Mitsubishi Pajero 2.5Tdi 1988a

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
kert47
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: P Okt 02, 2016 10:42 am

Mitsubishi Pajero 2.5Tdi 1988a

Postitus Postitas kert47 »

Mitsubishi Pajero
Aastaks 1988
Diisel
Nelikvedu

Pilt

Sai siis selline isend soetatud aasta tagasi, algul viisin maale et nsma veits lõbutseda tollega, kuid nüüd tekkis isu taastama hakata seda. Siiamaani kõik mis autol küljes töötab. Mingil määral olen juba lammutanud ka seda kuid mitte midagi olulist veel. siiani on teada et raamil on 3-6 kohta kindlasti kus on osaliselt metall ära mädanenud. Lisan siia ka mõned pildid.
Head nõuanded alati teretulnud.
http://fotoalbum.ee/photos/kert47/sets/1465623
tt75
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 180
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: Mitsubishi Pajero 2.5Tdi 1988a

Postitus Postitas tt75 »

Tervitus!
Paistab,et on sarnane projekt nagu minul oli 2gen pajeroga,kus asi hakkas hargnema kinniroostetanud piduritest.
Soovitan soojalt,kui on tõsisem plaan,kiskuda auto juppideks,ehk siis eraldada kere ja raam ning need puhtaks rookida asjadest ,siis endal tunduvalt lihtsam toimetada nende kallal.
Kui mina oma projektiga alustasin,siis üritasin ka läheneda samamoodi nagu sina kuid õige pea sain aru ,et kere on parem keevitada kui pole segamas raami ja muud kola.Kere liigutamiseks keevitasin lihtsa alusraami millele panin polditavad vw tagumised teljed ning samamoodi tuli ka ette kuid selle vahega,et esirattaid saab ka pöörata,alusraam kinnitus aga kere külge sinna ,kuhu kinnitub originaalraam.(kui on soovi,siis võin lisada mõne pildi)

Seniks edu !
kert47
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: P Okt 02, 2016 10:42 am

Re: Mitsubishi Pajero 2.5Tdi 1988a

Postitus Postitas kert47 »

Kere oli plaanis raamist eraldada algusest peale enne kui tõsisem tegevus peale hakkab, kuna muidu pole ruumi seal vahel midagi teha eriti kui plaan korralikult teha. Millega raami puhastasid rellakaga ? Mõne pildi võid ka lisada, ei teeks paha :)
tt75
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 180
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: Mitsubishi Pajero 2.5Tdi 1988a

Postitus Postitas tt75 »

Raami puhastasin algul rellakaga ,peale mida läks puhastatud kohale peale: happekrunt+epokrunt+värv.Kuid lisan kohe,et see oli täiesti mõttetu tegevus,sest rellakaga sa ei saa lihtsalt metalli nii puhtaks.Tunduvalt parema tulemuse saad liiva või haavlipritsiga ,eelnevalt võiks muidugi lahti lõigata need kohad kus raamil suuremad roostekahjustused.
Fotode all ma mõtlesin seda raami millega ma kere mööda õue liigutan.
Üldiselt mul jäigi kõik pooleli kaasaarvatud raam.(seisab mul teine mändide all ja mina muudkui vaatan kuidas värvitud pinna alt tuleb rooste)
Siin foorumis kunagi üks tegelane kasutajanimega:"muddogbob" teisel lehel teema "toikar LC HJ61", taastas toyota landcruiser 61-e, vat tal on raami taastamisest hea pildimaterjal.(tegi nagu minagi plaanin teha:raam paljaks,liivapritsi,parandada raami tagumine osa ja kuumtsinki)
Kasutaja avatar
RAMBO
True Off Roader!
Postitusi: 1337
Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725

Re: Mitsubishi Pajero 2.5Tdi 1988a

Postitus Postitas RAMBO »

tt75 kirjutas:Tervitus!
Kere liigutamiseks keevitasin lihtsa alusraami millele panin polditavad vw tagumised teljed ning samamoodi tuli ka ette kuid selle vahega,et esirattaid saab ka pöörata,alusraam kinnitus aga kere külge sinna ,kuhu kinnitub originaalraam.(kui on soovi,siis võin lisada mõne pildi)

Seniks edu !

Ma oleks küll huvitatud sellest kereliigutamise raami piltidest. Plaan ka teha ratastele aga kuidas sa ta pöörava tegid?

Terv.
RAMBO
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
kert47
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: P Okt 02, 2016 10:42 am

Re: Mitsubishi Pajero 2.5Tdi 1988a

Postitus Postitas kert47 »

Sai siis jälle paar õhtut garaašis veedetud ja jäädvustasin ka mõned pildid raami kõige hullematest kohtadest.
Kere ka raami küljest lahti kruvitud ja tungiga about 30cm kõrgemale raamist tõstetud esimesel pildil ka pakud mis hetkel kere ja raami vahele sai pandud, kuid vaja veel tõsta et saaks korralikult ligi raamile. Kindlasti tuleb veel kohti välja kust raam õhtul omadega.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
honduras
Fitting 38"
Postitusi: 323
Liitunud: R Jaan 14, 2011 11:54 am
Asukoht: Tartumaa Lääniste

Re: Mitsubishi Pajero 2.5Tdi 1988a

Postitus Postitas honduras »

Selliselt pakkude abil aja veel kõrgemale, neli 200l tünni auto igasse nurka ning prussid risti auto kere alla ja saad raamiga alt ära sõita. Saad ruumi oluliselt rohkem tegutseda :idea:. Olen sellise hullusega tegelenud :puke: http://fotoalbum.ee/photos/raam/sets/1258925
Mets on teine kodu.
Monsterauto Box OÜ
Tel: 5291051
kert47
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: P Okt 02, 2016 10:42 am

Re: Mitsubishi Pajero 2.5Tdi 1988a

Postitus Postitas kert47 »

Nonii pole ammu kirjutanud siia midagi kuid pole ka hetke seisuga muud lisada kui et raam oli juhipoolt väga hullus seisus ja sai see projekt sõbrale müüdud ja endale teine maastur soetatud: Nissan Patrol GR 2.8TDI.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”