Silverbeast 3.0

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Suletud
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas v6sa »

jaan mmc kirjutas:Õõtsade kinnituskõrvad raamil tunduvad ikkagi õrnavõitu. :roll: Ise paneks sinna 2 x paksema materjali.
Miks? Kõhutunde alusel?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Nu nuh, augud saavad suuremaks loksuda, siis kui poldid on lahti. Augu saab teoreetiliselt lõhki rebida. Selleks on aga üsna mitu tonni jõudu vaja, kuna jõud jaguneb kahe kõrva vahel. Vanal autol on tagumiste 4 lingi varraste kõrvad 3mm "saiast" ja on kestnud. Nüüd on kõrvad oluliselt kõvemast terasest. Raamitoru, mille külge nad on keevitatud, on ise õhema seinaga. Ausalt ma ei tea, mis avariiga juhtub ja kust järgi annab. Parem oleks, kui mõni kergemini vahetatav asi ennem katki läheks, kui raamist tüki välja rebib. Igatahes, kui tahaks kindlasti väga tugevat asja ehitada, läheb see pill raskeks ja raske pill läheb jälle, omakorda inertsiga seonduvalt kergemini millegi otsa-vastu katki.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas v6sa »

jaan mmc kirjutas:Pilk, tava maasturi õõtsasilmadele, selle kõhutunde tekitab. Kui tugevusest isegi piisaks siis aukude ovaalseks loksumise oht jääb.
See asi on "veidi" kallimast materjalist kokku praetud, kui hinnatundlikule ignorantsele kliendile toodetud liikumise vahend.

Julgen arvata, et olukord, kus need kõrvad järele annavad, toodab järelmeid, mis on suurusjärgu võrra hinnalisemad, kui kõrva kahjustus. Ning alles reaalsed vägivallatsemised võimaldavad teada saada, mis seekord kaitsmeks osutub.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Nüüd on siis see õõtsade, käändmike ja rooli "asja" värk valmis.

Pilt

Pilt

Järgmiseks tuleb töösse panna roolivõll ja roolisammas. Lähen lammutusest otsima, kas sellele roolilatile istub külge ka mõni terasest roolivõll, koos ristiga. Originaal on alumiiniumist ja selle võlli jätkamine ei tundu esimese hooga väga hea mõte. Kas keegi omab mingit ülevaadet roolilattide nuutidest?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2858
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas totu »

Ilus.
Alumiste õõtsade esimesed kinnitused tee tugevamaks, just maa seest välja kasvavate kivide vastu. No ja mis iganes seal ninas veel on. Kasutamata vedrukäiku ei ole mõtet jätta ja läbilöökidel käib nina mättasse, arvesta, et rehvi lööb ka üsna õhukeseks ja teed ei ole meil just liiga siledad.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

totu kirjutas:Ilus.
Alumiste õõtsade esimesed kinnitused tee tugevamaks, just maa seest välja kasvavate kivide vastu. No ja mis iganes seal ninas veel on. Kasutamata vedrukäiku ei ole mõtet jätta ja läbilöökidel käib nina mättasse, arvesta, et rehvi lööb ka üsna õhukeseks ja teed ei ole meil just liiga siledad.
Jes, sealt on jah nurgad puudu, need õõtsa puksid jäävad ka tulevase Banzeri serva taha peitu.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Putka hakkab looma. Panen mõne toru ka juurde, et kere jäigem oleks. Ilmselt lisab see ka turvalisust, aga ma loodan, et seda pole vaja reaalses elus järgi proovima hakata.

Pilt

Lisasin igasse nurka korralikud tugevdused ka. No lihtsalt igaks juhuks ja siit on hea juba alumiiniumiga edasi ka minna.

Pilt

Lihtsalt pilt.

Pilt
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tphnd
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: T Apr 20, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas tphnd »

palju ühe masina peale keevitustraati kulub?
#redneckengineeringestonia
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

jaan mmc kirjutas:Kuidas oleks tugevdusnurkade, keevitamata servade vinklisse keeramisega, annaks ehk lisa jäikuse ja suurema pragunemiskindluse.

Tugevdusnurkadel ongi serv ära keeratud.

Ja mis selline freesalumiiniumist käändtelg/ülekanne ka maksab, eeldusel, et malmist originaal nö. shabloonina ette näidata, nagu sul vist oli ?
Volvo portaali korpuse koopia joonised ja tootmise teostas Kotkas. Prototüüp oli hindamatu ja kõlbas lõpuks vist paberihoidjaks. Edasiste tükkide hinnad, läbirääkimisel Kotkaga. Minu jaoks on tegemist ilusa läikiva asjaga, millel on sobilikus kohas kaks keermestatud auku ja see kaalub oluliselt vähem, kui originaal.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

tphnd kirjutas:palju ühe masina peale keevitustraati kulub?
Eile just vaatasin, et 15 kg rullist oli u. pool läinud. No kümme kulub vist kokku ära, kuna kere tahab veel alt poolt ka keevitamist. U. 2 kg lihvin maha, nii, et u. 8 kg on siis traati valmis kere küljes.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4421
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas Movistar »

jaan mmc kirjutas: Ja mis selline freesalumiiniumist käändtelg/ülekanne ka maksab, eeldusel, et malmist originaal nö. shabloonina ette näidata, nagu sul vist oli ?
Mul on ka need alu portaalid küljes.
No ikka on palju küsijaid,et mis maksab.Kui küsid,et mis sa selle teadmisega teed ja kas tahad osta...Eieiei,ma niisama tahan teada palju maksab..
Sul on konkreetne huvi soetada või järgmine uudishimu rahuldamine hinnateadmisega ?
HM Racing Team
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas K.Kotkas »

jaan mmc kirjutas: Ja mis selline freesalumiiniumist käändtelg/ülekanne ka maksab
960€ on see suurem jurbel ja laagripukk 550€. 7075 Alust. Igast muid jurbleid lõikame kah - sai Haas VF3 5 teljeline pink hangitud...

Kaalu osas on tegu siis 50% kokkuhoiuga korpuse pealt.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Aeg veereb ja garaazis midagi olulist ei sünni.

Roolivõll ja sammas said pmst valmis. Nüüd on nii, et kui toas rooli keerata siis õues midagi liigub ka. Täitsa harjumatu vaatepilt.

Pilt

Pilt

Pilt

Aga nagu alati selle ise ehitamise juures on, siis enam ei mahu piduri võimendi omale kohale, nüüd siis teen selle läbi kere tuleva võlli uue ja pikema, ning teen ikkagi selle alumiiniumist roolivõlli lühemaks. Töö ei saa otsa.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Ilus ilm ei soosi garaazis käimist, tunkedes on palav lihtsalt. Tegelikult liigub projekt väikeste aga kindlate sammudeda liiva ja värvipritsi suunas. Järjest saab asju vajalike tööde nimistust maha tõmmata.

Aga mõni pilt ka ikka:

Ärakäiv nina, kõigepealt papist
Pilt

Siis plekist
Pilt

Valmis. Ära käib sellepärast, et muidu ei saa mootorit maha.
Pilt

Ukse tihendiserv, puudu veel hinged ja natuke keevituste käiamist
Pilt

Ja mootor mahtuski koos kastiga maha, üldse võtan kogu mudru järjest kere küljest ära. Muidu ei mahu viimaseid keeviseid tegema.
Pilt

Päris hea on vahelduseks asju lahti võtta
Pilt

Voolik külge, vedelik sisse, peaks saama sidurdada.
Pilt

Nina panzer, see on juba väiksem ja kergem versioon, esialgse tegi ikka oluliselt suurema. Mis kattis õõtsade silmapuksid jne, aga ma vaatasin, et liiga raske tuleb....
Pilt
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Nööriliini paika sättimine võttis kõvasti aega. Kunagi teema alguses, vaatasin, et siit mahub küll, tegelikus on alati ikka miskit muud. Polnud pääsu, tuli vineerist erikujulised musid toota. Muidu polnud kunagi arusaadav, kuhu see nööri ikka vastu nühkima hakkab.

Pilt

Pilt

Jalarauad hakkavad looma

Pilt

Tagumik, koos turvavööde kinnituskohtadega olemas. Radika kõrvu praegult ei teegi, kuna ilmselt teen õhuvõtu läbi katuse ja see muudab ühtteist...

Pilt
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Suletud

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”