1. leht 15-st

Silverbeast 3.0

Postitatud: L Nov 11, 2017 10:59 pm
Postitas Movistar
Kuna mõned mehed on garaazis nii hõivatud,et pole isegi aega klaviatuuri näppida siis võtan kätte ja vormistan ise teema nende eest.
Enda omasse ei viitsi ju kirjutada. :D

Juba ammu on teada(vähemalt mulle),et SB kodanikud hauvad kurja plaani uut autot teha kuna nad ei ole kuidagi nõus pidevalt poodiumi konkurentsist väljas olema.
Seekord tehakse teistmoodi .Ees sõltumatu sild ja taga Volvo sild.
Minumeelest ma kunagi Erikule selle mõtte pähe panin ja ta võttis sellest ka kinni ja hakkaski tootma.
Tundub huvitav ja lahendused on ka ikkagi tänapäevased mitte jälle 2 a tagune koopia kellegi masinast,nagu "teistes" garaazides tehakse :D

Paar tänast pilti ka tõestuseks ja ülejäänust las kirjutavad juba ise .

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: P Nov 12, 2017 12:24 am
Postitas K.Kotkas
Ahh et lasid kassi kotist välja jah. Veidi kauem oleks tahtnud teist seal kinni hoida, saanuks end koguda veidi ja parama traktaadi kirjutada.

Tõsi ta on, et uue sõiduki ehitus on ette võetud. Kui leiaks nüüd selle pildi kus oli kollide välimääraja siis proovime tõesti 3.0 -i ehitada e vaba tsiteering "ross brawn küsib kui kõrgele ta hüppama peab" või kuidas see nüüd läkski. Usun, et seekord me kirjutame nii mõnestki asjast mis on autehitajale abiks aga samas mõned asjad on nii uued, et me ei tea veel isegi mis saab - seega osad ideed jäävad vaid kuulujuttude tasemele ja seda mitte sellepärast et me salatseks kuid pigem seetõttu et plaanime teha vaid uusi vigu (algajad teevad vigu, spetsialistid oskavad vigadest hoiduda aga teerajajad teevad vaid uusi vigu). Elame näeme.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Nov 14, 2017 9:18 am
Postitas erik
Nuh, vaatame kuhu see ehitus siis viib. Tegelikult on ka nö uued tehnilised lahendused ikka ja jälle kellegi poolt juba ammu leiutatud, lihtsalt oma projektiga sobitamine on huvitav. Motivatsiooni uue auto ehitamiseks andis tegelikult viimased võistlused Horvaatias. Lai auto, kitsaste puude vahel, on nagu see karu ja mesitaru värk, kus ainult suur jõud aitab. Kaalu teema on ka popp viimasel ajal. Pealegi on ju parim vahend pasamasenduse ja hämara udu peletamiseks, keevitamise soe valgus ja hõõguvad treilaastud. Kui pereasjad esimesele kohale sättida ja teiseks prioriteediks gaaraz valida, peaks kevadeks üht-teist valmis saama, ennem kui päike kõrgelt käima hakkab ja muud tegemised garaazist välja meelitavad.

Konseptist üldiselt:

Fordi Ecoboost 2.0 mootor
BMW diisli käigukast
Volvo omavalmistatud korpusega vahekast
Tagasild, volvo , nelilink hoobadega
Esisild, volvo differ, sõltumatu esivedrustus A hoobadega
Ori matsud
BTR vints
Kõik muu nii minimalistlik kui võimalik


https://photos.app.goo.gl/ymusY7aeZqu0TcPn2

Mootor pole küll kõige kergem maailmas, aga on ilma rauas mingeid muutusi tegemata minu jaoks piisavalt võimas ja omab oma väiksest litraazist hoolimata väga mõnusat momenti madalatel pööretel. Kuna moodne mootor omab lisaks turbole otsepritset, siis selle käima panemine Custom ajuga, pole hetkel veel Eesti auto tuunijatele jõukohane. Selleks oleme pöördunud siis Ecoboostile spetsialiseerunud Briti ajumeeste poole, neil pidavat see käkidegu olema ja sobilk toode riiuli kaup. Eks näeb siis, kui asi aktuaalne.
https://www.scs-delta.co.uk/ford-ecoboost-ecu

Pilt

Eks see esisild on see kõige suurem leiutis. Lihtne on panna mingid hoovad üles-alla käima, hoopis teine teema on teha seda nii, et rattajooks oleks bump`is ja droop`is õige. ja Ratta kalded oleks kiiret sõitu soosivad, mitte vastupidi jne jne. Eks joonestame ja siis keevitame, kuidas välja kukub, saab näha.

https://photos.app.goo.gl/fWoIqxtSmXuTIhTI2

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Nov 14, 2017 11:51 am
Postitas tarmo
Erik - sinu esimene ja viimane pilt ei avane.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Nov 14, 2017 12:32 pm
Postitas Landy
tarmo kirjutas:Erik - sinu esimene ja viimane pilt ei avane.
Minul avanevad, viga sinu pool ilmselt.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Nov 14, 2017 12:42 pm
Postitas LauriJ
Mul ka ei avane.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Nov 14, 2017 1:53 pm
Postitas ahto42
tarmo kirjutas:Erik - sinu esimene ja viimane pilt ei avane.
+1

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Nov 14, 2017 4:58 pm
Postitas MetsaVikat
Telefonist näeb, arvutist ei näe neid pilte.

Tundub, et tuleb jälle üks huvitav teema foorumisse mida lugeda, loodame siis kõik, et viitsite meid asjadega kursis hoida ja palju pilte teha.

Terv. Villu

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Nov 14, 2017 9:44 pm
Postitas erik
Panin mingid lingid piltidele, kuniks galerii korda saan.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Nov 14, 2017 9:56 pm
Postitas LauriJ
Palju telgede vahe projekteeritud on? Piltidelt tundub pikem, kui keskmisel TR3-el.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Nov 14, 2017 10:24 pm
Postitas erik
Esimese hooga planeerisin 2590 mm, aga olen jätnud võimaluse seda u 70 mm ulatuses veel väiksemaks muuta. Ma isegi enam ei tea, mis see hea on, lühike on paduoffroadis kindlasti parem, aga sõltumatu sild keerab jälle paremini, kui Volvo oma. Oma viimase otsuse teen siis, kui esisild on oma kaigaste ja hoobadega koos ning ma näen reaalses materjalis kuidas Ackermann`i nurk mööda tagasilda jookseb...

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: K Nov 15, 2017 3:06 pm
Postitas totu
Offroadis on Acerman üsna ülehinnatud väärtus ja kindlasti ei ole isegi mõõdetav käitumise erinevus 70 mm teljevahe muutuses. See õnnetu 70 mm erinevus tuleb juba vedrukäiguga sisse. Kui esirattad koopasse vajutad, liiguvad need tahapoole (muuseas, see geomeetria eripära on oluline)

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: K Nov 15, 2017 3:44 pm
Postitas Magnus
Kuidas on plaan esirummud lahendada? Portaalid?

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: R Nov 17, 2017 9:17 pm
Postitas Praks1
Kui tagasild ja esidiffer on Volvo,siis palju valikuid järgi jääb? ilmselgelt volvo portaal.

Re: Silverbeast 3.0

Postitatud: T Nov 21, 2017 2:17 pm
Postitas erik
totu kirjutas:Offroadis on Acerman üsna ülehinnatud väärtus ja kindlasti ei ole isegi mõõdetav käitumise erinevus 70 mm teljevahe muutuses. See õnnetu 70 mm erinevus tuleb juba vedrukäiguga sisse. Kui esirattad koopasse vajutad, liiguvad need tahapoole (muuseas, see geomeetria eripära on oluline)
Acerman ei ole minu arvates üle hinnatud. Aga loomulikult ei mängi selle seos 70 mm teljevahe erinevusse mingit erilist rolli. Lihtsalt hea oleks, kui acerman ja teljevahe oleks omavahel seotud, eriti, kui seda saab ehituse käigus õigesti teha. Ma ei tee teljevahe otsust acermani põhjal vaid sisetunde ja asjade mahtumise põhjal. Eks paistab, kui palju see täpselt jääb.