15. leht 15-st

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Okt 08, 2019 3:01 pm
Postitas MetsaVikat
Kas tohib uurida miks järjest coilidele tagasi minnakse? Kas rolli hakkab mängima siin see asi, et coili saab paremaks häälestada ning vist seade seisab ka paremini paigas?

Muidu äge! Edu tegemistes!

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Okt 08, 2019 3:52 pm
Postitas erik
Muidugi tohib uurida ja peabki! Ütleme täiesti ausalt, et ORI on geniaalne toode.
Ta teeb ära 80% vajalikust tööst:
suudab hoida auto raskust,
amortiseerib hästi,
saab nn vedru jäikust muuta,
sisse on ehitatud täiesti toimiv bumpstop ja droopstop,
reguleeritav rebound jne jne.
Aeglasematel sõitudel ei olegi paremat vaja. Meil on asi aga selles, et autode kiirus tõuseb, samas enamuste meie meeskondade füüsilised kered on juba neljakümnendates, e. me tahame mugavust ja toimivust kiirel sõidul, mõlemat sama-aegselt, vot sellega jääb ORI natuke jänni. Pealegi on ORI väga mõistliku hinnaga saadaval. Nii, et ei kao see ORI kuhugi. Ma ka kasutan esisillas ORI veel jätkuvalt edasi, sest seal see töötab väga hästi.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Nov 12, 2019 11:04 am
Postitas erik
Järgmise asja ära proovimiseks oleks huvitatud ostma Volvo tagasilla portaale või rattarumme, (need suured vigurid, mis portaali hammaka seest nuudiga ühenduse saavad ja velg kinnitub poltidega nende otsa)
Vähemalt kahte on vaja, Ülekande hammakad võivad katki olla, põhiline, et rummu nuut oleks korras.

Tel. 5068700

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: R Nov 20, 2020 6:40 pm
Postitas erik
Aasta täpselt möödas. Mõne rea võib kirja panna, et midagi hiljem meenutada oleks. Pärast 2019 MudEst võistlust selgus ikkagi, et mootor sai uputamise käigus haiget. Ühe silindri kolb oli 1mm all pool, kui teistel. Sellest defekteerimisest mulle piisas, et uus mootor ehitada. Vana on siiamaani lahti võtmata. Uue mootri ehitasin samuti pruugitud 2.0 ecoBoost mootori baasil, aga Ebayst tellisin uue 2,3liitrise mootori võntvõlli, kepsud ja kolvid. Ehk stroker. Käisme ka dünos kevadel seadistamas. Tagumiku tunne on igatahes parem, kui varem. Mootor sai oluliselt parema väändemomendi.
Suvesõidule läksime peale suht hea tundega. Esimeselt kiiruskatsel surusime natuke ja tegime II tulemuse. Järgmisel kiiruskatsel aga uputasime auto jälle ära. Oli üks väga sügav kraav, vist jõgi pigem, kus auto läks lihtsalt vintsides ümber. Põgenesin uppuvalt alustel nagu rott. Saime auto teiste võistlejate ja oma elektrivintsi abiga kuivale. See kord ennem käima ei pannud, kui olime 100% veendunud, et mitte kuskil sisselaskes enam vett ei ole. Mootor pääses elusana. Suve Sõidu krossiks ja powerstageks pühapäeval, sain masina enamvähem korda. Pusisime Hardoga seal korralikult, kuni mu stabika kondi varras tuli tagasilla küljest lahti ja tempo langes. Krossilt saime ka II koha. Nii, et kokkuvõttes, auto oli tubli aga ei oska ujuda.
2020 MudEstil oli mul pmst ainult üks plaan, kindlast lõpuni tulla, et lõpuks ka tulemuse kirja saaks. Jube äge võistlus oli ja konkurents oli ka kõva. Ja kas mulle ainult tundub, et ka iga võistlusega on meie ja konkurentide tempo tõusnud, ei tea... Olime poodiumi konkurentsis, kuni viimase katse keskpaigani, kui väsimus ja keskendusvõime nii palju vigu sisse tõi, et neljandast kohast kõrgemat meile ei antud. Vähemalt saime ilma igasuguste jamadeta lõpuni. Natuke muidugi jäi kripeldama, et oleks pidanud ikka natuke rohkem pressima.
Lehtse Isadepäeva sõidule startisin laenatud kaardilugeja, Lauri Junkiniga. Kuna oma mees, Kotkas ei saanud tulla. Sõidu formaat oli üsna kurjakuulutav. Pimedas start, üle kahesaja kilomeetri pikk kiiruskaktse, lisaks teadagi mis maastik seal Lehtse-Tapa-Aegviidu kandis on. Korraldaja lisas ka õli tulle, kui soovitas kaardilugejatel trikooga peale tulla ja ristis kõik TR3 mehed eitedeks. Noh, eks tal ole muidugi kohati õigus.:)
Enne sõitu häälestasin ennast ja autot vastavalt, et mingit jama ei tuleks, kümne ja krt teab, mitme enama tunni pikkusel kiiruskatsel. Seekord õnnestus kõik, pea 90% ulatuses. Auto toimis, meeskond jaksas ka ilusti lõpuni. Tulemuseks kenake võit aasta raskeimalt võistluselt! Rada oli tegelikult super hästi pandud, koguaeg oli huvitav. Sai kihutada, sai vintsida, sai nuputada. Õnneks püsis hoog ja motivatsioon kogu katse vältel üleval ja nn "äravajumise" momente ei tekkinud. Saime raja läbitud kaheksa tunni ja u. neljakümne viie minutiga. Äge värk oli.
Talvel on plaan mootori võimust natuke tõsta ja tagavedrustuse käiku suurendada, kuna esiosa väga hea toimimine tuletab ikka veel aegajalt meelde, et see tagumine talasild on eilne päev.
Koll hoovis nov.2020.jpg
Koll hoovis nov.2020.jpg (516.52 KiB) Vaadatud 4346 korda

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: K Nov 17, 2021 7:46 pm
Postitas Landy
Erik, aasta taas möödas. Ehk on aeg kokkuvõteteks.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: K Jaan 05, 2022 9:41 pm
Postitas erik
Eks ta on, Aasta on läinud, midagi on ka tehtud. Positiivne on see, et auto on saanud väga vastupidavaks ja ilusti sõidetavaks. Raske on midagi muuta, kui pole otsest vajadust millegi muutmise või parandamise järgi.
Kunagi oli juttu, et võiks teha uued esiõõtsad, et maksimaalselt ära kasutada võimaliku sõltumatu eelist, e. muutuvat kliirentsit. Eelmised õõtsad olid nurgaga, nüüd siis tugeva pumerangi kujuga. Rööpas sõitmisel peaks selline lahendus kaugemale viima, kui talasild... vähemalt esisild läheb kaugemale. No tegime siis uued, said head ja tugevad.
1099293.JPEG
1099293.JPEG (955.72 KiB) Vaadatud 3701 korda
1099279.JPEG
1099279.JPEG (1.19 MiB) Vaadatud 3701 korda
1099031.JPEG
1099031.JPEG (423.3 KiB) Vaadatud 3701 korda
1096738.JPEG
1096738.JPEG (395.03 KiB) Vaadatud 3701 korda
1099477.JPEG
1099477.JPEG (357.92 KiB) Vaadatud 3701 korda
1099294.JPEG
1099294.JPEG (399.58 KiB) Vaadatud 3701 korda
Siis sai eelmine talv ka ennem talvesprinti natuke kätt soendatud ja jäärajal auto katusele keeratud, täitsa huvitav kogemus oli korraliku hoopealt katus panna. Õnneks maandusime lumehanges ja kahjustusteks oli katkine esiklaas ja midagi väheolulist veel, mis ei meenu.
1099484.JPEG
1099484.JPEG (271.61 KiB) Vaadatud 3701 korda
1099483.JPEG
1099483.JPEG (372.81 KiB) Vaadatud 3701 korda
Igataheks väga lahe on selle autoga sõita, vahest võiks mootorijõudu rohkem olla, aga see pole veel kordagi takistuseks olnud. Seegi on väga suur asi, et sõidad terve võistluse ära, oled teravas konkurentsis, selg polegi pärast haige ja auto on täitsa terve, kui kosmeetika välja arvata.
IMG_3690.jpg
IMG_3690.jpg (541.6 KiB) Vaadatud 3701 korda
IMG_3695.jpg
IMG_3695.jpg (628.17 KiB) Vaadatud 3701 korda
IMG_3693.jpg
IMG_3693.jpg (507.08 KiB) Vaadatud 3701 korda

Aga tõsi on see, et järjest vähem jaab aega, et selle autoga võistelda, nii et see,

Auto on müüa!

Hind on mõistlik ja läbiräägitav. Komplektsus ja tingimused samuti.
Hinnaklass on 50K, nii et selles osas annan võimalikule huvilisele raamid ette.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: K Jaan 19, 2022 3:47 pm
Postitas tt75
Ehk siis selle alaga lõpparve?

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Veebr 01, 2022 12:01 pm
Postitas erik
tt75 kirjutas:
K Jaan 19, 2022 3:47 pm
Ehk siis selle alaga lõpparve?
Kindlasti mitte! Kui autole ostjat niipea ei teki, siis vahetevahel sõidan ikka, kui aega ja motivatsiooni leian. Mul on ka turistiklassi Volvo C303, nii et metsas käin ikka.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Veebr 01, 2022 12:03 pm
Postitas erik
jaan mmc kirjutas:
N Jaan 20, 2022 2:31 pm
Kena töö sai !
Mis ettevõttega (edaspidi) seotud oled, et siis kust vajadusel otsida ?
Minu kontaktid on siin foorumis leitavad, tel. number ka. Jooksutan elatise teenimiseks ehitusega seotud ettevõtet, Kulden Grupp OÜ.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: R Mai 27, 2022 10:01 pm
Postitas K.Kotkas
Müüsime sõiduki maha. Õnne uuele omanikule, väga asjalik Läti võistleja on uus omanik. Sellega loeme selle eluperioodi lõppenuks.