Silverbeast 3.0
Moderaator: Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Silverbeast 3.0
Kuna mõned mehed on garaazis nii hõivatud,et pole isegi aega klaviatuuri näppida siis võtan kätte ja vormistan ise teema nende eest.
Enda omasse ei viitsi ju kirjutada.
Juba ammu on teada(vähemalt mulle),et SB kodanikud hauvad kurja plaani uut autot teha kuna nad ei ole kuidagi nõus pidevalt poodiumi konkurentsist väljas olema.
Seekord tehakse teistmoodi .Ees sõltumatu sild ja taga Volvo sild.
Minumeelest ma kunagi Erikule selle mõtte pähe panin ja ta võttis sellest ka kinni ja hakkaski tootma.
Tundub huvitav ja lahendused on ka ikkagi tänapäevased mitte jälle 2 a tagune koopia kellegi masinast,nagu "teistes" garaazides tehakse
Paar tänast pilti ka tõestuseks ja ülejäänust las kirjutavad juba ise .
Enda omasse ei viitsi ju kirjutada.
Juba ammu on teada(vähemalt mulle),et SB kodanikud hauvad kurja plaani uut autot teha kuna nad ei ole kuidagi nõus pidevalt poodiumi konkurentsist väljas olema.
Seekord tehakse teistmoodi .Ees sõltumatu sild ja taga Volvo sild.
Minumeelest ma kunagi Erikule selle mõtte pähe panin ja ta võttis sellest ka kinni ja hakkaski tootma.
Tundub huvitav ja lahendused on ka ikkagi tänapäevased mitte jälle 2 a tagune koopia kellegi masinast,nagu "teistes" garaazides tehakse
Paar tänast pilti ka tõestuseks ja ülejäänust las kirjutavad juba ise .
- Manused
-
- 23557928_10215049108404910_1904269929_o.jpg (217.59 KiB) Vaadatud 19458 korda
-
- 23547221_10215049109764944_754904015_o.jpg (267.03 KiB) Vaadatud 19458 korda
-
- 23514915_10215049112365009_210367852_o.jpg (220.06 KiB) Vaadatud 19458 korda
HM Racing Team
Re: Silverbeast 3.0
Ahh et lasid kassi kotist välja jah. Veidi kauem oleks tahtnud teist seal kinni hoida, saanuks end koguda veidi ja parama traktaadi kirjutada.
Tõsi ta on, et uue sõiduki ehitus on ette võetud. Kui leiaks nüüd selle pildi kus oli kollide välimääraja siis proovime tõesti 3.0 -i ehitada e vaba tsiteering "ross brawn küsib kui kõrgele ta hüppama peab" või kuidas see nüüd läkski. Usun, et seekord me kirjutame nii mõnestki asjast mis on autehitajale abiks aga samas mõned asjad on nii uued, et me ei tea veel isegi mis saab - seega osad ideed jäävad vaid kuulujuttude tasemele ja seda mitte sellepärast et me salatseks kuid pigem seetõttu et plaanime teha vaid uusi vigu (algajad teevad vigu, spetsialistid oskavad vigadest hoiduda aga teerajajad teevad vaid uusi vigu). Elame näeme.
Tõsi ta on, et uue sõiduki ehitus on ette võetud. Kui leiaks nüüd selle pildi kus oli kollide välimääraja siis proovime tõesti 3.0 -i ehitada e vaba tsiteering "ross brawn küsib kui kõrgele ta hüppama peab" või kuidas see nüüd läkski. Usun, et seekord me kirjutame nii mõnestki asjast mis on autehitajale abiks aga samas mõned asjad on nii uued, et me ei tea veel isegi mis saab - seega osad ideed jäävad vaid kuulujuttude tasemele ja seda mitte sellepärast et me salatseks kuid pigem seetõttu et plaanime teha vaid uusi vigu (algajad teevad vigu, spetsialistid oskavad vigadest hoiduda aga teerajajad teevad vaid uusi vigu). Elame näeme.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Nuh, vaatame kuhu see ehitus siis viib. Tegelikult on ka nö uued tehnilised lahendused ikka ja jälle kellegi poolt juba ammu leiutatud, lihtsalt oma projektiga sobitamine on huvitav. Motivatsiooni uue auto ehitamiseks andis tegelikult viimased võistlused Horvaatias. Lai auto, kitsaste puude vahel, on nagu see karu ja mesitaru värk, kus ainult suur jõud aitab. Kaalu teema on ka popp viimasel ajal. Pealegi on ju parim vahend pasamasenduse ja hämara udu peletamiseks, keevitamise soe valgus ja hõõguvad treilaastud. Kui pereasjad esimesele kohale sättida ja teiseks prioriteediks gaaraz valida, peaks kevadeks üht-teist valmis saama, ennem kui päike kõrgelt käima hakkab ja muud tegemised garaazist välja meelitavad.
Konseptist üldiselt:
Fordi Ecoboost 2.0 mootor
BMW diisli käigukast
Volvo omavalmistatud korpusega vahekast
Tagasild, volvo , nelilink hoobadega
Esisild, volvo differ, sõltumatu esivedrustus A hoobadega
Ori matsud
BTR vints
Kõik muu nii minimalistlik kui võimalik
https://photos.app.goo.gl/ymusY7aeZqu0TcPn2
Mootor pole küll kõige kergem maailmas, aga on ilma rauas mingeid muutusi tegemata minu jaoks piisavalt võimas ja omab oma väiksest litraazist hoolimata väga mõnusat momenti madalatel pööretel. Kuna moodne mootor omab lisaks turbole otsepritset, siis selle käima panemine Custom ajuga, pole hetkel veel Eesti auto tuunijatele jõukohane. Selleks oleme pöördunud siis Ecoboostile spetsialiseerunud Briti ajumeeste poole, neil pidavat see käkidegu olema ja sobilk toode riiuli kaup. Eks näeb siis, kui asi aktuaalne.
https://www.scs-delta.co.uk/ford-ecoboost-ecu
Eks see esisild on see kõige suurem leiutis. Lihtne on panna mingid hoovad üles-alla käima, hoopis teine teema on teha seda nii, et rattajooks oleks bump`is ja droop`is õige. ja Ratta kalded oleks kiiret sõitu soosivad, mitte vastupidi jne jne. Eks joonestame ja siis keevitame, kuidas välja kukub, saab näha.
https://photos.app.goo.gl/fWoIqxtSmXuTIhTI2
Konseptist üldiselt:
Fordi Ecoboost 2.0 mootor
BMW diisli käigukast
Volvo omavalmistatud korpusega vahekast
Tagasild, volvo , nelilink hoobadega
Esisild, volvo differ, sõltumatu esivedrustus A hoobadega
Ori matsud
BTR vints
Kõik muu nii minimalistlik kui võimalik
https://photos.app.goo.gl/ymusY7aeZqu0TcPn2
Mootor pole küll kõige kergem maailmas, aga on ilma rauas mingeid muutusi tegemata minu jaoks piisavalt võimas ja omab oma väiksest litraazist hoolimata väga mõnusat momenti madalatel pööretel. Kuna moodne mootor omab lisaks turbole otsepritset, siis selle käima panemine Custom ajuga, pole hetkel veel Eesti auto tuunijatele jõukohane. Selleks oleme pöördunud siis Ecoboostile spetsialiseerunud Briti ajumeeste poole, neil pidavat see käkidegu olema ja sobilk toode riiuli kaup. Eks näeb siis, kui asi aktuaalne.
https://www.scs-delta.co.uk/ford-ecoboost-ecu
Eks see esisild on see kõige suurem leiutis. Lihtne on panna mingid hoovad üles-alla käima, hoopis teine teema on teha seda nii, et rattajooks oleks bump`is ja droop`is õige. ja Ratta kalded oleks kiiret sõitu soosivad, mitte vastupidi jne jne. Eks joonestame ja siis keevitame, kuidas välja kukub, saab näha.
https://photos.app.goo.gl/fWoIqxtSmXuTIhTI2
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Silverbeast 3.0
Erik - sinu esimene ja viimane pilt ei avane.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17321
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Silverbeast 3.0
Minul avanevad, viga sinu pool ilmselt.tarmo kirjutas:Erik - sinu esimene ja viimane pilt ei avane.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Silverbeast 3.0
Mul ka ei avane.
Re: Silverbeast 3.0
+1tarmo kirjutas:Erik - sinu esimene ja viimane pilt ei avane.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Silverbeast 3.0
Telefonist näeb, arvutist ei näe neid pilte.
Tundub, et tuleb jälle üks huvitav teema foorumisse mida lugeda, loodame siis kõik, et viitsite meid asjadega kursis hoida ja palju pilte teha.
Terv. Villu
Tundub, et tuleb jälle üks huvitav teema foorumisse mida lugeda, loodame siis kõik, et viitsite meid asjadega kursis hoida ja palju pilte teha.
Terv. Villu
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Panin mingid lingid piltidele, kuniks galerii korda saan.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 3.0
Palju telgede vahe projekteeritud on? Piltidelt tundub pikem, kui keskmisel TR3-el.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Esimese hooga planeerisin 2590 mm, aga olen jätnud võimaluse seda u 70 mm ulatuses veel väiksemaks muuta. Ma isegi enam ei tea, mis see hea on, lühike on paduoffroadis kindlasti parem, aga sõltumatu sild keerab jälle paremini, kui Volvo oma. Oma viimase otsuse teen siis, kui esisild on oma kaigaste ja hoobadega koos ning ma näen reaalses materjalis kuidas Ackermann`i nurk mööda tagasilda jookseb...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Silverbeast 3.0
Offroadis on Acerman üsna ülehinnatud väärtus ja kindlasti ei ole isegi mõõdetav käitumise erinevus 70 mm teljevahe muutuses. See õnnetu 70 mm erinevus tuleb juba vedrukäiguga sisse. Kui esirattad koopasse vajutad, liiguvad need tahapoole (muuseas, see geomeetria eripära on oluline)
Tehtud, mõeldud.
Re: Silverbeast 3.0
Kui tagasild ja esidiffer on Volvo,siis palju valikuid järgi jääb? ilmselgelt volvo portaal.
Proto
53951597
53951597
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Acerman ei ole minu arvates üle hinnatud. Aga loomulikult ei mängi selle seos 70 mm teljevahe erinevusse mingit erilist rolli. Lihtsalt hea oleks, kui acerman ja teljevahe oleks omavahel seotud, eriti, kui seda saab ehituse käigus õigesti teha. Ma ei tee teljevahe otsust acermani põhjal vaid sisetunde ja asjade mahtumise põhjal. Eks paistab, kui palju see täpselt jääb.totu kirjutas:Offroadis on Acerman üsna ülehinnatud väärtus ja kindlasti ei ole isegi mõõdetav käitumise erinevus 70 mm teljevahe muutuses. See õnnetu 70 mm erinevus tuleb juba vedrukäiguga sisse. Kui esirattad koopasse vajutad, liiguvad need tahapoole (muuseas, see geomeetria eripära on oluline)
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.