4. leht 9-st

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: E Aug 28, 2017 11:46 am
Postitas Rom2121
Nifa21 oled õieti aru saanud jah, flansid sharniiride vahele varasemalt juba treitud ( 3cm kõrgus) . Lähipäevil saab esisild kokku siis, lisan kogu kompotist pildi.

Pilt

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: E Aug 28, 2017 9:00 pm
Postitas Rom2121
Täna õhtu jõudsime niikaugele et, sild saigi alla. Tõste tundub et, sai hea, aga eks see pärast paistab täpsemalt kui autol raskus seljas. Külge vaja kruvida veel rooliotsad ja stabika kinnitused natuke ümber teha. Eks siis vaikselt vaatab kust ja mida edasi teha. Mõni pilt ka juurde.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: L Sept 02, 2017 1:30 pm
Postitas Nifa21
Miks stabikakinnitusi vaja ümber teha? Kas silla või kere küljes?

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: P Sept 03, 2017 11:27 am
Postitas Rom2121
Nifa21 kirjutas:Miks stabikakinnitusi vaja ümber teha? Kas silla või kere küljes?
Kuna tõste puhul võib hakata rooliots vastu stabikat käima silla poolt, siis tuleks stabikas kinnitada allapoole vedrukannu.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: N Sept 21, 2017 8:41 pm
Postitas Rom2121
Tere. vahepeal natuke autojuures toimetatud. Esirauadade ja vintsi kinnitused said enamvähem valmis, praegu on enamus ühendused ainult punktitud , et jääks võimalus liigutada vajadusel. Kerepoolsed kinnitused on vähemalt valmis. esinina sai endale ka natuke uut plekki.

Pilt

Pilt

Snonrkli kinnitused ja läbiviik sai ka valmis mõeldud.

Pilt

Pilt

Täna sai ühepoole küljetoru ka külge proovitud.

Pilt

Pilt

Mõned keevitused ja plekitööd veel teha, tiivalaiendid külge proovida ja kinnitused teha , siis varsti peaks keretöid teha saama.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: R Sept 29, 2017 9:37 am
Postitas Nifa21
Lahe värk, suur töö. Mismoodi sa küljetorud põhja alt kinnitasid? Tee pilti.
Kas küljetorudest kannatab tungiga auto külje õhku tõsta?

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: L Sept 30, 2017 9:58 pm
Postitas Rom2121
[quote="Nifa21"]Lahe värk, suur töö. Mismoodi sa küljetorud põhja alt kinnitasid? Tee pilti.
Kas küljetorudest kannatab tungiga auto külje õhku tõsta?

Kuna karbi alumine osa on tehtud vinkelrauast ja karp on alt täiesti sirge, siis ei tahtnud karbi alla midagi kinnitada. Toru kerepoolsed kinnitused sai pandud läbi karbi. Nelikant toru otsa keevitasime 12 poldi mis kinnitub karbi tagumisse seina, ja väljapoolt keevitasime karbikülge kinni. Küljetorudest peaks kannatama autot tõsta küll.

Pilt

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: P Okt 01, 2017 5:48 pm
Postitas Rom2121
Täna sai siis, ühepoole tiivalaiendid külge pandud ajutiselt. Tundub,et sai hea.

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: P Okt 01, 2017 6:28 pm
Postitas toi
Mina paneks torudele 90 kraadised põlved otsa, muidu hakkavad igale poole kinni jääma.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: E Okt 02, 2017 9:16 am
Postitas Rom2121
toi kirjutas:Mina paneks torudele 90 kraadised põlved otsa, muidu hakkavad igale poole kinni jääma.
Torud lähevad kerele veidike lähemale ja toru otstesse on olemas ümarad metallist punnid, ja need keevitame otstesse. Torud on ka lihtsalt niikaugele valmis tehtud, et kerepoolsed kinnitused saaks valmis, et keretöid saaks tegema hakata ja et poleks pärast enam keevitamist.
Aga tänud tähelepanu juhtimast!

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: T Okt 10, 2017 9:06 pm
Postitas Rom2121
Tervist , natuke jälle autot tehtud. Tiivalaiendid said kõik korra külge proovitud. Viimased keevitused said lõpetatud. Väljast sai liivapritsiga nukataguseid veel puhastatud, siis sai kere lihvitud ja täna sa epokrunt peale lastud. Nüüd saab siis pahteldama vaikselt hakata.

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: N Okt 12, 2017 8:05 pm
Postitas Nifa21
:thumb:

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: L Nov 04, 2017 4:47 pm
Postitas Rom2121
Tervist. Natuke jälle autot tehtud. Kere sai vahepeal pahteldatud. pahtlik ikka kulus omajagu , aga sai hea. Kogu kere sai lihvitud ja lõpuks krunt peale. Sai siis uksed ja luugid lakapealt välja otsitud ja lasin liivapritsiga puhtaks. Tagaluugilt ja kapotilt tuli peale pritsimist päris koledaid kohti ilmsiks . Pidi hakkama keevitama, kapoti esimene äär sai maha lõigatud ja põlveotsas uus plekk painutatud. tagaluugil sai ka plekki vahetatud natuke. Ustel mädasi kohti polnud , lihtsalt veidike mõlkis ja vajavad pahtlit. Ustele sai epokrunt alla ja sai ka esimese kihi kiudpahtlit peale tõmmatud. Luuk ja kapott sobitamiseks külge pandud ajutiselt. Mõni pilt ka juurde tegemisest.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: T Nov 07, 2017 7:27 am
Postitas Rom2121
Tere. Mis targemad arvaksid sellisest plaanist, kui panna radikas kapotialla, varuratta kohapeale. Praegu sai originaal radikaga proovitud, mahuks nagu ära küll ja peale jääks vabalt ruum ka el vendile.
Esiklaasi poole äärde , kõige üless kannataks paisupaagi teha ja sealtkaudu käiks siis täitmine. Muidugi oleks ka võimalus mingit lääne radikat ka kasutada.

Pilt

Pilt

Kaks varjanti paigutamisest.

Ja külma õhu sisse saamiseks, lõikaks teiselt/teistelt niva kapotilt välja võred mis on originaalis keskel ja keevitaks need radika kohale kapotile. panen pildi juurde kus , markeriga peale joonistatud kuhu võred tuleksid.

Pilt

Mis siis, targemad arvaksid kas sihuke lahendus jääks toimima ? Plussideks oleks see, et vintsi ja esirauad saaks ninale lähemale tuua. Mudas sõites ei ummistaks radikat ära ja vent ei loobiks lund/vett kapotialla laiali. Kui keegi kaasa viitsib mõelda , siis tänud juba ette.

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: T Nov 07, 2017 11:20 am
Postitas erik
Jahutusradiaator tahab saada korraliku õhuvoolu, et normaalselt toimida, ega ta muidu auto ninas pole. Ilmselt suure skuubiga kapotil ta toimiks, kui võimas el. vent abiks on.