Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Tkz2u
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: R Nov 06, 2015 1:44 pm

Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas Tkz2u » N Okt 25, 2018 1:05 pm

Tere.

Peale pikka otsimist mõtlemist ja paaril metsas käigul kaasas sõitmisega tärkas siis nö pisik.
Sai siis soetatud järgmine sõiduk:

Auto: Jeep Grand Cherokee
Vahekast: NP249
Esisild: Dana 30
Tagasild: Dana 35 LSD elemendiga
Mootor: 4,0 bensiin
Käigukast: Automaat
Sisu: Nahktuba ja nagu Jeep'ile kohane küllaldaselt heade lisadega.

Autol oli soetades juba olemas ninal vints küll draakon, kuid hetkel ajab asja ära. Paigas oli ka snorkkel. Ja kodukootud tõste. Katusel ilutses safariraam kus hiinapäritolu Led tuled küljes.
All 33x12,5 ratas orginaal velje otsas ilma flantsitetta.
Esimesel sõidul ilmnesid koheselt puudused.:
* rattad ei mahtunud ringi käima
* flexides taga osa võttis kinni koopa siseseina.
* esirattad keeravad vastu õõtshoobasid
* elektri süsteemis kala sees
* taga diffriga pole lood just kuigi head.
* pidurid sisuliselt olematud
* tänava sõidul ebastabiilne, ujus, poos jms
* ja palju muudki mida teha.

Sellisena ta siis saabus mu kätte :



http://imagizer.imageshack.us/a/img921/9806/kW5WGm.jpg

http://imagizer.imageshack.us/a/img923/97/DEr2jn.jpg

http://imagizer.imageshack.us/a/img924/3060/XSgBXo.jpg

Esimese asjana avastasin, et nina maru tühi ilma rauata.
Sai siis esialgu otsitud sobiv nö " kängururaud" ninapeale, küll need raudstanged ka ajapikku tulevad.
Ja Tx.ee'st soetatud flantsid vahele 30mm.

http://imagizer.imageshack.us/a/img922/6827/PH65Y6.jpg

http://imagizer.imageshack.us/a/img921/1421/lcR8oz.jpg

https://www.imageshack.us/i/pogg0nuej


Hinnates auto olukorda ja seisukorda hakkasin uurima korralikku tõstesarja ja ka muusosas veermiku remonti,
Otsuseks sai siis tellida TexasService kaudu " X-Flex" 4" tõste sari millel reguleeritavad õõtshoovad, jämedam trackbar, Bushwacer koopalaiendid, Jack Wheeler Badlock veljed - 20 ET'ga ja muud hooldus tööd mida liikur vajab.
Hetkel siis auto Tx.ee töökojas juba ja saab uusi jubinaid külge. Mõned üksikud pildid leian telefonist kuid mitte midagi head, kui aga jõuan autoni teen paremaid pilte.

Mõned pidid siis :

https://www.imageshack.us/i/pnEiGixij
https://www.imageshack.us/i/pmvM51iIj
https://www.imageshack.us/i/po3jHOVoj
https://www.imageshack.us/i/pll8VsLoj


Muidugi üllatusi tekkis mitmeid, esisilla parem poolne õõtsa kinnitus talal kõveraks sõidetud , taga differ seest pudi põhimõtteliselt.
https://www.imageshack.us/i/polE4cvxj

Tänu TexasService'le leiti diffri sisu ja saadi kokku tagasi.

Tuleviku plaanides on kindlasti lukud, metall stanged, kvaliteetsem vints ette ja ka taha, tagasild Dana 44 või Fordi 8.8 alla panna - eks tulevik näitab.
Jeep GrandCherokee ZJ
6" tõstet / 33x12,5 rehv / ComeUp vints / sillalukud
Vaikselt arenen ja õpin.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1097
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas Ax » N Okt 25, 2018 10:02 pm

Palju Õnne ja entusiasmi. Tubli! :bg
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
Tkz2u
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: R Nov 06, 2015 1:44 pm

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas Tkz2u » E Nov 05, 2018 4:13 pm

Nii väike UpDate.

Nüüd siis autol all X-Flex tõste sari.
Bushwacer koopalaiendid küljes.
Vahetatud kõik vajalik mis vahetamist vajas.
Korrastatud piduri süsteem.
Tehtud vintsi hooldus.
Diffrid hooldatud.
Jack Wheeler Badlock veljed, rehviks 33x12.5 Forward Safari 500.

Palju veel teha aga küll ajapikku jõuab.

Lisan ka mõne pildi:

https://imageshack.us/i/plUnNtJJj
https://imageshack.us/i/plHPlpf7j
https://imageshack.us/i/pliZNMmEj


Au ja Kiitus Tartu TexasService'ele.



Väike võrdlus siis, leitsin neti avarustest orginaal seisuses pildi ja võrdluseks siis kõrvale nüüdne olukord :

http://imagizer.imageshack.us/a/img922/9786/1y0H0G.png
Jeep GrandCherokee ZJ
6" tõstet / 33x12,5 rehv / ComeUp vints / sillalukud
Vaikselt arenen ja õpin.
Kasutaja avatar
Tkz2u
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: R Nov 06, 2015 1:44 pm

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas Tkz2u » T Nov 20, 2018 8:12 am

Nii nüüd siis aega kirjutada taas.
Auto sain TexasService'sest reedel kätte, otse loomulikult oli vaja sõitma minna. Muidu sujus kõik väga hästi, kuid ka ilmnesid koheselt taas puudused.
Puuduste list siis :
* Genekas õhtal - meeletu elektri probleem.
* Olenemata tagasilla remondist pole ikka asi korras - miski seal ikka valesti vibratsioon ja koputus heli.
* Draakoni vints ei tahtnud eriti hästi koostööd teha.

Nüüd siis auto tagasi Texases ja toimuvad järgmised uuendused/muutused.
* ninale läheb SMITTYBILT nööriga vints
* esisilda lukk
* tagasild vaadatakse uuesti kriitilise pilguga üle ja ehk saab korda lõppude lõpuks.

Loodetavasti Jõulusafaril ei esine puudusi enam.
Sest ennem auto kasutust ei leia, kui alles Safari ajal.

Sõidust siis veel nii palju, et kokku sai metsas veedetud 18h sest raja keskel muutus pind põhjatuks auguks, seega sai ainult vintsitud. Raskema LC80 läks vähe pahasti kuna jäi nii kinni et ei edasi ega tagasi, seda sai siis vintsitud Cheroga tagasi ca 100 meetrit aga saime kätte siiski.
Hommikul kell ca 10 tuli meile appi MB G sest Chero voolu probleemist tulenevalt ei saanud vintsida. Vihmasadu oli totaalselt selle raja vedeleaks ajanud.
Lisan mõne pildi siis ka :

https://imageshack.us/i/pm3p6rn0j

https://imageshack.us/i/pm1lizNQj

https://imageshack.us/i/po9YWprQj

https://imageshack.us/i/pniuK40Aj

https://imageshack.us/i/plB2cau4j
Jeep GrandCherokee ZJ
6" tõstet / 33x12,5 rehv / ComeUp vints / sillalukud
Vaikselt arenen ja õpin.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2680
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas erik » T Nov 20, 2018 8:27 am

*esisilda lukk....

Nii see kõik algab ja lõpeb kas, pankroti, lc70'ne või tr3ga. :D
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
beginner
True Softroader
Postitusi: 1274
Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas beginner » T Nov 20, 2018 10:37 am

Targemad oskavad vast täpsemalt öekda, kas see esisilla lukk on ikka hea mõte? Kui on mittelülitatav lukk, siis teepeal kehvem sõita. Lisaks originaalsild + 33" karvane rehv + lukk loob soodsad tingimused ühesillaveoks... On täheldatud ka kardaani esisilla poolse püsikiirusliigendi poegimist.
Pigem suunaks ressursid tagasilla vahetusele ja lukuga varustamisele, kui see niikuinii plaanis :roll:
Eyes in the sky
Kasutaja avatar
Tkz2u
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: R Nov 06, 2015 1:44 pm

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas Tkz2u » T Nov 20, 2018 10:46 am

Hetkel järgin siis Indreku soovitusi, kuidas ehitada. Sest ta ise sõitis samade lukkude ja asjadega.
Hetkel tagasillas LSD element aga esisild lahtine, siis esisilda DETROIT TRUE-TRAC lukk. Mis sobib nii linna sõitudeks kuika maastikul. Ilmselt lukk parem kui Mitte midagi.
Hetkel siis maetud juba päris märkimisväärne summa auto alla, ehk siis tagasild jääb tänavu aasta veel LSD peale ja järgmine aasta juba liigun suunaga Dana44 või Fordi 8.8 sillale ja lisan sinnagi Detroiti lukku.
Plaanis järgmine aast veel raudstanged ja taha ka vints.
Hetkel peab tõdema et 33" käitub üsnagi viisakalt all. Rattaid suuremaks ega väiksemaks ei plaani nii pea vahetada.
Tegemist sellise linna/hobiliikuriga, hea vahest perega kusagil sõitmas käija Safarid, Turisti klassi.
Eks remontida saan kindlasti veel ja veel aga see kuulub asja juurde :D
Jeep GrandCherokee ZJ
6" tõstet / 33x12,5 rehv / ComeUp vints / sillalukud
Vaikselt arenen ja õpin.
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1038
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas marauder » T Nov 20, 2018 1:11 pm

Se esisild ei kesta mingit lukku ju. Taha vints on ka ikka väga overkill linnaautole. Isegi tagasild hakab poegima selle 33 rehvi peale...
Team saarlased
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 740
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas Andrus Michelis » T Nov 20, 2018 6:49 pm

marauder kirjutas:Taha vints on ka ikka väga overkill linnaautole..

Minu tagasihoidliku praktika kohaselt on see enim kasutust leidnud lisaseade.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
Tkz2u
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: R Nov 06, 2015 1:44 pm

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas Tkz2u » T Nov 20, 2018 6:55 pm

Arvan sama, et täitsa hea asi on vints tagumikul. Eriti näitas seda möödunud nv kus sai igast asju katsetatud tagurpidi vintsimiseks ( näiteks tali ja laiad rihmad)

33" rattaga Cherokeesid sõidab palju ja ka paljudel lukud nii ees kuika taga.

Miks just valisin Chero kuhu matta raha ja sõita on eeskätt selle auto välimus ja mugavus. Ning kõigele lisaks sobib nii linna kuika maastikule.

Aga igasugu info / soovitused / ja ka kriitika võtan optimistlikult vastu :wink:

Lp, Tk.
Jeep GrandCherokee ZJ
6" tõstet / 33x12,5 rehv / ComeUp vints / sillalukud
Vaikselt arenen ja õpin.
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2365
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas helar » T Nov 20, 2018 7:38 pm

Kui tahad veekaheksat nautida, pane patroli sillad . taga juba lukk tehasest ja ette paned Arb. Kasutaja Uputaja käest saab jeepile kohaldatud Patroli sillad.
Saad muretult paugutada niiet kuuseladvad mudased.
Zj enda sillad kannatavad täitsa vabalt 33 kummikut kui sellega lapsed kooli viia, poes käia ja metsas sõita kui gaasipedaali eriti ei mulju.
See oligi see põhisoovitus. Muu on kõik mõtetu raha põletamine.
Sinine Datsun -Y61
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
Tkz2u
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: R Nov 06, 2015 1:44 pm

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas Tkz2u » T Nov 20, 2018 8:13 pm

helar kirjutas:Kui tahad veekaheksat nautida, pane patroli sillad . taga juba lukk tehasest ja ette paned Arb. Kasutaja Uputaja käest saab jeepile kohaldatud Patroli sillad.
Saad muretult paugutada niiet kuuseladvad mudased.
Zj enda sillad kannatavad täitsa vabalt 33 kummikut kui sellega lapsed kooli viia, poes käia ja metsas sõita kui gaasipedaali eriti ei mulju.
See oligi see põhisoovitus. Muu on kõik mõtetu raha põletamine.


Mul tagasihoidlik 4.0 bens, aga tänud soovituse eest võibolla kunagi tulevikus saab tehtud suuremaid muudatusi autole - elu näitab.
Kannatas põhjagaasi küll, kuid kauaks seda näitab vaid aeg.
Egas purunematut autot või auto osi ei ole olemas :)
Jeep GrandCherokee ZJ
6" tõstet / 33x12,5 rehv / ComeUp vints / sillalukud
Vaikselt arenen ja õpin.
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1038
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas marauder » T Nov 20, 2018 9:36 pm

No vaatame, iga esmakordselt chero ostnu räägib suht sama juttu, et ei lagu ja ilgelt hea ja köike teen. Peale mönda kuud ja pooltelge jutt teisem :D
Team saarlased
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4166
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas uputaja » K Nov 21, 2018 9:07 am

Uskuge mind, et Patroli sillaga Chero on kohe maru kena riistapuu. Mul niskene igapäevaseks sõiduks. Pange summad Exelisse, sest tabel ei valeta.


Korra maksad rohkem, aga närvid jäävad terveks.


PS: Normaalne ratas algab 37"-st. Ka igapäiselt :D
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
TarviR
Rock Crawler
Postitusi: 632
Liitunud: E Mai 23, 2011 11:59 pm

Re: Jeep GrandCherokee "KolliPoiss"

PostitusPostitas TarviR » N Nov 22, 2018 7:45 pm

Paneks ka oma paar kogemust kirja

Dana30 võllid kestavad kui ise natukene enesekontrolli harrastad. Kogemus nii lahtise silla kui ta Truetrackiga. Viimasega lausa võisteldudki kümmekond võistlust.
Null pooltelge katki saanud selle ajaga. Aga silla tala ja C-d lähevad küll kõveraks ja alumiste lääbade sillapoolsed kinnitused ei pea vastu. See ülemise parema lääba plekist jura seal tala küljes on ka vähegi sõitmiseks kõlbmatu. Ma tean, et eelmine postitaja oskab lisaks Patroli sildade mudimisele ka Dana30 natukene tugevamaks muuta.
Grandile tagasillaks võib otsida Dana44 V8 grandi küljest. On küll liba44 ja alumiiniumist aga ikka parem kui see va 35. Sinna kannatab ka päris lukku panna ilma et kohe katki läheks.

Üks nõrk koht on tagasilla lääbade kerepoolsed kinnitused. Need karbid seal võivad pealt ilusad paista aga sisemine rooste on tihti suurema osa metalli juba ära söönud.
Sama jutt tagumise diagonaalvarda kinnituse kohta.
Tasub tugevdada

Raudstanged.. noh grand on niigi juba kole raske pomm ja tahab väga maa sisse.

Seda ka, et käigukasti tuulutus vii kõrgemale. Arvad küll et ei uputa aga lõpuks on ikka kast vett täis. Grandidel see üks suuremaid murekohti.
D4D+R6NA

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist