Silverbeast 3.0
Moderaator: Moderators
Re: Silverbeast 3.0
Kuidas oleks tugevdusnurkade, keevitamata servade vinklisse keeramisega, annaks ehk lisa jäikuse ja suurema pragunemiskindluse.
Ja mis selline freesalumiiniumist käändtelg/ülekanne ka maksab, eeldusel, et malmist originaal nö. shabloonina ette näidata, nagu sul vist oli ?
Ja mis selline freesalumiiniumist käändtelg/ülekanne ka maksab, eeldusel, et malmist originaal nö. shabloonina ette näidata, nagu sul vist oli ?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2651
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
jaan mmc kirjutas:Kuidas oleks tugevdusnurkade, keevitamata servade vinklisse keeramisega, annaks ehk lisa jäikuse ja suurema pragunemiskindluse.
Tugevdusnurkadel ongi serv ära keeratud.
Ja mis selline freesalumiiniumist käändtelg/ülekanne ka maksab, eeldusel, et malmist originaal nö. shabloonina ette näidata, nagu sul vist oli ?
Volvo portaali korpuse koopia joonised ja tootmise teostas Kotkas. Prototüüp oli hindamatu ja kõlbas lõpuks vist paberihoidjaks. Edasiste tükkide hinnad, läbirääkimisel Kotkaga. Minu jaoks on tegemist ilusa läikiva asjaga, millel on sobilikus kohas kaks keermestatud auku ja see kaalub oluliselt vähem, kui originaal.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2651
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
tphnd kirjutas:palju ühe masina peale keevitustraati kulub?
Eile just vaatasin, et 15 kg rullist oli u. pool läinud. No kümme kulub vist kokku ära, kuna kere tahab veel alt poolt ka keevitamist. U. 2 kg lihvin maha, nii, et u. 8 kg on siis traati valmis kere küljes.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4172
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Silverbeast 3.0
jaan mmc kirjutas:Ja mis selline freesalumiiniumist käändtelg/ülekanne ka maksab, eeldusel, et malmist originaal nö. shabloonina ette näidata, nagu sul vist oli ?
Mul on ka need alu portaalid küljes.
No ikka on palju küsijaid,et mis maksab.Kui küsid,et mis sa selle teadmisega teed ja kas tahad osta...Eieiei,ma niisama tahan teada palju maksab..
Sul on konkreetne huvi soetada või järgmine uudishimu rahuldamine hinnateadmisega ?
TR3
- K.Kotkas
- investeerib nädalas miljoni
- Postitusi: 1618
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
- Asukoht: Tel +372 5056023
Re: Silverbeast 3.0
jaan mmc kirjutas:Ja mis selline freesalumiiniumist käändtelg/ülekanne ka maksab
960€ on see suurem jurbel ja laagripukk 550€. 7075 Alust. Igast muid jurbleid lõikame kah - sai Haas VF3 5 teljeline pink hangitud...
Kaalu osas on tegu siis 50% kokkuhoiuga korpuse pealt.
Silverbeast 2.5 viewtopic.php?f=59&t=56694
Re: Silverbeast 3.0
K.Kotkas kirjutas:jaan mmc kirjutas:Ja mis selline freesalumiiniumist käändtelg/ülekanne ka maksab
960€ on see suurem jurbel ja laagripukk 550€. 7075 Alust. Igast muid jurbleid lõikame kah - sai Haas VF3 5 teljeline pink hangitud...
Kaalu osas on tegu siis 50% kokkuhoiuga korpuse pealt.
Selge ülevaade nüüd, millega arvestada analoogse keerukusega asja tehalaskmisel.
Re: Silverbeast 3.0
Movistar kirjutas:jaan mmc kirjutas:Ja mis selline freesalumiiniumist käändtelg/ülekanne ka maksab, eeldusel, et malmist originaal nö. shabloonina ette näidata, nagu sul vist oli ?
Mul on ka need alu portaalid küljes.
No ikka on palju küsijaid,et mis maksab.Kui küsid,et mis sa selle teadmisega teed ja kas tahad osta...Eieiei,ma niisama tahan teada palju maksab..
Sul on konkreetne huvi soetada või järgmine uudishimu rahuldamine hinnateadmisega ?
Ma ei näe probleemi, et uuritakse, suht uue teenuse/tootmisliigi maksumuse kohta. Vintsi mootori otsakaan ootab lähiajal järeletegemist, ei enamat.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2651
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Aeg veereb ja garaazis midagi olulist ei sünni.
Roolivõll ja sammas said pmst valmis. Nüüd on nii, et kui toas rooli keerata siis õues midagi liigub ka. Täitsa harjumatu vaatepilt.



Aga nagu alati selle ise ehitamise juures on, siis enam ei mahu piduri võimendi omale kohale, nüüd siis teen selle läbi kere tuleva võlli uue ja pikema, ning teen ikkagi selle alumiiniumist roolivõlli lühemaks. Töö ei saa otsa.
Roolivõll ja sammas said pmst valmis. Nüüd on nii, et kui toas rooli keerata siis õues midagi liigub ka. Täitsa harjumatu vaatepilt.



Aga nagu alati selle ise ehitamise juures on, siis enam ei mahu piduri võimendi omale kohale, nüüd siis teen selle läbi kere tuleva võlli uue ja pikema, ning teen ikkagi selle alumiiniumist roolivõlli lühemaks. Töö ei saa otsa.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2651
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Ilus ilm ei soosi garaazis käimist, tunkedes on palav lihtsalt. Tegelikult liigub projekt väikeste aga kindlate sammudeda liiva ja värvipritsi suunas. Järjest saab asju vajalike tööde nimistust maha tõmmata.
Aga mõni pilt ka ikka:
Ärakäiv nina, kõigepealt papist

Siis plekist

Valmis. Ära käib sellepärast, et muidu ei saa mootorit maha.

Ukse tihendiserv, puudu veel hinged ja natuke keevituste käiamist

Ja mootor mahtuski koos kastiga maha, üldse võtan kogu mudru järjest kere küljest ära. Muidu ei mahu viimaseid keeviseid tegema.

Päris hea on vahelduseks asju lahti võtta

Voolik külge, vedelik sisse, peaks saama sidurdada.

Nina panzer, see on juba väiksem ja kergem versioon, esialgse tegi ikka oluliselt suurema. Mis kattis õõtsade silmapuksid jne, aga ma vaatasin, et liiga raske tuleb....

Aga mõni pilt ka ikka:
Ärakäiv nina, kõigepealt papist

Siis plekist

Valmis. Ära käib sellepärast, et muidu ei saa mootorit maha.

Ukse tihendiserv, puudu veel hinged ja natuke keevituste käiamist

Ja mootor mahtuski koos kastiga maha, üldse võtan kogu mudru järjest kere küljest ära. Muidu ei mahu viimaseid keeviseid tegema.

Päris hea on vahelduseks asju lahti võtta

Voolik külge, vedelik sisse, peaks saama sidurdada.

Nina panzer, see on juba väiksem ja kergem versioon, esialgse tegi ikka oluliselt suurema. Mis kattis õõtsade silmapuksid jne, aga ma vaatasin, et liiga raske tuleb....

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2651
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Nööriliini paika sättimine võttis kõvasti aega. Kunagi teema alguses, vaatasin, et siit mahub küll, tegelikus on alati ikka miskit muud. Polnud pääsu, tuli vineerist erikujulised musid toota. Muidu polnud kunagi arusaadav, kuhu see nööri ikka vastu nühkima hakkab.


Jalarauad hakkavad looma

Tagumik, koos turvavööde kinnituskohtadega olemas. Radika kõrvu praegult ei teegi, kuna ilmselt teen õhuvõtu läbi katuse ja see muudab ühtteist...



Jalarauad hakkavad looma

Tagumik, koos turvavööde kinnituskohtadega olemas. Radika kõrvu praegult ei teegi, kuna ilmselt teen õhuvõtu läbi katuse ja see muudab ühtteist...

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 3.0
Jalarauad maha ja oma 10kg kokkuhoidu?
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2651
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Pigem 5kg kui neid üldse poleks. Aga muidu ei püsi uksed autol küljes, nii et vist on vajalikud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 3.0
Kahtlemata tehniliselt uudne lähenemine.On ju paljudel etalooniks "porgand",kuid sina otsustasid teha teisiti.Kui vaadata jooksvalt läbi teema pilte,siis paljudel piltidel on väike kaalulipik küljes.Kas on endal juba mingi eelaimus või arvutus masina kogu kaalu suhtes(see esiots koos sinna juurde kuuluvaga tundub kuidagi massiivne)?
Ja kas "SB" 3,5 tuleb siis juba täis sõltumatu portaal...(kui tuleb?)
Huvitav oleks teada kas Hummer H1diffrid ja portaalid oleksid selliste projektide puhul sobilikud?
Ja kas "SB" 3,5 tuleb siis juba täis sõltumatu portaal...(kui tuleb?)
Huvitav oleks teada kas Hummer H1diffrid ja portaalid oleksid selliste projektide puhul sobilikud?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2651
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Tegelikult ei ole tehniliselt uudne, sõltumatuid on varem ka ehitatud, mõni isegi vahel võistleb, Totu ja Põka pillid näiteks. Miks nad aga vähe sõidavad, krt teab, ma pole uurinud. Aga nad võiksid rohkem sõita küll
. Mis hummerisse puutub, siis selle differ ja portaal sobib väga hästi. Ülekanded ja tugevusvaru on väga head. Saadavus siin regioonis ainult 0. Tükid on raskemad kui volvo omad, nii et nii kerget pilli nendega ei ehita. Näiteks hummeri välimise püsikiirusliigendi nuut, mis portaali läheb, on volvo omaga täpselt sama.
Mis kaalu puudutab, siis kõik, mis on sõitval autol üle 1300 kg, oleks pettumus. Aga eks see siis kunagi paistab, kas peab pettuma...

Mis kaalu puudutab, siis kõik, mis on sõitval autol üle 1300 kg, oleks pettumus. Aga eks see siis kunagi paistab, kas peab pettuma...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: uputaja ja 4 külalist