7. leht 9-st

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: K Dets 27, 2017 7:30 am
Postitas Rom2121
Landy kirjutas:
Rom2121 kirjutas:Tere. Natuke jälle toimetatud.
Sai ka kindlaks tehtud , et diffrite ülekande arv on 4,3 ehk siis kõige aeglasem mis olla saab vist ?
Kõige aeglasem differ jah. Kogu kompoti saab veel veidi aeglasemks, kui käigukasti 2101 ülekanded sisse lapata.
Edasi siis vaja vahekast külge , gardaanid ja siis vaatab mootoripoolt edasi.
Paar soovitust:
1. vahekastile teha eraldi tugiraam ning viia üle 4 padja peale
Pildid alates:
http://www.landy.ee/nivamees/nivamees66-4/image35.htm
2. soovitaks ikkagi kardaane kasutada
3. Ette jätkuvalt soovitan Iževski tehase tugevdatud kardaani
Pildline võrdlus originaaliga:
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/k ... /index.htm
Pilt

Vahekast on juba varasemalt jah 4 kinnituse peale tehtud, algusepoole kirjutatud sellest. Kasutan edaspidi kardaane siis :lol: . Praegu lähevad originaal kardaanid alla, eks kunagi kui auto juba sõidab , siis saab veel asju vahetada.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: N Dets 28, 2017 8:12 pm
Postitas Nifa21
Endal plaanis panna püsikiirusliigendiga kardaanid. Pidid olema vaiksed ja vibravabad, eks näis. Parem variant u. 130- eur. Mul esimene juba olemas.

Vahekastile ostsin kolmanda padja, mis käib vahekasti tagumisse otsa ja võtab ära väände ette-taha, mis soodustab korpuse purunemist ja kulunud patjade puhul ka vibratsiooni. Targad teadsid rääkida!? Minuteada praegused Nivad, mis tehasest tulevad, on küljes juba see kolmas vahekasti padi ning vahekasti ja käigukasi vaheline kardaan ka püsikiirusliigendiga, see ka mul olemas, pidi vibra vähendama, eks näis.

Venna Nival võsime vahekasti vibrat vähemaks: üks mees kabiinis, vahekasti neutraal sisse, neljas käik sisse. Üks mees põhja all, vahekasti poldid vähe lahti, kabiini mees "tuuritab", alumine mees regullib võimalikult väikseks vibra- visuaalne, füüsiline vaatlus/tunnetus. Käikari ja vahekasti vaheline kardaan peaks olema võimalikult sirge. Visuaalselt on teoorias seda ka võimalik teha, siiski tundus, et see natuke, mis paigast sai liigutatud, tegi asja paremaks.

Pikk jutt sai, võib-olla midagi abiks.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: E Jaan 29, 2018 10:26 pm
Postitas Rom2121
Tervist. Pole ammu kirjutanud miskit , aga natuke on ikka tehtud ka vahepeal. Sai jälle mõned uued osad ka tellitud , karpale remont komplekt ,küünlajuhtmed,termostaat ja veel nipet näpet.

Pilt

Mootor sai käima ja hetkel töötab hästi, eks timmimist veel on. Radikas sai paika , mahtus hirmus napilt aga mahtus , sai veel vendikoda õgvendatud ja veel natuke siit sealt. radika kinnitused ja lõdvikud ka enam vähem valmis, tosool on sees , aga andur vaja veel paika panna ja juhtmed vedada.
Sumbuti sai ka alla , sa teist natuke ümber ehitatud ja natuke on veel teha , viimased kinnitused ja keevitamised.

Pilt

Pilt

Klaasid, uksed,luugid said kõik ette. Tuled said külge ja juhtmed remonditud kust vaja, uued klaasid tuledele ja pirnid. Salongi sai ka väheke sätidud .Kõigepealt sa korosiooniõli uste, luukide ja põhja lastud, siis said tagumised küljpolstrid paika ja alustasime ka istmetega. tagaiste ja juhiiste paigas.

Pilt

Pilt

Pilt

Eks toimetame vaikselt edasi , järgmiseks peaks hakkama pidureid tegema , need veel täiesti puutumatta, Jupid on küll enamvähem kõik olemas , aga vaja veel piduritorusi vedama hakata ja suportid lahti võtta ja olukorraga tutvuda.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: R Veebr 16, 2018 10:20 pm
Postitas Rom2121
Vahepeal sai siis , pidureid tegema hakatud. Kogu piduritorustik sai uuevastu vahetatud. tagumistele piduritele said uued klotsid,käsipiduritrossid, trumlid,silindrid, vedrud ja kogu piduritorustik sai otsast lõpuni uus. Esimestele sai suportid puhastatud, uued simmerid ja tolmukatted. Üks pool on veel kokku panna , siis saaks õli sisse valada.

Pilt

Pilt

Pilt

Istmed said paika.

Pilt

Ja sai proovitud ka uksepolster ise teha. tehtud siis 6mm paksust veekindlast vineerist. Mõte oli ka need ise ülenahatada , aga kui valmis sai ja ette pandud , siis tundub , et on niisamaga hea . kui kunagi peaks igava hakkama , siis saab seda alati teha. :lol:

Pilt

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: L Veebr 17, 2018 8:34 am
Postitas MetsaVikat
Hea töö (Y)
Kas pärast jääb tee peale, või läheb metsas müramiseks?

TErv.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: L Veebr 17, 2018 10:06 am
Postitas Rom2121
MetsaVikat kirjutas:Hea töö (Y)
Kas pärast jääb tee peale, või läheb metsas müramiseks?

TErv.
Tänud. Tuleb tänavalegaalne auto millega saaks ka metsas mürada :lol:

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: P Veebr 18, 2018 10:06 pm
Postitas erik
Kas nival on selline kolme kolviga support? Kas on võimalik kolvi läbimõõt ära mõõta ?

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: P Veebr 18, 2018 10:33 pm
Postitas Rom2121
erik kirjutas:Kas nival on selline kolme kolviga support? Kas on võimalik kolvi läbimõõt ära mõõta ?
See suport jah täitsa niva originaal, täna õhtu sai küll pidurid kokku ja külge , aga vanad simmerid on veel alles ja simmeri sisemõõdu saan mõõta, peaks enamvähem täpse läbimõõdu vist saama küll. homme õhtul saan seda teha .

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: P Veebr 18, 2018 10:42 pm
Postitas isakene
erik kirjutas:Kas nival on selline kolme kolviga support? Kas on võimalik kolvi läbimõõt ära mõõta ?
Varuosakataloog annab 30 mm.
Kui ma õieti mäletan, oli see support kahekontuuriline, s.t. kahe sisendiga...

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: E Veebr 19, 2018 6:58 am
Postitas Rom2121
Support on kahe sisendiga jah.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: E Veebr 19, 2018 12:10 pm
Postitas erik
No järgmine loogiline küsimus oleks, mis see suport koos raamiga kaalub? Ja kas seda ka uuest peast osta saab?

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: K Veebr 21, 2018 11:08 am
Postitas Rom2121
erik kirjutas:No järgmine loogiline küsimus oleks, mis see suport koos raamiga kaalub? Ja kas seda ka uuest peast osta saab?
Kaalu ei oska öelda , aga uusi suporteid pakkub Ülo äri küll tartus hinnaga 46 euri tk

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: K Veebr 21, 2018 11:44 am
Postitas Nifa21
Kas ette jäävad ainult rauad või mingi põrkeraud ka?

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: K Veebr 21, 2018 2:33 pm
Postitas Rom2121
Nifa21 kirjutas:Kas ette jäävad ainult rauad või mingi põrkeraud ka?
Praeguse plaani järgi mingit stanget ei tule, aga raudasi veel täiendab natuke. Pikendab toruga raudasi esitiibadeni (raske seleteada ilma pildita).

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: K Veebr 21, 2018 6:55 pm
Postitas isakene
erik kirjutas:No järgmine loogiline küsimus oleks, mis see suport koos raamiga kaalub? Ja kas seda ka uuest peast osta saab?
Kui vene oma ei sobi, võta Brembo. Väidetavalt eestis laos. Autodoc'ist ma ei tea tegelikult muhvigi ja seotud nendega ei ole. https://www.autodoc.ee/auto-osad/piduri ... %5D=brembo

Miski kataloog andis kaaluks 1 kg. 2x1 kg per ratas+ sadul.