sees ei teinud laiendile midagi. Tndub, et vahuga laiendi täitmine aitas.


Mõned videod.
https://www.youtube.com/watch?v=rawsQo9ZE1A

https://www.youtube.com/watch?v=L73LkQAygxY

Peegel vastu maad. :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=oF3lE6RJP2E

https://www.youtube.com/watch?v=D_YV0wzVTU0


Paar pilti ka.

Paras konn on auto juba.
Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

Pilt
Jeep ZJ V8, 6.5"lift/35"MT - ehk siis "V8Stressipall"
erkss
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: L Nov 21, 2015 1:47 pm

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas erkss » T Apr 09, 2019 9:39 pm

Kus kandis see kord kündmas käiste?
Tundub hea trass peaks ka minema kui jeep valmis
Kasutaja avatar
Ahto P
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas Ahto P » T Apr 09, 2019 10:54 pm

erkss kirjutas:Kus kandis see kord kündmas käiste?
Tundub hea trass peaks ka minema kui jeep valmis


Tõdval käisime. Päris palju teid ja erinevat raskusastet.
Jeep ZJ V8, 6.5"lift/35"MT - ehk siis "V8Stressipall"
Kasutaja avatar
Ahto P
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas Ahto P » K Apr 17, 2019 9:44 am

Peale tõdvat vahetasin juba kaua kragiseva poolassi otsa. Kõik kena. Ühel avastus retkel suutsin ennast aga mõnusalt "sohu" mässida, ning selgus, et väga raskel hetkel kragiseb ikka miskit kõhu all. Püüdsin alguses tagasi hoida vajutamisega, kuid ühe hetkel said puud otsa kust vintsida ja ainus pääsemisetee oli gaas põhjas august läbi minna. Raginaga sisse, raginaga läbi. Lonkisin jeebuga kodupoole ja ragin sisuliselt süvenes iga gaasi vajutusega. Kodus kanalile. Arvasin, et vahekasti kett.
Nädal tagasi kontrollisin õli ja kõik oli ilus. Nüüd ülemise õlipunni maha keerasin, siis tase polnud normis. Keerasin ka alumise välja, ning kastist tuli välja umbes 300g vett, ning veel mikit ollust. :(

Veidi lekkis tagumine simmer ja tuulutuse vooliku klamber oli vehkat teinud. Juu kuskilt sealt vesi sisse rändas.

Aga ei hullu. Uus NP429 oli riiulis. Alles ostetud ja näha, et korra ka lahti käinud. Piilusin avadest sisse. Kõik tundus puhas ja ilus. Panin liitrikese õli. Ajasin ringi ja loksutasin. Lasin õli välja ja panin uuesti puhta õli sisse. Kast alla tagasi. Ning sõitma. Tegin ka paar järsemat vajutust ja korras. Ülejärgmisel päeval pisemale sõidule.
Seekord mätsis sõber oma käraka kinni, ning tirisin teda vaikselt ise liivasel pinnasel olles. Ning oh kurja. Vahekasti tuttav raks! :|
Vaikselt vajutades toimib, kuid raskel hetkel viskab uus samamoodi üle. :roll: Kooserdasin koju ja pean nüüd plaani mis edasi.

1. Variant on osta veel üks Np249, ning loota, et see on korras.
2. Olemasolev 249 lahti võtta, uus kett ja hammakad panna.
3. Otsida kasutatud 242 ja see külge pookida.

Kõik peale teise variandi on riskiga, et ostetud kast on või läheb kohe pekki. Seega, kelle poole pöörduda vajalike osade hankimiseks?

Muuhulgas sai veermikusse tellitud uued alumised õõtsad.
Jeep ZJ V8, 6.5"lift/35"MT - ehk siis "V8Stressipall"
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4240
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas uputaja » K Apr 17, 2019 10:48 am

Ainus reaalne lahendus on 231. See 242 sülgab jõle lihtsalt aeglusti hammakad maha. Suht mõtetu toode.

231 tuleks võtta üldse S10 Blazeri alt, kuna seal veohammakaga planetaarid vs jeebudel 3 hammakaga. Kõikse laiema keti koos hammakatega saad diisel chero 231 kastis.

Ära hakka ennast petmagi järgmiste junnidega.

Kindlasti pane sisse kohe ka uus ja kallima otsa kett, odav venib kolme põhjagaasiga ära.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Ahto P
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas Ahto P » K Apr 17, 2019 11:06 am

Palju head infot. Tänud.

Hakkan otsima. See NP231 läheb ilma suurema modifitseerimiseta alla jah?
Jeep ZJ V8, 6.5"lift/35"MT - ehk siis "V8Stressipall"
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4240
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas uputaja » N Apr 18, 2019 8:33 am

Jup.

Vaata, et sisendvõll oleks 23 nuudiga.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
uniclic
Mudder
Postitusi: 50
Liitunud: R Mai 21, 2010 3:29 pm
Asukoht: Pärnu, Tõstamaa

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas uniclic » N Apr 18, 2019 10:36 am

Mul oli kunagi tõstega ZJ, õnneks juba ammu.
Jamasin ka nende " vahekastist tulevate raginatega".
Reaalselt oli probleemiks esimese kardaani püsikiirusliigend, mis ei kannata
liiga suurt tõstenurka. Vaata esmalt üle.
Kasutaja avatar
Ahto P
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll

PostitusPostitas Ahto P » N Apr 18, 2019 10:58 am

uniclic kirjutas:Mul oli kunagi tõstega ZJ, õnneks juba ammu.
Jamasin ka nende " vahekastist tulevate raginatega".
Reaalselt oli probleemiks esimese kardaani püsikiirusliigend, mis ei kannata
liiga suurt tõstenurka. Vaata esmalt üle.


Mul see varajane zj. Neil on topelt ristidega kardaan. Pole püsikiirus liigendit.
Jeep ZJ V8, 6.5"lift/35"MT - ehk siis "V8Stressipall"

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline