Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Moderaator: Moderators
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Peale 2017 viimast etappi Antsumäel, kui mootor kokku jooksis on aiste vahelt mitu mootorit läbi käinud. Nagu nende kasutatud ja kaua nurgas vedelenud asjadega ikka - üks ei kuule ja teine ei näe.
2018 teisel etapil Lätis käisime juba selle mootoriga, mis järgnevatel piltidel. Esimene mootor "Nunnul" mis sai pulkadeks lahti harutatud ja kokku laotud.
Et kui sellest mootorist lähemalt rääkida, siis pärit on see 1994 aasta Ford F-250-lt. Tehasest paigaldatud turboga, ehk siis International Harvester IDI 7.3 TD (190 bhp @ 3,000 RPM 388(526) ft·lb(Nm) @ 1,400 RPM)
Probleemiks oli mõra silindri seinas. Sai tellitud niinimetatud remondikäis(hülss), silinder üle puuritud ja sisse pressitud. Noh, ja siis natuke värvi ka
2018 teisel etapil Lätis käisime juba selle mootoriga, mis järgnevatel piltidel. Esimene mootor "Nunnul" mis sai pulkadeks lahti harutatud ja kokku laotud.
Et kui sellest mootorist lähemalt rääkida, siis pärit on see 1994 aasta Ford F-250-lt. Tehasest paigaldatud turboga, ehk siis International Harvester IDI 7.3 TD (190 bhp @ 3,000 RPM 388(526) ft·lb(Nm) @ 1,400 RPM)
Probleemiks oli mõra silindri seinas. Sai tellitud niinimetatud remondikäis(hülss), silinder üle puuritud ja sisse pressitud. Noh, ja siis natuke värvi ka
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Päris nunnu mootor. Numbrite järgi muidugi kriminaalselt lahja, kas selles osas, midagi ette ei võta?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Noh, lahja muidugi Eks sõites kasvab isu. Alustatud sai ju tegelikult vabalthingava 7.3 mootoriga, millel 450 Nm ja 160 hobust.
Praegune turboga mootor peaks väände poolest originaal Gaz 66 mootorist( 284.5 Nm )olema pea kaks korda võimsam.
Järgmisel aastal vaatab palju kannatab turborõhku ja kütust veel juurde keerata.
Praegune turboga mootor peaks väände poolest originaal Gaz 66 mootorist( 284.5 Nm )olema pea kaks korda võimsam.
Järgmisel aastal vaatab palju kannatab turborõhku ja kütust veel juurde keerata.
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Kuivalt 900 naela Maakeeli 409 kg.
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Kas sa sellest Saureri vahekastist saad mõne pildi panna? Nii,et kardaani flantsid ja vintsi väljavõte näha on.
Mis rehv see sul klapperil all oli? Mingi metsakas?
Mis rehv see sul klapperil all oli? Mingi metsakas?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Riisipõllu rehvid olid Klaperjahil. Kuna autol kaalu omajagu, siis on need rehvid natukese liiga kitsad. Automaatkast ei klapi ka selle rehviga, kuna selle rehvi puhul on tasasel kulgemisel taguotsa tunnetus hästi oluline. Manuaalkastiga ja paar tonni kergema autoga võiks ilmselt vintsi koju jätta
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Kas Saureri kastil töötab väljavõte koos ratastega ja saab ka neutraali peal vintsi kerida? Kaalub see miski 200-300 kilo??
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Originaalis on ratastega vintsimine ära blokeeritud. Aga kui selle lisahoova ära võtad ja selle blokeerija ära fikseerid, siis saab kõikides variantides vintsi kasutada, kuna vintsi väljavõte lülitub muhviga otse sisendvõlli pealt. Kaal jah kuskile sinnakanti, täpselt ei kaalunud.
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Palun moderaatoritel see teema kustutada.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Niisama ei kustutata teemasid.
Miks peaks selle kustutama?
Miks peaks selle kustutama?
HM Racing Team
Re: Gaz 66+Ford E250+Saurer="NUNNU"
Enam siia postitusi ei lisa. Pole mõtet foorumit ajalooga reostada.