Volvo C303 projekt
Postitatud: N Veebr 01, 2018 9:46 pm
Ajendatuna ühest teemas kust selgus,et vanu raipeid pole mõtet putitada, tekkis mõte,et teeks uue teema ja siin on kõik hea ja halb nõu teretulnud .
Nimelt loodus tühja kohta ei salli ja nüüd kui võistlusauto on targemate juhtmejumalate käes tegemises ,oligi hea põhjus ette võtta kaua mõeldud projekt nimega Volvo .
Tahaks teha siis ühe "väga hea" hobisõiduki sellest 41 a vanast asjast.
Hakkasime seda juba vaikselt timmima nii 1,5 a tagasi aga vaikselt on soiku jäänud.Küll ei viitsi,siis pole kus teha,siis pole aega (oma garaazis ikka väga kitsas) ja siis jälle ei viitsi.
Seda volvot on õnnistatud ühe väga õnnetu 3 liitrise bensiinimootoriga ja see oli ammu selge,et tuleb vahetada. 35 liitrit sajale ja ei mingit rõõmu .Hing ihkas ikka teravat bensiini aga mingil hetkel käis peast mingi kiiks läbi ja sai kiiruga ostetud LC 3,0TD ja see sai veel kiiremini vahele topitud,et mõte ei jõuaks vahepeal muutuda.
Kokku sai see istutatud 3 sillalise volvo pealt pärit 5 käigulise kastiga.Sidur LC.
Siis läks sinna peale MB G pealt pärit võimendav roolikarp,et jõuaks ka keerata seda asja ilma jõusaalis käimata.
Ja siis jäi see jälle seisma kuna polnud julgust minna lihtsalt arki,et bensiin diisliks ümber vormistataks. Hirm oli muidugi suurem kui vaja. Arkis polnud mingit probleemi ja 2 tunniga oli bensiinist saanud diisel ja rattad olid ka passis nii nagu peavad .
Plaanid aga on suured:
Volvo kõige kiirem sillaülekanne on 5,99:1 .Ilmselt liiga aeglane ikka diisli jaoks. Horvaadid lubasid lähiajal teele panna custom jupid,et ülekande saaks 5,15:1 .Ootame ja pildistame kui tulevad.
Pump dieselmeken-isse ja turbo külma poole tiiviku vahetus.
Väline puur,et kere vähegi sirge püsiks.
Ketaspidurid
Meh.vints+elektri tali
Kogu kere värvimine,isoleerimine ja soojustamine ning viimistlus seest,et oleks soe ja vähe vaiksem.
100% uus elekter ja tuled.Kogu auto 12 v peale.
Suurem RV kütusepaak
Uued istmed. Esimesed ma juba leidsin aga tagumise pikaga on probleem.Ei tea mida panna.Kui kellegil on head kogemust millise aparaadi pikk iste võiks täpselt sobida siis võib vabalt teada anda.Toon tume ja soovitatavalt nahk.
Samuti võib infot jagada,et milline vähe moodsam radikas sinna ette mahub.Kõrgus tundub,et võiks olla ca 15 cm suurem kui originaal.
JaNiiEdasi
Panen paar pilti ka,et usutavam tunduks.
Nimelt loodus tühja kohta ei salli ja nüüd kui võistlusauto on targemate juhtmejumalate käes tegemises ,oligi hea põhjus ette võtta kaua mõeldud projekt nimega Volvo .
Tahaks teha siis ühe "väga hea" hobisõiduki sellest 41 a vanast asjast.
Hakkasime seda juba vaikselt timmima nii 1,5 a tagasi aga vaikselt on soiku jäänud.Küll ei viitsi,siis pole kus teha,siis pole aega (oma garaazis ikka väga kitsas) ja siis jälle ei viitsi.
Seda volvot on õnnistatud ühe väga õnnetu 3 liitrise bensiinimootoriga ja see oli ammu selge,et tuleb vahetada. 35 liitrit sajale ja ei mingit rõõmu .Hing ihkas ikka teravat bensiini aga mingil hetkel käis peast mingi kiiks läbi ja sai kiiruga ostetud LC 3,0TD ja see sai veel kiiremini vahele topitud,et mõte ei jõuaks vahepeal muutuda.
Kokku sai see istutatud 3 sillalise volvo pealt pärit 5 käigulise kastiga.Sidur LC.
Siis läks sinna peale MB G pealt pärit võimendav roolikarp,et jõuaks ka keerata seda asja ilma jõusaalis käimata.
Ja siis jäi see jälle seisma kuna polnud julgust minna lihtsalt arki,et bensiin diisliks ümber vormistataks. Hirm oli muidugi suurem kui vaja. Arkis polnud mingit probleemi ja 2 tunniga oli bensiinist saanud diisel ja rattad olid ka passis nii nagu peavad .
Plaanid aga on suured:
Volvo kõige kiirem sillaülekanne on 5,99:1 .Ilmselt liiga aeglane ikka diisli jaoks. Horvaadid lubasid lähiajal teele panna custom jupid,et ülekande saaks 5,15:1 .Ootame ja pildistame kui tulevad.
Pump dieselmeken-isse ja turbo külma poole tiiviku vahetus.
Väline puur,et kere vähegi sirge püsiks.
Ketaspidurid
Meh.vints+elektri tali
Kogu kere värvimine,isoleerimine ja soojustamine ning viimistlus seest,et oleks soe ja vähe vaiksem.
100% uus elekter ja tuled.Kogu auto 12 v peale.
Suurem RV kütusepaak
Uued istmed. Esimesed ma juba leidsin aga tagumise pikaga on probleem.Ei tea mida panna.Kui kellegil on head kogemust millise aparaadi pikk iste võiks täpselt sobida siis võib vabalt teada anda.Toon tume ja soovitatavalt nahk.
Samuti võib infot jagada,et milline vähe moodsam radikas sinna ette mahub.Kõrgus tundub,et võiks olla ca 15 cm suurem kui originaal.
JaNiiEdasi
Panen paar pilti ka,et usutavam tunduks.