10. leht 15-st

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: K Juul 11, 2018 11:09 am
Postitas erik
Kuigi ma arvasin, et suvel ma garaazi ei jõua, siis natuke ikka vahel jõuab ka.

Nina kinni ehitamine, õnneks mu isal on ette kujutus, kuidas plekki voolida...

Pilt

Pilt

Tagasein, üritasime seda alguses ühest tükist teha, krt ei õnnestunud.

Pilt

Voolime skoopi

Pilt

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: E Juul 23, 2018 10:04 am
Postitas 007
Selline lahe Maarjamaa MadMax tundub olevat, katusele veel vennad Heckler ja Koch ja valmis ta ongi :D ... vaatasin viimaselt pildilt, et kaks joogitopsi hoidjat on ka ikka ..kuhu muidu rool tuleb?? :D
Aga jõudu!

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: R Aug 31, 2018 9:29 am
Postitas erik
Leidsin vanu pilte sorteerides selle teemaga seonduva esimese pildi ka üles.

Pilt

Nii algabki auto ehitamine, ilmselt on kõik, kes kere 0`st ehitavad, mingil algushetkel sellises seisus olnud.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: R Aug 31, 2018 11:35 am
Postitas totu
erik kirjutas:Leidsin vanu pilte sorteerides selle teemaga seonduva esimese pildi ka üles.

Pilt

Nii algabki auto ehitamine, ilmselt on kõik, kes kere 0`st ehitavad, mingil algushetkel sellises seisus olnud.
Jajah, siis tundub asi "peaaegu valmis". …veel.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: E Sept 17, 2018 2:15 pm
Postitas erik
Vaikselt olen tegelenud asjadega, mis tuleb ka ära teha. Nagu näiteks hooratta valmistamine. Siin on siis Fordi kahemassilise alumise poole ja BMW m20 mootori hooratta liitmine.

Pilt
Pilt

Tulemuse tasakaalustasin ise üle, vabajooksu laagripukil. Muidu oleks võinud ka rehvipinki panna, aga keskava oli selleks liiga väike.

Pilt

Siis eemaldasin mootorist palansiiri. See on nagu 9 kg lotovõit. See eeldas karteri modifitseerimist, vaheplaadi ja klappidega vaheseintega. Muidu loksub õli igas suunas mõtetult ringi ja katsu siis õlipumba nahas olla ja õli kätte saada.

Pilt
See on siis balansiir, ilmselt väga vajalik asi tänavaautole. :)

Pilt
Selle balansiiri õlikanali sulgemise punn on väga levinud tuuning kaup. Nüüd on mul ka lillad jupid auto küljes nagu Hardol, kõvasti peaks hobuseid juurde tulema.

Pilt
Selle paneeli tootsin küll ise, aga lihtsam ja odavam oleks see olnud tellida koos selle kuradi lilla punniga.

Otsepritse mootorid on ühed sisselaske sittajad, see oli teada värk. Nii kole (pilt on muidugi suurepärane) on sisselaske klapp. Mootor on sõitnud vast 40 - 50 tuhat. Neid klappe on päris huvitav puhastada, aga kui silmaoperatsiooni riistad, sisenemisega urruaugu kaudu, olid valmis tehtud, polnudki see asi nii hull. Paar tundi vast läks, et kõik 8 klappi üle käia.
Pilt

Kuna katusel oli jälle ruumi ja salongis võiks olla natuke privaatsust, siis lahendasin katuselt võetava jahutusõhu selliselt.
Pilt
Pilt

Kuna kangimajandus on ümber rooli vajalik, tegin südame kõvaks ja tellisin BSA grupi lülitid, kui kõige rohkemate ja mulle vajalikemate funktsioonidega. Ma jõudsin seda otsust muidugi ka päris kiiresti kahetseda, kuna nendel lülititel on 100 erinevat kombinatsiooni. E. originaalset paigalduraami, mis ümber rooli käiks ja neid kinni hoiaks, ei õnnestunud neile, kuidagi hankida. Mis siis ikka, teeme jälle ise... krt küll!
Pilt

Eelmisesse autosse olin kuidagi liiga palju kellasid sisse pannud, nüüd katsume vähemaga hakkama saada
Pilt

See junn aga tahab jälle kinnituskõrva saada, tuleb toota.
Pilt

aita nüüd praeguseks küll.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: E Sept 17, 2018 2:48 pm
Postitas erik
No paar pilti panen veel.

See katuse õhuvõtt ja filtri kopsik on valmis
Pilt

Esisilla hoovad ja rool on ka koos
Pilt
Pilt

No ja gaasi saab ka anda
Pilt

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: E Sept 17, 2018 3:09 pm
Postitas LauriJ
Ilus töö järjekordselt. Ootame järgmisi postitusi ja arenguid. :)

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: E Sept 17, 2018 4:32 pm
Postitas marauder
Räägi sest kangimajandusest, mis funktsioon seal BSA kangide juures sind erutab just? Mulle just ei klapi se keeratav kojameeste asi, söidu ajal ei saa kuidagi sinna pihta, palju mugavam on üles-alla käiv kang kuna sinna ikka pihta saab.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: E Sept 17, 2018 6:29 pm
Postitas erik
Vot ei ole see kojameeste kang keeratav, üles alla on. Tuled on keeratavad ja töötuled saan panna kangist käima. Pasun on ka kangi otsast, mida vw grupi kangidel pole.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: E Sept 17, 2018 7:25 pm
Postitas marauder
erik kirjutas:Vot ei ole see kojameeste kang keeratav, üles alla on. .
Ah, okei, siis igati õigustatud kangid.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: R Sept 21, 2018 9:10 pm
Postitas v6sa
marauder kirjutas:Räägi sest kangimajandusest, mis funktsioon seal BSA kangide juures sind erutab just?
...
Tõenäoliselt need kolm keeratavat lülitit (algselt siis põhituled, udutuled ja tagumise kojamehe lülitus), lisaks suunad ja kojamees kangist kangutades. Ports lülitusi ühe korraga paigas.

Kiitus asjaliku ehituskajastuse eest.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: N Okt 18, 2018 8:39 am
Postitas erik
Vahepeal peab mõne pildi ka üles panema. Muidu arvatakse, et midagi ei sünni.

Ahi läks omale kohale
Pilt

Kapott on kuidagi enneaegselt valmis saanud
Pilt

Vahekast, käigukast ja mootor on oma kohale saanud
Pilt

Kangid on oma kohal ja kinni. Need käsijuhtimise kangid tegin pikemaks, kuna varem pidin hirmus kõvasti tirima, et midagi juhtuma hakkaks.
Pilt

Jahutuskapp hakkab looma
Pilt

See on selline pilt, mida on vaja rohkem enda jaoks. Ehk, "nii natuke veel on puudu ja samas on veel nii palju teha".
Pilt

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: N Okt 18, 2018 9:38 am
Postitas MetsaVikat
Viimane pilt on küll ülbe!!!

Korralik töö.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: N Okt 18, 2018 7:12 pm
Postitas tt75
Seleta täpsemalt,mida need käsijuhtimise kangid tegema hakkavad ,ühel kangil nägin mingitsugust silindrit taga olevat (nagu oleks hüdro käsipidur)?

Muidu vist siin foorumis üks unikaalsemaid projekte "kolmede"seas !!!
Ootame juba huviga millal selle kolli esimesed hääle ja sõiduproovid toimuvad !

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: N Okt 18, 2018 9:04 pm
Postitas Praks1
Need kangid on vasak ja parem kässar,nagu traktoritel jalaga ,et vajadusel paremini keerata.