Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"
Postitatud: N Okt 25, 2018 1:05 pm
Tere.
Peale pikka otsimist mõtlemist ja paaril metsas käigul kaasas sõitmisega tärkas siis nö pisik.
Sai siis soetatud järgmine sõiduk:
Auto: Jeep Grand Cherokee
Vahekast: NP249
Esisild: Dana 30
Tagasild: Dana 35 LSD elemendiga
Mootor: 4,0 bensiin
Käigukast: Automaat
Sisu: Nahktuba ja nagu Jeep'ile kohane küllaldaselt heade lisadega.
Autol oli soetades juba olemas ninal vints küll draakon, kuid hetkel ajab asja ära. Paigas oli ka snorkkel. Ja kodukootud tõste. Katusel ilutses safariraam kus hiinapäritolu Led tuled küljes.
All 33x12,5 ratas orginaal velje otsas ilma flantsitetta.
Esimesel sõidul ilmnesid koheselt puudused.:
* rattad ei mahtunud ringi käima
* flexides taga osa võttis kinni koopa siseseina.
* esirattad keeravad vastu õõtshoobasid
* elektri süsteemis kala sees
* taga diffriga pole lood just kuigi head.
* pidurid sisuliselt olematud
* tänava sõidul ebastabiilne, ujus, poos jms
* ja palju muudki mida teha.
Sellisena ta siis saabus mu kätte :
http://imagizer.imageshack.us/a/img921/9806/kW5WGm.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img923/97/DEr2jn.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img924/3060/XSgBXo.jpg
Esimese asjana avastasin, et nina maru tühi ilma rauata.
Sai siis esialgu otsitud sobiv nö " kängururaud" ninapeale, küll need raudstanged ka ajapikku tulevad.
Ja Tx.ee'st soetatud flantsid vahele 30mm.
http://imagizer.imageshack.us/a/img922/6827/PH65Y6.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img921/1421/lcR8oz.jpg
https://www.imageshack.us/i/pogg0nuej
Hinnates auto olukorda ja seisukorda hakkasin uurima korralikku tõstesarja ja ka muusosas veermiku remonti,
Otsuseks sai siis tellida TexasService kaudu " X-Flex" 4" tõste sari millel reguleeritavad õõtshoovad, jämedam trackbar, Bushwacer koopalaiendid, Jack Wheeler Badlock veljed - 20 ET'ga ja muud hooldus tööd mida liikur vajab.
Hetkel siis auto Tx.ee töökojas juba ja saab uusi jubinaid külge. Mõned üksikud pildid leian telefonist kuid mitte midagi head, kui aga jõuan autoni teen paremaid pilte.
Mõned pidid siis :
https://www.imageshack.us/i/pnEiGixij
https://www.imageshack.us/i/pmvM51iIj
https://www.imageshack.us/i/po3jHOVoj
https://www.imageshack.us/i/pll8VsLoj
Muidugi üllatusi tekkis mitmeid, esisilla parem poolne õõtsa kinnitus talal kõveraks sõidetud , taga differ seest pudi põhimõtteliselt.
https://www.imageshack.us/i/polE4cvxj
Tänu TexasService'le leiti diffri sisu ja saadi kokku tagasi.
Tuleviku plaanides on kindlasti lukud, metall stanged, kvaliteetsem vints ette ja ka taha, tagasild Dana 44 või Fordi 8.8 alla panna - eks tulevik näitab.
Peale pikka otsimist mõtlemist ja paaril metsas käigul kaasas sõitmisega tärkas siis nö pisik.
Sai siis soetatud järgmine sõiduk:
Auto: Jeep Grand Cherokee
Vahekast: NP249
Esisild: Dana 30
Tagasild: Dana 35 LSD elemendiga
Mootor: 4,0 bensiin
Käigukast: Automaat
Sisu: Nahktuba ja nagu Jeep'ile kohane küllaldaselt heade lisadega.
Autol oli soetades juba olemas ninal vints küll draakon, kuid hetkel ajab asja ära. Paigas oli ka snorkkel. Ja kodukootud tõste. Katusel ilutses safariraam kus hiinapäritolu Led tuled küljes.
All 33x12,5 ratas orginaal velje otsas ilma flantsitetta.
Esimesel sõidul ilmnesid koheselt puudused.:
* rattad ei mahtunud ringi käima
* flexides taga osa võttis kinni koopa siseseina.
* esirattad keeravad vastu õõtshoobasid
* elektri süsteemis kala sees
* taga diffriga pole lood just kuigi head.
* pidurid sisuliselt olematud
* tänava sõidul ebastabiilne, ujus, poos jms
* ja palju muudki mida teha.
Sellisena ta siis saabus mu kätte :
http://imagizer.imageshack.us/a/img921/9806/kW5WGm.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img923/97/DEr2jn.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img924/3060/XSgBXo.jpg
Esimese asjana avastasin, et nina maru tühi ilma rauata.
Sai siis esialgu otsitud sobiv nö " kängururaud" ninapeale, küll need raudstanged ka ajapikku tulevad.
Ja Tx.ee'st soetatud flantsid vahele 30mm.
http://imagizer.imageshack.us/a/img922/6827/PH65Y6.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img921/1421/lcR8oz.jpg
https://www.imageshack.us/i/pogg0nuej
Hinnates auto olukorda ja seisukorda hakkasin uurima korralikku tõstesarja ja ka muusosas veermiku remonti,
Otsuseks sai siis tellida TexasService kaudu " X-Flex" 4" tõste sari millel reguleeritavad õõtshoovad, jämedam trackbar, Bushwacer koopalaiendid, Jack Wheeler Badlock veljed - 20 ET'ga ja muud hooldus tööd mida liikur vajab.
Hetkel siis auto Tx.ee töökojas juba ja saab uusi jubinaid külge. Mõned üksikud pildid leian telefonist kuid mitte midagi head, kui aga jõuan autoni teen paremaid pilte.
Mõned pidid siis :
https://www.imageshack.us/i/pnEiGixij
https://www.imageshack.us/i/pmvM51iIj
https://www.imageshack.us/i/po3jHOVoj
https://www.imageshack.us/i/pll8VsLoj
Muidugi üllatusi tekkis mitmeid, esisilla parem poolne õõtsa kinnitus talal kõveraks sõidetud , taga differ seest pudi põhimõtteliselt.
https://www.imageshack.us/i/polE4cvxj
Tänu TexasService'le leiti diffri sisu ja saadi kokku tagasi.
Tuleviku plaanides on kindlasti lukud, metall stanged, kvaliteetsem vints ette ja ka taha, tagasild Dana 44 või Fordi 8.8 alla panna - eks tulevik näitab.