6. leht 9-st

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: P Dets 03, 2017 5:09 pm
Postitas jomm82
Jõudu ja jaksu meistrimeestele!
Ootan juba huviga selle isendi valmimist :D

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: P Dets 03, 2017 8:55 pm
Postitas dexter
Väga hea näeb välja! Tubli töö

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: E Dets 04, 2017 9:20 pm
Postitas Rom2121
Mõni pilt garaazist väljaspool.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: R Dets 08, 2017 10:28 am
Postitas Rom2121
Tere, vaikselt paneme asju autokülge tagasi, alustasime salongist ja otsime varuosi. Küsimus , et mida oleks mõistlik auto põhja panna. Originaal põhjamatt täiesti läbi omadega. Kust oleks võimalik soetada mingit taolist kummist materjali , et põhjamatt ise teha ? Muidugi kui kellegil peaks korralikku originaali üle olema , siis võib pakkuda. Või mingeid muid ideid mida põhjaga võiks teha , eeldades et autosse satub vett ja pori. Lihtsalt mastiksiga kaetud põhja ka nagu jätta ei taha. Tänud ette.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: R Dets 08, 2017 4:02 pm
Postitas Landy
Tallinnas müüakse meetriga lehtkummi Vana-Narva maanteel nn. Pentagoni majas. Mual Eestis ei tea kust saab.
Kui heliisoltasiooni ei ole vaja, ainult pleki kaitse,siis tee seest Livex-iga või muu saranse asjaga ja saab igavene.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: R Dets 08, 2017 5:08 pm
Postitas suitsukala
Üks võimalus veel põhi ära katta katusealuse pigimatiga - mina Comanchel nii tegin ja sai ka päris hea. Kuumapuhurile valu ja meetrihind ei olnud ka kirves, tõin Espakist.

EDIT: otsisin toote nime ka üles, Tehnonikol Uniflex - neid kahte sorti, üks paksem, teine õhem, eks ise vaatad. 10m2 kaupa müüakse rullina, saad kasvõi 2 korda põhja ära katta.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: R Dets 08, 2017 6:05 pm
Postitas MetsaVikat
Kui tallinna ei viitsi minna siis vaata põllumehe kaubamajja, seal müüakse igas paksuses lehtkummi meetriga.

Terv. Villu

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: L Dets 09, 2017 10:28 am
Postitas Rom2121
Tänud hea info eest kõigile, mõtlen, uurin asja mis ma siis selle põhjaga teen.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: L Dets 09, 2017 1:32 pm
Postitas margus61
Rom2121 kirjutas:Lihtsalt mastiksiga kaetud põhja ka nagu jätta ei taha.
Seda varianti võiks siiski veel kaaluda. Hea on veega kasida, niiskus ei jää kopitama, rooste tekkimine on kohe näha ja saab jaole. Mul metsaautos on lihtsalt pikemad poe porimatid, mis ees pedaalide alla ulatuvad, mastiksi peal ja on hea. Väike kaalueelis ka, ainuke miinus on mürasummutusefekti puudumine, aga metsaauto puhul pole see oluline.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: P Dets 10, 2017 4:33 pm
Postitas Vasikas
suitsukala kirjutas:Üks võimalus veel põhi ära katta katusealuse pigimatiga - mina Comanchel nii tegin ja sai ka päris hea. Kuumapuhurile valu ja meetrihind ei olnud ka kirves, tõin Espakist.

EDIT: otsisin toote nime ka üles, Tehnonikol Uniflex - neid kahte sorti, üks paksem, teine õhem, eks ise vaatad. 10m2 kaupa müüakse rullina, saad kasvõi 2 korda põhja ära katta.

Aastaid aastaid tagasi oli tõrvapapp, tänapäeval SPS.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: P Dets 10, 2017 6:10 pm
Postitas FlammablE
Radikas tagavararatta asukohas on toimiv lahendus. Saab vintsi panna mootori ette. Auto liikumisest tekkiv jahutusefekt pole kiita ja põhilise töö teeb ventilaator. Kindlasti on võimalik see õhu õige suunamisega läbi radiaatori ka heaks saada, aga metsakiirusel(selle peale tulevad siin mõned rikkad ja ilusad tr3-mehed nagunii nalja tegema :mrgreen: ) liikudes nagunii ventilaatorita ei pääse. Ükskõik kuidas selle radiaatori kuhugi aretad, aga el vendi puhul ehita normaalne anduriga automaatne lülitus.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: P Dets 10, 2017 7:55 pm
Postitas Nifa21
Ilusti istuvat põhjamatti raske ise teha. KuldsesBörsis müüvad tegelased, kes venemaal käivad, igasugu manti. Kui mõnele helistad ja tellid, siis arvan, et 20-30 euriga saad tutika asja. Kui uut ei taha, siis börsis on keegi muhe onu Viljandist, kes Nivasi lammutab. Helista talle ja küsi, väga head hinnad ja manti on tal igasugust. Leidsin nr ka 53neli611üksüks.

Värvitöö vägev, müts maha...

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: E Dets 11, 2017 11:42 am
Postitas Rom2121
TÄnud veel kõigile kes varjante ja mõtteid pakkusid ! Põhjaga sai otsustatud nii , et paneme siis selle katusealuse pigimati . tagumisel otsal esimene proovitükk peal , jääb täitsa hea.

Pilt

Sai ka laega tegeletud, kuna vana lagi oli täiesti räbal , siis kas tuleb hankida kuskilt uus lagi või midagi muud välja mõelda. Kuna sõber kellega autot ehitame on kuskilt õmblemise miskipärast ära õppinud :D siis sai mõeldud , et prooviks ise uue lae õmmelda sinna. Veneajast on vanemate poolt kuurialla seisma jäänud igasugust nahka ja kangast , sai siis sobratud seal ja leidsime sellise kanga millest veneajal vist kartulikotte on tehtud. Keegi ei osanud öelda ka miks sellist kangast meil kodus suure rullina on :D aga eks veneaja värk , et kõik mida saab tuleb koju tuua. Tassisime siis õmblusmasin garaazi ja hakkasime proovima, vana lagi oli õnneks alles kust mõõte võtta. Alguses me mõlemad väga ei uskunud , et sellest asja saab , aga ikka sai ja isegi päris hea. Materjal sihuke retrohõnguline ja hubane. Jäi isegi ilusti pingule.

Pilt

Pilt
pildid ajast ,kui servad veel lõikamatta ja tihendid panematta.

Siis sai veel soetatud terve ring uusi tulesi , välja arvatud tagatuled kuhu lähevad uued klaasid peale. Küljeklaasid kõik ees , esi ja tagaklaas ootavad veel ettepanemist aga pole veel tihendi keskele käivaid tappe/liiste. Õnneks tuli üks tuttav klaaside ettepanemisel appi , kes teadis kuidas neid nööriga tõmmates ette panna. Muidu ladal saanud neid kõvasti eest ära ja tagasi panna aga ilma nöörita, siis on see tegevus näppudele üsna valus ja aeganõudev. Eks laome seda salongi osa edasi kokku, siis hakkame mootorit, käigukaste vaatama.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: T Dets 26, 2017 9:14 pm
Postitas Rom2121
Tere. Natuke jälle toimetatud. Sai mootor, vahekast, esidiffer ja paak kärupeale pakitud ja pesulasse sõidutatud ja puhtaks pestud.

Pilt

Mootor sai altpoolt lahti võetud , et näha mis seisukarras väntvõll ja saaled on. Vända pinnad olid täitsa ilusad. Kepsusaaled panime profülaktika mõttes uued . Vahetasime ära ka mõlemad väntvõlli simmerid.
Pooltelgedele said kõik uued kaitsekummida ja määrded . sai soetatus ka uued mootoripadjad ja käigukasti padi . Käigukasti ja vahekasti sai ka uus õli sisse (75w90) . Uus Sachi siduri komplekt sai ka soetatud.
Sai ka kindlaks tehtud , et diffrite ülekande arv on 4,3 ehk siis kõige aeglasem mis olla saab vist ?

Pilt

Esidiffer , mootor ja käigukast on praeguseks autokülge saanud. Edasi siis vaja vahekast külge , gardaanid ja siis vaatab mootoripoolt edasi.

Pilt

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: K Dets 27, 2017 12:29 am
Postitas Landy
Rom2121 kirjutas:Tere. Natuke jälle toimetatud.
Sai ka kindlaks tehtud , et diffrite ülekande arv on 4,3 ehk siis kõige aeglasem mis olla saab vist ?
Kõige aeglasem differ jah. Kogu kompoti saab veel veidi aeglasemks, kui käigukasti 2101 ülekanded sisse lapata.
Edasi siis vaja vahekast külge , gardaanid ja siis vaatab mootoripoolt edasi.
Paar soovitust:
1. vahekastile teha eraldi tugiraam ning viia üle 4 padja peale
Pildid alates:
http://www.landy.ee/nivamees/nivamees66-4/image35.htm
2. soovitaks ikkagi kardaane kasutada
3. Ette jätkuvalt soovitan Iževski tehase tugevdatud kardaani
Pildline võrdlus originaaliga:
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/k ... /index.htm