Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

PostitusPostitas Ural 6x6 » E Juul 30, 2018 3:37 pm

Peale 2017 viimast etappi Antsumäel, kui mootor kokku jooksis on aiste vahelt mitu mootorit läbi käinud. Nagu nende kasutatud ja kaua nurgas vedelenud asjadega ikka - üks ei kuule ja teine ei näe.
2018 teisel etapil Lätis käisime juba selle mootoriga, mis järgnevatel piltidel. Esimene mootor "Nunnul" mis sai pulkadeks lahti harutatud ja kokku laotud.
Et kui sellest mootorist lähemalt rääkida, siis pärit on see 1994 aasta Ford F-250-lt. Tehasest paigaldatud turboga, ehk siis International Harvester IDI 7.3 TD (190 bhp @ 3,000 RPM 388(526) ft·lb(Nm) @ 1,400 RPM)
Probleemiks oli mõra silindri seinas. Sai tellitud niinimetatud remondikäis(hülss), silinder üle puuritud ja sisse pressitud. Noh, ja siis natuke värvi ka :)


Pilt

Pilt
"Kolhoosi esimees"
56651125
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2623
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

PostitusPostitas erik » T Juul 31, 2018 3:28 pm

Päris nunnu mootor. Numbrite järgi muidugi kriminaalselt lahja, kas selles osas, midagi ette ei võta?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

PostitusPostitas Ural 6x6 » T Juul 31, 2018 6:55 pm

Noh, lahja muidugi :) Eks sõites kasvab isu. Alustatud sai ju tegelikult vabalthingava 7.3 mootoriga, millel 450 Nm ja 160 hobust.
Praegune turboga mootor peaks väände poolest originaal Gaz 66 mootorist( 284.5 Nm )olema pea kaks korda võimsam.
Järgmisel aastal vaatab palju kannatab turborõhku ja kütust veel juurde keerata. :)
"Kolhoosi esimees"
56651125
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1174
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

PostitusPostitas heints » T Juul 31, 2018 11:18 pm

Palju see mootor kaalub?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

PostitusPostitas Ural 6x6 » T Juul 31, 2018 11:26 pm

Kuivalt 900 naela :) Maakeeli 409 kg.
"Kolhoosi esimees"
56651125
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1174
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

PostitusPostitas heints » T Aug 28, 2018 8:49 pm

Kas sa sellest Saureri vahekastist saad mõne pildi panna? Nii,et kardaani flantsid ja vintsi väljavõte näha on.
Mis rehv see sul klapperil all oli? Mingi metsakas?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

PostitusPostitas Ural 6x6 » T Aug 28, 2018 10:48 pm

Vahekast selline, kui vaja saan kogu Saureri remondijuhendi pdf kujul saata.
Pilt
"Kolhoosi esimees"
56651125
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

PostitusPostitas Ural 6x6 » T Aug 28, 2018 11:08 pm

Riisipõllu rehvid olid Klaperjahil. Kuna autol kaalu omajagu, siis on need rehvid natukese liiga kitsad. Automaatkast ei klapi ka selle rehviga, kuna selle rehvi puhul on tasasel kulgemisel taguotsa tunnetus hästi oluline. Manuaalkastiga ja paar tonni kergema autoga võiks ilmselt vintsi koju jätta :)
"Kolhoosi esimees"
56651125
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1174
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

PostitusPostitas heints » K Aug 29, 2018 7:49 am

Kas Saureri kastil töötab väljavõte koos ratastega ja saab ka neutraali peal vintsi kerida? Kaalub see miski 200-300 kilo??
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"

PostitusPostitas Ural 6x6 » K Aug 29, 2018 8:13 am

Originaalis on ratastega vintsimine ära blokeeritud. Aga kui selle lisahoova ära võtad ja selle blokeerija ära fikseerid, siis saab kõikides variantides vintsi kasutada, kuna vintsi väljavõte lülitub muhviga otse sisendvõlli pealt. Kaal jah kuskile sinnakanti, täpselt ei kaalunud.
"Kolhoosi esimees"
56651125

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist