Vaikselt olen tegelenud asjadega, mis tuleb ka ära teha. Nagu näiteks hooratta valmistamine. Siin on siis Fordi kahemassilise alumise poole ja BMW m20 mootori hooratta liitmine.
Tulemuse tasakaalustasin ise üle, vabajooksu laagripukil. Muidu oleks võinud ka rehvipinki panna, aga keskava oli selleks liiga väike.
Siis eemaldasin mootorist palansiiri. See on nagu 9 kg lotovõit. See eeldas karteri modifitseerimist, vaheplaadi ja klappidega vaheseintega. Muidu loksub õli igas suunas mõtetult ringi ja katsu siis õlipumba nahas olla ja õli kätte saada.
See on siis balansiir, ilmselt väga vajalik asi tänavaautole.
Selle balansiiri õlikanali sulgemise punn on väga levinud tuuning kaup. Nüüd on mul ka lillad jupid auto küljes nagu Hardol, kõvasti peaks hobuseid juurde tulema.
Selle paneeli tootsin küll ise, aga lihtsam ja odavam oleks see olnud tellida koos selle kuradi lilla punniga.
Otsepritse mootorid on ühed sisselaske sittajad, see oli teada värk. Nii kole (pilt on muidugi suurepärane) on sisselaske klapp. Mootor on sõitnud vast 40 - 50 tuhat. Neid klappe on päris huvitav puhastada, aga kui silmaoperatsiooni riistad, sisenemisega urruaugu kaudu, olid valmis tehtud, polnudki see asi nii hull. Paar tundi vast läks, et kõik 8 klappi üle käia.
Kuna katusel oli jälle ruumi ja salongis võiks olla natuke privaatsust, siis lahendasin katuselt võetava jahutusõhu selliselt.
Kuna kangimajandus on ümber rooli vajalik, tegin südame kõvaks ja tellisin BSA grupi lülitid, kui kõige rohkemate ja mulle vajalikemate funktsioonidega. Ma jõudsin seda otsust muidugi ka päris kiiresti kahetseda, kuna nendel lülititel on 100 erinevat kombinatsiooni. E. originaalset paigalduraami, mis ümber rooli käiks ja neid kinni hoiaks, ei õnnestunud neile, kuidagi hankida. Mis siis ikka, teeme jälle ise... krt küll!
Eelmisesse autosse olin kuidagi liiga palju kellasid sisse pannud, nüüd katsume vähemaga hakkama saada
See junn aga tahab jälle kinnituskõrva saada, tuleb toota.
aita nüüd praeguseks küll.