Silverbeast 3.0

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Silverbeast 3.0

Postitus Postitas Movistar »

Kuna mõned mehed on garaazis nii hõivatud,et pole isegi aega klaviatuuri näppida siis võtan kätte ja vormistan ise teema nende eest.
Enda omasse ei viitsi ju kirjutada. :D

Juba ammu on teada(vähemalt mulle),et SB kodanikud hauvad kurja plaani uut autot teha kuna nad ei ole kuidagi nõus pidevalt poodiumi konkurentsist väljas olema.
Seekord tehakse teistmoodi .Ees sõltumatu sild ja taga Volvo sild.
Minumeelest ma kunagi Erikule selle mõtte pähe panin ja ta võttis sellest ka kinni ja hakkaski tootma.
Tundub huvitav ja lahendused on ka ikkagi tänapäevased mitte jälle 2 a tagune koopia kellegi masinast,nagu "teistes" garaazides tehakse :D

Paar tänast pilti ka tõestuseks ja ülejäänust las kirjutavad juba ise .
Manused
23557928_10215049108404910_1904269929_o.jpg
23557928_10215049108404910_1904269929_o.jpg (217.59 KiB) Vaadatud 19187 korda
23547221_10215049109764944_754904015_o.jpg
23547221_10215049109764944_754904015_o.jpg (267.03 KiB) Vaadatud 19187 korda
23514915_10215049112365009_210367852_o.jpg
23514915_10215049112365009_210367852_o.jpg (220.06 KiB) Vaadatud 19187 korda
HM Racing Team
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas K.Kotkas »

Ahh et lasid kassi kotist välja jah. Veidi kauem oleks tahtnud teist seal kinni hoida, saanuks end koguda veidi ja parama traktaadi kirjutada.

Tõsi ta on, et uue sõiduki ehitus on ette võetud. Kui leiaks nüüd selle pildi kus oli kollide välimääraja siis proovime tõesti 3.0 -i ehitada e vaba tsiteering "ross brawn küsib kui kõrgele ta hüppama peab" või kuidas see nüüd läkski. Usun, et seekord me kirjutame nii mõnestki asjast mis on autehitajale abiks aga samas mõned asjad on nii uued, et me ei tea veel isegi mis saab - seega osad ideed jäävad vaid kuulujuttude tasemele ja seda mitte sellepärast et me salatseks kuid pigem seetõttu et plaanime teha vaid uusi vigu (algajad teevad vigu, spetsialistid oskavad vigadest hoiduda aga teerajajad teevad vaid uusi vigu). Elame näeme.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Nuh, vaatame kuhu see ehitus siis viib. Tegelikult on ka nö uued tehnilised lahendused ikka ja jälle kellegi poolt juba ammu leiutatud, lihtsalt oma projektiga sobitamine on huvitav. Motivatsiooni uue auto ehitamiseks andis tegelikult viimased võistlused Horvaatias. Lai auto, kitsaste puude vahel, on nagu see karu ja mesitaru värk, kus ainult suur jõud aitab. Kaalu teema on ka popp viimasel ajal. Pealegi on ju parim vahend pasamasenduse ja hämara udu peletamiseks, keevitamise soe valgus ja hõõguvad treilaastud. Kui pereasjad esimesele kohale sättida ja teiseks prioriteediks gaaraz valida, peaks kevadeks üht-teist valmis saama, ennem kui päike kõrgelt käima hakkab ja muud tegemised garaazist välja meelitavad.

Konseptist üldiselt:

Fordi Ecoboost 2.0 mootor
BMW diisli käigukast
Volvo omavalmistatud korpusega vahekast
Tagasild, volvo , nelilink hoobadega
Esisild, volvo differ, sõltumatu esivedrustus A hoobadega
Ori matsud
BTR vints
Kõik muu nii minimalistlik kui võimalik


https://photos.app.goo.gl/ymusY7aeZqu0TcPn2

Mootor pole küll kõige kergem maailmas, aga on ilma rauas mingeid muutusi tegemata minu jaoks piisavalt võimas ja omab oma väiksest litraazist hoolimata väga mõnusat momenti madalatel pööretel. Kuna moodne mootor omab lisaks turbole otsepritset, siis selle käima panemine Custom ajuga, pole hetkel veel Eesti auto tuunijatele jõukohane. Selleks oleme pöördunud siis Ecoboostile spetsialiseerunud Briti ajumeeste poole, neil pidavat see käkidegu olema ja sobilk toode riiuli kaup. Eks näeb siis, kui asi aktuaalne.
https://www.scs-delta.co.uk/ford-ecoboost-ecu

Pilt

Eks see esisild on see kõige suurem leiutis. Lihtne on panna mingid hoovad üles-alla käima, hoopis teine teema on teha seda nii, et rattajooks oleks bump`is ja droop`is õige. ja Ratta kalded oleks kiiret sõitu soosivad, mitte vastupidi jne jne. Eks joonestame ja siis keevitame, kuidas välja kukub, saab näha.

https://photos.app.goo.gl/fWoIqxtSmXuTIhTI2
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas tarmo »

Erik - sinu esimene ja viimane pilt ei avane.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas Landy »

tarmo kirjutas:Erik - sinu esimene ja viimane pilt ei avane.
Minul avanevad, viga sinu pool ilmselt.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas LauriJ »

Mul ka ei avane.
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas ahto42 »

tarmo kirjutas:Erik - sinu esimene ja viimane pilt ei avane.
+1
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 872
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas MetsaVikat »

Telefonist näeb, arvutist ei näe neid pilte.

Tundub, et tuleb jälle üks huvitav teema foorumisse mida lugeda, loodame siis kõik, et viitsite meid asjadega kursis hoida ja palju pilte teha.

Terv. Villu
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Panin mingid lingid piltidele, kuniks galerii korda saan.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas LauriJ »

Palju telgede vahe projekteeritud on? Piltidelt tundub pikem, kui keskmisel TR3-el.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

Esimese hooga planeerisin 2590 mm, aga olen jätnud võimaluse seda u 70 mm ulatuses veel väiksemaks muuta. Ma isegi enam ei tea, mis see hea on, lühike on paduoffroadis kindlasti parem, aga sõltumatu sild keerab jälle paremini, kui Volvo oma. Oma viimase otsuse teen siis, kui esisild on oma kaigaste ja hoobadega koos ning ma näen reaalses materjalis kuidas Ackermann`i nurk mööda tagasilda jookseb...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas totu »

Offroadis on Acerman üsna ülehinnatud väärtus ja kindlasti ei ole isegi mõõdetav käitumise erinevus 70 mm teljevahe muutuses. See õnnetu 70 mm erinevus tuleb juba vedrukäiguga sisse. Kui esirattad koopasse vajutad, liiguvad need tahapoole (muuseas, see geomeetria eripära on oluline)
Tehtud, mõeldud.
Magnus
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: E Apr 05, 2010 1:13 am

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas Magnus »

Kuidas on plaan esirummud lahendada? Portaalid?
Y60
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas Praks1 »

Kui tagasild ja esidiffer on Volvo,siis palju valikuid järgi jääb? ilmselgelt volvo portaal.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

Postitus Postitas erik »

totu kirjutas:Offroadis on Acerman üsna ülehinnatud väärtus ja kindlasti ei ole isegi mõõdetav käitumise erinevus 70 mm teljevahe muutuses. See õnnetu 70 mm erinevus tuleb juba vedrukäiguga sisse. Kui esirattad koopasse vajutad, liiguvad need tahapoole (muuseas, see geomeetria eripära on oluline)
Acerman ei ole minu arvates üle hinnatud. Aga loomulikult ei mängi selle seos 70 mm teljevahe erinevusse mingit erilist rolli. Lihtsalt hea oleks, kui acerman ja teljevahe oleks omavahel seotud, eriti, kui seda saab ehituse käigus õigesti teha. Ma ei tee teljevahe otsust acermani põhjal vaid sisetunde ja asjade mahtumise põhjal. Eks paistab, kui palju see täpselt jääb.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Suletud

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”