Vahepeal sai siis jalle puhkuseaega kasutatud otstarbekalt. Nimelt sai katuseraami poolik projekt vähe täiendust ja uue värvi kihi. See muidugi ei tähenda et antud projekt on lõplikult valmis.
Algselt oli värvitud lihtsalt aerosoovärviga kuna oli plaan see ikkagi suht ruttu lõpuni teha. loomulikult läks nii nagu alati, läks aega.
Raam valmistatud 25x25 kanttorust. kinnituset katusele on keermestatud niinimetatud tõmbpuksidele ja polt on of.
kinnitus:
Selline kinnitus siis selle pärast et endale ei meeldi see renni külge kinnituse asi. Oma kiiks arvan.
Raam puhastatud vanast värvist, mõni koht üle keevitatud ja lisatud mõningad kinnitused ja tugevdused. Raam sai ka tagavara ratta kinnitamiseks pesa. Nüüd tagauksel kergem olla.
Raam korralikult üle võõbatud roostemuunduriga mis muutis puhastatud metalli tume siniseks ja haises kui kurat.
Raam korralikult kuivanud ja keemia reaktsioonist haisemise lõpetanud sai lisaks roostetõrje sisaldusega krundi selga. 4 kihti.
Ja seejärgi värv
Katusele kinnitamise kohapealt niipalju et kinnitusplaatide ja katuse vahele läksid pehmepoolsest kummist tihendid mis on abiks ka kokku tehtud silikoniga. Poltidega kinni tõmbamisel pressis ilusti ja igalt poolt nii kummitihendit kui silikoni serva alt välja. Juhtmestik mis on katusele viidud on ka korralikult läbi kummist läbiviikude ja silikonitatud.
Raam on tehtud nii et katuse tuli ei paistaks esiklaasile,kapotile ja peeglitesse. sellega tekkis kohe mure oksatrossi asetamisega. Probleemiks kaitsmatta snorkli ots.
Juhtmestik on veetud raami torude seest etei tilbendaks. igale poole juhtmetele on pandud kummist läbiviigud ja silikonitatud.
Tagurduskaamera oleks võinud paigaldada 3cm tahapoole. Praegu ei paista kärukonks.
Raami praegune seis selline:
https://www.youtube.com/watch?v=sAmKOxQYSjU
Tulevikus läheb raamile lisa ristitalad ja võrk põhja.Mis võrk läheb, veel ei tea. tahaks miskit kergemat. ennem on vaja valmistada ette otsa peale raami kõrgune kolakast. Kui raam saab kunagi täielikult valmis
on ikkagi plaan liivapritsi viia ja pulbervärv selga.
Mingiaeg tagasi sai ka stangele teatud lisa meisterdatu. nn tulede raud
Julm tüütu oli vintsinööri metsas peeglitekülge lapata kuna ei tahtnud seda koguaeg vintsile kerida.
Kui raud sai valmis, siis tundus kuidagi tühjana. sai lisatud ka 80w kaugtuli. Rauale tulevad ka lisad originaal tulede kaitseks. sinna saavad ka kinnituma oksatrossid.
Tuleviku plaanidest siis niipalju et:
tuleb keretõste ca 3-4cm. Siis on vähe parem pesta raami ja üleüldse seda allmajandusosakonda. saab ehitada küljeraudasid vähe lihtsamalt ja toekamad.
Ehitada tagastange millel kohe ka vintsi pesa sisse. Lisaks ka kütusepaagi kaitse.
Ette ehitada radikate, varraste ja mootori põhja kaitseks miskit.
Kuna auto on tõstetud praegu vaesemehe moodi siis plaan alla kruvida 4" +400kg vedrud ja 6" amordid.(praegused amordid on originaal mõõdus pikemaks tehtud asjad)