Silverbeast 3.0

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Suletud
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas Arxs »

Jalarauad maha ja oma 10kg kokkuhoidu?
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Pigem 5kg kui neid üldse poleks. Aga muidu ei püsi uksed autol küljes, nii et vist on vajalikud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
tt75
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 180
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas tt75 »

Kahtlemata tehniliselt uudne lähenemine.On ju paljudel etalooniks "porgand",kuid sina otsustasid teha teisiti.Kui vaadata jooksvalt läbi teema pilte,siis paljudel piltidel on väike kaalulipik küljes.Kas on endal juba mingi eelaimus või arvutus masina kogu kaalu suhtes(see esiots koos sinna juurde kuuluvaga tundub kuidagi massiivne)?
Ja kas "SB" 3,5 tuleb siis juba täis sõltumatu portaal...(kui tuleb?)
Huvitav oleks teada kas Hummer H1diffrid ja portaalid oleksid selliste projektide puhul sobilikud?
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Tegelikult ei ole tehniliselt uudne, sõltumatuid on varem ka ehitatud, mõni isegi vahel võistleb, Totu ja Põka pillid näiteks. Miks nad aga vähe sõidavad, krt teab, ma pole uurinud. Aga nad võiksid rohkem sõita küll :D . Mis hummerisse puutub, siis selle differ ja portaal sobib väga hästi. Ülekanded ja tugevusvaru on väga head. Saadavus siin regioonis ainult 0. Tükid on raskemad kui volvo omad, nii et nii kerget pilli nendega ei ehita. Näiteks hummeri välimise püsikiirusliigendi nuut, mis portaali läheb, on volvo omaga täpselt sama.

Mis kaalu puudutab, siis kõik, mis on sõitval autol üle 1300 kg, oleks pettumus. Aga eks see siis kunagi paistab, kas peab pettuma...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Jube närvidele käis, et mõni plekk plõnnima jäi.

Tegin templid sisse
Pilt

Pilt

Mõni koht plõnnis ikka, näitasin talle siis TIG`i

Pilt

Siis sai hea, tugev ja ei plõnni.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Lõpuks on auto laua pealt maas. Kellel vaja lauda kere ehitamiseks, siis müün enda oma koos teadmistega, mida, kuidas teha ja kuidas oma plaanidega sobitada, maha. Pikalt ei tahaks seda risu maja ees hoida, 5 päeva veel, siis lõikan lahti ja panen torud virna ära.

Aga põrandal näeb asi väga veider välja

Pilt

Siis proovisin kiiresti katuse ka ära

Pilt

Ja poolkatuse

Pilt

Kere tundub üksi keerutades päris kerge. Eks pärast altpoolt keevitamist, käiamist, mastiksiga vuukide täitmist ja värvimist kaalub ära, siis koorub tõde, kas on loota alla 1300 kg masinat.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
tt75
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 180
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas tt75 »

"Eks pärast altpoolt keevitamist, käiamist, mastiksiga vuukide täitmist ja värvimist kaalub ära, siis koorub tõde, kas on loota alla 1300 kg masinat"[/quote]

Ega need tegevused sulle nüüd küll 100kg kaalulisa ei anna!
Mis sa istmete taguseks vaheseinaks teed,ja kas ratastele tulevad samasugused traktori porilauad nagu Joeli autol?
Millal publikum demosõitu saab näha?
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Tagasein tuleb alumiiniumist ja porikad tulevad nagu Bellarussi esimesed. Demosõit tuleb siis, kui ta tuleb, aga mitte päevagi varem :) Ei hakka mõtetuid lubadusi andma.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Nagu alati tulevad head mõtted kas hilja või liiga hilja. Vahetult ennem värvimisse viimist otsustasin, et pean hakkama amordi nurka taga muutma, et vedrustust natuke pehmemaks saaks ja silla käiku juurde. Tehtud mõeldud. Kuna paak on juba ammu valmis, siis seda ruumi muidugi enam lahedalt käes ei polnud, et asi ainukesse ja õigesse kohta saada, tuli sobitamise teel õhku mingi asi ehitada. Palju närvirakke läks sinna. Kas Flexis käis vastu paaki, või vastu ratast, siis jälle liikus liiga üles või siis liiga alla.

Pilt

Pilt

Altpoolt keevitamine lõppenud, vaja veel käiata.

Pilt

Pilt

Diffri korpus nägi ka kõvasti rellakat ja puuri, mingi kilo kopikatega sai sealt maha.

Pilt

Siis nurgatagustesse, kuhu liivaprits ei mahu, lasin happekrunti, veel mõned plõnnimise vastased keevitused ja siis aitab küll.

Pilt

Läks värvi

Pilt

Pilt
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 872
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas MetsaVikat »

Väga kõva töö tehtud, müts maha. Ootame siis varsti liikuvat pilti.

Terv. Villu
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Kere tuisati liivaga üle ja krunt läks selga. Siis anti teada, et tule ja tõmba nüüd oma keresilikoon ära...

Pilt

Pilt

Pilt

Andsin siis endast parima, nüüd on veetihe ja peaks sitaks kaua korrosioonile vastu pidama :)
Mastiksit läks 1,5 tuubi, kokku 1 kg.

Äh, olen väsinud ilmselt. Tuubid olid ju 300ml, järelikult läks 0,5 kg. Pool kg nagu maast leitud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

See on siis läbi. Edasi peaks kõik väga lihtne olema, peaks algama etapp, kus saab läikivaid juppe külge keerata. :D

https://www.youtube.com/watch?v=FYzkML74hQ8

Kaalusime

https://www.youtube.com/watch?v=fvPfBO_aot0

Tulemus on 6 - 7 kg väiksem, kui ise planeerisin. Sellest on hea meel.
Et kõigile arusaadavas keele rääkida, siis 20 kg sellest on difri korpus, u. 15 kg kaalub sellest sõltumatu vedrustuse, piduri ja rooliga seotud ninaosa. Porgand kaalus ennem värvimist 130 kg midagi. Joeli "Mulkland Turbo Shit Moulder" pärast värvimist 150 kg
Enamvähem täpselt võin öelda, et krunti ja värvi jäi pärast lahusti ära auramist autole u. 7 kg eest. Kroomitud kere, või lakitud kere oleks ilmselt kaaluvõit.

Ennetavalt võin öelda, et kui masin ühes tükis püsib, on sõltumatu sild kokkuvõttes kaaluvõit, võrreldes siis lääbadega volvo sillaga. Alu varrastaga 4 lingiga oleks ilmselt u. samas augus.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
tt75
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 180
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas tt75 »

Kas karikariiul on siis ka juba valmis :D ,.Tegelikult on päris hea neid teemasid ,kus inimesed näevad roppu vaeva uue asja loomisel,lugeda ja vaadata .Samas ma arvan ,et need on ka parajaks motivaatoriks paljudele isenokitsejatele!!!
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Karikaid on tegelikult juba nii palju kogunenud, et mu Abikaasa peidab neid suuremaid ja koledamaid juba ära. Ja ega garaaziõlidele neid kopsikuid niisama ka ei anta, pill tuleb ikka valmis ehitada, siis edukalt võistelda ja kui siis väga hästi läheb, saab jälle mõne kopsiku koju viia.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas v6sa »

tt75 kirjutas: ...
Tegelikult on päris hea neid teemasid ,kus inimesed näevad roppu vaeva uue asja loomisel,lugeda ja vaadata
...
Nii on 8)
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Suletud

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”