2. leht 2-st

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Postitatud: E Juul 30, 2018 3:37 pm
Postitas Ural 6x6
Peale 2017 viimast etappi Antsumäel, kui mootor kokku jooksis on aiste vahelt mitu mootorit läbi käinud. Nagu nende kasutatud ja kaua nurgas vedelenud asjadega ikka - üks ei kuule ja teine ei näe.
2018 teisel etapil Lätis käisime juba selle mootoriga, mis järgnevatel piltidel. Esimene mootor "Nunnul" mis sai pulkadeks lahti harutatud ja kokku laotud.
Et kui sellest mootorist lähemalt rääkida, siis pärit on see 1994 aasta Ford F-250-lt. Tehasest paigaldatud turboga, ehk siis International Harvester IDI 7.3 TD (190 bhp @ 3,000 RPM 388(526) ft·lb(Nm) @ 1,400 RPM)
Probleemiks oli mõra silindri seinas. Sai tellitud niinimetatud remondikäis(hülss), silinder üle puuritud ja sisse pressitud. Noh, ja siis natuke värvi ka :)


Pilt

Pilt

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Postitatud: T Juul 31, 2018 3:28 pm
Postitas erik
Päris nunnu mootor. Numbrite järgi muidugi kriminaalselt lahja, kas selles osas, midagi ette ei võta?

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Postitatud: T Juul 31, 2018 6:55 pm
Postitas Ural 6x6
Noh, lahja muidugi :) Eks sõites kasvab isu. Alustatud sai ju tegelikult vabalthingava 7.3 mootoriga, millel 450 Nm ja 160 hobust.
Praegune turboga mootor peaks väände poolest originaal Gaz 66 mootorist( 284.5 Nm )olema pea kaks korda võimsam.
Järgmisel aastal vaatab palju kannatab turborõhku ja kütust veel juurde keerata. :)

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Postitatud: T Juul 31, 2018 11:18 pm
Postitas heints
Palju see mootor kaalub?

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Postitatud: T Juul 31, 2018 11:26 pm
Postitas Ural 6x6
Kuivalt 900 naela :) Maakeeli 409 kg.

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Postitatud: T Aug 28, 2018 8:49 pm
Postitas heints
Kas sa sellest Saureri vahekastist saad mõne pildi panna? Nii,et kardaani flantsid ja vintsi väljavõte näha on.
Mis rehv see sul klapperil all oli? Mingi metsakas?

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Postitatud: T Aug 28, 2018 10:48 pm
Postitas Ural 6x6
Vahekast selline, kui vaja saan kogu Saureri remondijuhendi pdf kujul saata.
Pilt

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Postitatud: T Aug 28, 2018 11:08 pm
Postitas Ural 6x6
Riisipõllu rehvid olid Klaperjahil. Kuna autol kaalu omajagu, siis on need rehvid natukese liiga kitsad. Automaatkast ei klapi ka selle rehviga, kuna selle rehvi puhul on tasasel kulgemisel taguotsa tunnetus hästi oluline. Manuaalkastiga ja paar tonni kergema autoga võiks ilmselt vintsi koju jätta :)

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Postitatud: K Aug 29, 2018 7:49 am
Postitas heints
Kas Saureri kastil töötab väljavõte koos ratastega ja saab ka neutraali peal vintsi kerida? Kaalub see miski 200-300 kilo??

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Postitatud: K Aug 29, 2018 8:13 am
Postitas Ural 6x6
Originaalis on ratastega vintsimine ära blokeeritud. Aga kui selle lisahoova ära võtad ja selle blokeerija ära fikseerid, siis saab kõikides variantides vintsi kasutada, kuna vintsi väljavõte lülitub muhviga otse sisendvõlli pealt. Kaal jah kuskile sinnakanti, täpselt ei kaalunud.

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Postitatud: K Mai 29, 2019 11:45 pm
Postitas Ural 6x6
Palun moderaatoritel see teema kustutada.

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Postitatud: K Mai 29, 2019 11:59 pm
Postitas Movistar
Niisama ei kustutata teemasid.

Miks peaks selle kustutama?

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Postitatud: N Mai 30, 2019 12:03 am
Postitas Ural 6x6
Enam siia postitusi ei lisa. Pole mõtet foorumit ajalooga reostada.