Vaz 2121 aastast 1982.
Moderaator: Moderators
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Miks stabikakinnitusi vaja ümber teha? Kas silla või kere küljes?
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Kuna tõste puhul võib hakata rooliots vastu stabikat käima silla poolt, siis tuleks stabikas kinnitada allapoole vedrukannu.Nifa21 kirjutas:Miks stabikakinnitusi vaja ümber teha? Kas silla või kere küljes?
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tere. vahepeal natuke autojuures toimetatud. Esirauadade ja vintsi kinnitused said enamvähem valmis, praegu on enamus ühendused ainult punktitud , et jääks võimalus liigutada vajadusel. Kerepoolsed kinnitused on vähemalt valmis. esinina sai endale ka natuke uut plekki.
Snonrkli kinnitused ja läbiviik sai ka valmis mõeldud.
Täna sai ühepoole küljetoru ka külge proovitud.
Mõned keevitused ja plekitööd veel teha, tiivalaiendid külge proovida ja kinnitused teha , siis varsti peaks keretöid teha saama.
Snonrkli kinnitused ja läbiviik sai ka valmis mõeldud.
Täna sai ühepoole küljetoru ka külge proovitud.
Mõned keevitused ja plekitööd veel teha, tiivalaiendid külge proovida ja kinnitused teha , siis varsti peaks keretöid teha saama.
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Lahe värk, suur töö. Mismoodi sa küljetorud põhja alt kinnitasid? Tee pilti.
Kas küljetorudest kannatab tungiga auto külje õhku tõsta?
Kas küljetorudest kannatab tungiga auto külje õhku tõsta?
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
[quote="Nifa21"]Lahe värk, suur töö. Mismoodi sa küljetorud põhja alt kinnitasid? Tee pilti.
Kas küljetorudest kannatab tungiga auto külje õhku tõsta?
Kuna karbi alumine osa on tehtud vinkelrauast ja karp on alt täiesti sirge, siis ei tahtnud karbi alla midagi kinnitada. Toru kerepoolsed kinnitused sai pandud läbi karbi. Nelikant toru otsa keevitasime 12 poldi mis kinnitub karbi tagumisse seina, ja väljapoolt keevitasime karbikülge kinni. Küljetorudest peaks kannatama autot tõsta küll.
Kas küljetorudest kannatab tungiga auto külje õhku tõsta?
Kuna karbi alumine osa on tehtud vinkelrauast ja karp on alt täiesti sirge, siis ei tahtnud karbi alla midagi kinnitada. Toru kerepoolsed kinnitused sai pandud läbi karbi. Nelikant toru otsa keevitasime 12 poldi mis kinnitub karbi tagumisse seina, ja väljapoolt keevitasime karbikülge kinni. Küljetorudest peaks kannatama autot tõsta küll.
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Viimati muutis Rom2121, L Nov 04, 2017 4:48 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Mina paneks torudele 90 kraadised põlved otsa, muidu hakkavad igale poole kinni jääma.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Torud lähevad kerele veidike lähemale ja toru otstesse on olemas ümarad metallist punnid, ja need keevitame otstesse. Torud on ka lihtsalt niikaugele valmis tehtud, et kerepoolsed kinnitused saaks valmis, et keretöid saaks tegema hakata ja et poleks pärast enam keevitamist.toi kirjutas:Mina paneks torudele 90 kraadised põlved otsa, muidu hakkavad igale poole kinni jääma.
Aga tänud tähelepanu juhtimast!
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tervist , natuke jälle autot tehtud. Tiivalaiendid said kõik korra külge proovitud. Viimased keevitused said lõpetatud. Väljast sai liivapritsiga nukataguseid veel puhastatud, siis sai kere lihvitud ja täna sa epokrunt peale lastud. Nüüd saab siis pahteldama vaikselt hakata.
Viimati muutis Rom2121, L Nov 04, 2017 4:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tervist. Natuke jälle autot tehtud. Kere sai vahepeal pahteldatud. pahtlik ikka kulus omajagu , aga sai hea. Kogu kere sai lihvitud ja lõpuks krunt peale. Sai siis uksed ja luugid lakapealt välja otsitud ja lasin liivapritsiga puhtaks. Tagaluugilt ja kapotilt tuli peale pritsimist päris koledaid kohti ilmsiks . Pidi hakkama keevitama, kapoti esimene äär sai maha lõigatud ja põlveotsas uus plekk painutatud. tagaluugil sai ka plekki vahetatud natuke. Ustel mädasi kohti polnud , lihtsalt veidike mõlkis ja vajavad pahtlit. Ustele sai epokrunt alla ja sai ka esimese kihi kiudpahtlit peale tõmmatud. Luuk ja kapott sobitamiseks külge pandud ajutiselt. Mõni pilt ka juurde tegemisest.
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tere. Mis targemad arvaksid sellisest plaanist, kui panna radikas kapotialla, varuratta kohapeale. Praegu sai originaal radikaga proovitud, mahuks nagu ära küll ja peale jääks vabalt ruum ka el vendile.
Esiklaasi poole äärde , kõige üless kannataks paisupaagi teha ja sealtkaudu käiks siis täitmine. Muidugi oleks ka võimalus mingit lääne radikat ka kasutada.
Kaks varjanti paigutamisest.
Ja külma õhu sisse saamiseks, lõikaks teiselt/teistelt niva kapotilt välja võred mis on originaalis keskel ja keevitaks need radika kohale kapotile. panen pildi juurde kus , markeriga peale joonistatud kuhu võred tuleksid.
Mis siis, targemad arvaksid kas sihuke lahendus jääks toimima ? Plussideks oleks see, et vintsi ja esirauad saaks ninale lähemale tuua. Mudas sõites ei ummistaks radikat ära ja vent ei loobiks lund/vett kapotialla laiali. Kui keegi kaasa viitsib mõelda , siis tänud juba ette.
Esiklaasi poole äärde , kõige üless kannataks paisupaagi teha ja sealtkaudu käiks siis täitmine. Muidugi oleks ka võimalus mingit lääne radikat ka kasutada.
Kaks varjanti paigutamisest.
Ja külma õhu sisse saamiseks, lõikaks teiselt/teistelt niva kapotilt välja võred mis on originaalis keskel ja keevitaks need radika kohale kapotile. panen pildi juurde kus , markeriga peale joonistatud kuhu võred tuleksid.
Mis siis, targemad arvaksid kas sihuke lahendus jääks toimima ? Plussideks oleks see, et vintsi ja esirauad saaks ninale lähemale tuua. Mudas sõites ei ummistaks radikat ära ja vent ei loobiks lund/vett kapotialla laiali. Kui keegi kaasa viitsib mõelda , siis tänud juba ette.
Viimati muutis Rom2121, T Nov 07, 2017 11:47 am, muudetud 1 kord kokku.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Jahutusradiaator tahab saada korraliku õhuvoolu, et normaalselt toimida, ega ta muidu auto ninas pole. Ilmselt suure skuubiga kapotil ta toimiks, kui võimas el. vent abiks on.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.