No nii ma seda mõtlesin jah.RistoRR kirjutas:Kas peakaare külge minev õhustuts täidab ka kontrollava ülesannet?
Silverbeast 3.0
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 3.0
Täna ei lubata juba ammu peakaarde puurida ühtegi ava,vähemalt teistel aladel
Proto
53951597
53951597
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Küll aga lubatakse keevitada mutreid.Praks1 kirjutas:Täna ei lubata juba ammu peakaarde puurida ühtegi ava,vähemalt teistel aladel
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Silverbeast 3.0
Kas ei pea olema seinapaksuse mõõtmiseks kontrollava?Praks1 kirjutas:Täna ei lubata juba ammu peakaarde puurida ühtegi ava,vähemalt teistel aladel
Rallis vähemalt.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Silverbeast 3.0
Täiesti tarbetu on see ava.
Ma ka suurest entusiasmist kahele esimesele autole tegin.
Ei ole keegi mõõta tahtnud 10 a jooksul.
Ma ka suurest entusiasmist kahele esimesele autole tegin.
Ei ole keegi mõõta tahtnud 10 a jooksul.
HM Racing Team
Re: Silverbeast 3.0
Täna mõõdavad seda paksust aparaadiga,seda avaga nalja on väga lihtne petta ja petetigi vanasti,löödi toru lömmi veits ja pahtel peale.
Proto
53951597
53951597
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Tagument hakkab looma, vaja oli SB 2.6 vintsi ja vahekasti järgi raam toota. Võtsime 2.6 küljest jupid ja hiljem paneme jälle tagasi, väike plaan ikka talvesprindile peale minna.
Keevitusporno
Kõige aega nõudvam on aga õhu tootmine.
Nina kokku saagimine
Esiotsas toimub ka üht-teist, nina on rihitud ja kokku praetud
Esimest korda saab õõtsa õõtsutada
Täitsa nii liigubki, nagu joonisel, imelik.
Keevitusporno
Kõige aega nõudvam on aga õhu tootmine.
Nina kokku saagimine
Esiotsas toimub ka üht-teist, nina on rihitud ja kokku praetud
Esimest korda saab õõtsa õõtsutada
Täitsa nii liigubki, nagu joonisel, imelik.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 3.0
Siseminni arvutiga ei näe, rsk!heeringas kirjutas:Jooge vähemLandy kirjutas:Vaatsin kahest arvutist ja kenasti näha.Nifa21 kirjutas:Mina pilte ei näe.
Ühest näeb kenasti
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Silverbeast 3.0
Kaitseminni arvutiga näeb.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Piltide nägemisest ja mittenägemisest. Ausalt on endal ka sellest jamast siiber, kas kellegil on mingit sõbraliku galeriid, kuhu pildid laadida ja mille lingid alati töötaks. See Interneti teema pole absoluutselt minu ala ja kui kellegil on võimalik mulle ja teistele nõu anda, oleks väga tänulik.
Käändtelg pöörab täpselt 66 kraadi kokku, volvo käändtelg pööras minu mõõtmise järgi u. 58 - 60 kraadi. Ma arvan, et paar lisakraadi rohkem on parem ja täiesti piisav.
Seespool välimise otsa kasutamine oleks mõeldav, aga eeldaks kesknuudiga pooltelje tegemist. Mulle ei meeldi see mõte, kuna ma tahaks telge, mis oleks kahe ühendusnuudi vahelt elastne ja mida pikem on see elastne telje osa, seda purunematum see kokkuvõttes on.
Tegelikult ei ole ka rohkem käiku vaja. Juba praegult liiguks ratas püsika töönurkade järgi pea 500 mm ja seda kõike ma ära kasutada ei plaani. Varraste nurga lähevad päris koledaks. Tegelikult peaks differ oluliselt kitsam olema, siis saaks ka pikemad vardad ehitada.
Tegelikult võiks ees olla selline aretis aga see on spool, e. ilma difrita...
Käändtelg pöörab täpselt 66 kraadi kokku, volvo käändtelg pööras minu mõõtmise järgi u. 58 - 60 kraadi. Ma arvan, et paar lisakraadi rohkem on parem ja täiesti piisav.
Seespool välimise otsa kasutamine oleks mõeldav, aga eeldaks kesknuudiga pooltelje tegemist. Mulle ei meeldi see mõte, kuna ma tahaks telge, mis oleks kahe ühendusnuudi vahelt elastne ja mida pikem on see elastne telje osa, seda purunematum see kokkuvõttes on.
Tegelikult ei ole ka rohkem käiku vaja. Juba praegult liiguks ratas püsika töönurkade järgi pea 500 mm ja seda kõike ma ära kasutada ei plaani. Varraste nurga lähevad päris koledaks. Tegelikult peaks differ oluliselt kitsam olema, siis saaks ka pikemad vardad ehitada.
Tegelikult võiks ees olla selline aretis aga see on spool, e. ilma difrita...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Siin on väike lugu sellest, kuidas valmib käigukang... Ehk alguses on mingi vana kang, mille kapist leidsin ja kuidas see vaikselt hakkab kuju võtma.
Siis saab vähemalt kümme korda proovida, kas kangi nurk on ikka hea ja kas see kõrvalistujale pikki mune ei käi ning kas käigud ikka käivad jne.
Nupu tresin ise nailonist. Tundus käepärane ja kerge.
Lõppproduktist saab pildi siis, kui põrand tema ümbert valmis saab.
Sadulate kinnitused on valmis, vahekasti kinnitused samuti, kõik põrandaga seotud torud peaks olema nüüd olemas. Saab põranda pelkiga kinni panna.
Esisilla õõtshoovad olid juba valmis, kui selgus et ülemised tuleb ikkagi ümber teha. See on see, kui oled alustanud asjade projekteerimist 2D tarkvaras.
Neid esisillaga seotud detailide liikumisi piiraasendites on ikka pagana palju. Kui kunagi roolist pildi siia panen, siis on ilmselt paljudel küsimus, et mida pekki ma olen kokku aretanud. Aga lihtsad lahendused, need on tarkadele meestele, kes õpivad teiste vigadest, hullud teevad tavaliselt uusi vigu.
Mingi puzle rooli osadest, huvilised saavad nuputama hakata, mis on pildil ja mida need junnid teevad.
Siis saab vähemalt kümme korda proovida, kas kangi nurk on ikka hea ja kas see kõrvalistujale pikki mune ei käi ning kas käigud ikka käivad jne.
Nupu tresin ise nailonist. Tundus käepärane ja kerge.
Lõppproduktist saab pildi siis, kui põrand tema ümbert valmis saab.
Sadulate kinnitused on valmis, vahekasti kinnitused samuti, kõik põrandaga seotud torud peaks olema nüüd olemas. Saab põranda pelkiga kinni panna.
Esisilla õõtshoovad olid juba valmis, kui selgus et ülemised tuleb ikkagi ümber teha. See on see, kui oled alustanud asjade projekteerimist 2D tarkvaras.
Neid esisillaga seotud detailide liikumisi piiraasendites on ikka pagana palju. Kui kunagi roolist pildi siia panen, siis on ilmselt paljudel küsimus, et mida pekki ma olen kokku aretanud. Aga lihtsad lahendused, need on tarkadele meestele, kes õpivad teiste vigadest, hullud teevad tavaliselt uusi vigu.
Mingi puzle rooli osadest, huvilised saavad nuputama hakata, mis on pildil ja mida need junnid teevad.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Salongi põrand hakkab looma.
Ja ongi valmis.
Ja ongi valmis.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Silverbeast 3.0
Kas see sirge plekk seal põrandas põrisema ei hakka? Ega kaalu tagaajamisega sinna matte peale ei tule ju. Puht sportlikust huvist keeraksin prooviks ühe väikese tüki läbi sike masina. Mõni killuke jäi sul üle? Painutada oli seda vist julm? Või oli see materjal sul miskine tavaline plekk?
Muidu edeneb hästi ja on edev küll!
Muidu edeneb hästi ja on edev küll!
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Kindlasti mõni plekk hakkab plõnnima, plärisema see jäik materjal ei hakka. Sikke võimalus oleks olnud endal ka mõne kilomeetri kaugusel, aga see käsisike et teinud 1mm plekile eriti jälgegi peale, 0,8 erikõva nagu andis siketada. Aga ma ei viitsinud sellega jamada, plekke on niigi keeruline torude vahele lõigata, siketamisel lähevad detailid nii kõveraks, et neid on pea võimatu välja lõigata ja paika sättida. Usun, et tavalise külmvaltsiga poleks probleemi. Ma teen templid pleki sisse, kohtades kus katsudes on oht plõnnimiseks.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Silverbeast 3.0
Alguses plõnnib ja heliseb aga ajaga venib paika ja eks kõrv harjub ära ka. Proovisime haamriga "mummuliseks" taguda aga kõrvad keeldusid seda tööd aktsepteerimast. On ikka kõva sunnik küll.
Tehtud, mõeldud.