Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas smurhv »

kolks kirjutas: Sai ka ehitatud õlipüüdja karterituulutusele. Ostma ei tahtnud hakata. Esialgu mootori üleliigne rõhk väljub läbi metall küürimiskäsnast filtri vooliku kaudu atmosfääri. Õli saab eraldi kraanist välja lasta.
Eks paistab kuidas õigustab.
Mis selle õlipüüduri mõte on ja miks seda sinna vaja on?
Y61
#540 Mudmen
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 397
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas kolks »

smurhv kirjutas:
kolks kirjutas: Sai ka ehitatud õlipüüdja karterituulutusele. Ostma ei tahtnud hakata. Esialgu mootori üleliigne rõhk väljub läbi metall küürimiskäsnast filtri vooliku kaudu atmosfääri. Õli saab eraldi kraanist välja lasta.
Eks paistab kuidas õigustab.
Mis selle õlipüüduri mõte on ja miks seda sinna vaja on?
Kuna karterituulutus tuleb otse klapikambrikaanest ja läheb otse lõdvikusse kust kaudu turbo oma õhku hangib, siis on enam-vähem kõigil ka see lõdvik seest õline.Seega peale turbot on ka kõik
õline. Siit siis ka osaline õli tarbimine mootori poolt.
https://www.youtube.com/watch?v=Ujc6ujfXvPs
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas smurhv »

Aga see sinu lahendus poolik pole vä? Youtubes videosid vaadates kasutavad nad seal filtrit ja lisaks muid voolikuid
Y61
#540 Mudmen
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 397
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas kolks »

smurhv kirjutas:Aga see sinu lahendus poolik pole vä? Youtubes videosid vaadates kasutavad nad seal filtrit ja lisaks muid voolikuid
Nende filter ongi ju lihtne asi milleabil eraldatakse õli õhust. Ja mul ongi ju seda funktsiooni täitmas see tihe terasvõrk.(piltidel on ka seda näha)
Rohkem voolikuid seal ei tohuks küll olla. Üks sesse, üks välja puhta õhu jaoks ja üks siis õli välja laskmiseks.
Nädalavahetusel käisin Tallinna kandis edas-tagasi ca 500km +terve päeva metsas müttamist-uppumist-vintsimist. Vooliik kust kaudu väljub karteri rõhk
on seest kuiv. Õlikraanist tuli miski tilk õli aga see sellest et kraani ava ei ole päris õlipüüdja põhjas ja kogu õli ei saa sealt tulema.
Kunagi sai ka RAMi cumminsile selline asi vahele tehtud ja toimis ilusti. Sellel oli veel põnevam see tehase asetus. Oli nii et õhufiltri plödistas õliseks koguaeg.

Miski kiiruga tehtud läbilõike joonis:
Pilt
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas smurhv »

Ei vaadanud su pilti nii hoolega, vabandust. Kas käsn on see õige asi? Youtubes oli filter kastusel.
Y61
#540 Mudmen
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 397
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas kolks »

Töötab hästi juba teisel sõidukil. Võibolla peaks tegema sellise mis lahti käib. Et saaks paremini vahepeal puhastada-pesta. Kuigi on see ka praegu teostatav
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
MustVälk
Fitting 38"
Postitusi: 253
Liitunud: K Sept 16, 2015 8:10 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas MustVälk »

Mul oli eelmisele autole ka samasugune mõte, aga ennem sain masinast lahti.
Praegusel on tehase lahendus klapikambrikaane alla suunatud ja läbi mitme laburündi edasi turboni.

Seal vahet pole millega filterdad kuna juba suur märgatavalt jahedam ruum kogub õli sinna põhja!
5816nelineli58 Rangelt soovituslik helistada kui üldse, siis peale 15!
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 397
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas kolks »

Paneks siis üle päris pika aja kirja mis on juhtunud autoga. Vahepeal on paigaldatud teine mootor kuna eelmisest ei olnud võtta peale ploki mitte midagi. Mõni päev tagasi sai vahetatud plokikaane tihend. Tihend sai nüüd commonraili mootori oma. Sellel on jahutusvedeliku avad suuremad. Paigaldatud lisa tsirkulatsiooni pump. Välja vahetatud eelsüüte küünlad. Eelmised olid keraamiliste otstega. Uued on metall. Kontrollitud pihustid ja kütuse pump. Paigaldatud elektriline etteandepump. Eemaldatud originaal kütusefilter koos etteandepumbaga. Paigaldatud topeltfilter setteklaasidega ja sooendustega.
Valmistatud esiraud-tulekrontsein. Valmistatud katuseraam. Ettepoole valguspakett ledbarride näol(ees ninas ja katusel)
Uued 35” MT rehvikud mis on veokanaastudega.
Paigaldatud reguleeritav ventiil turbo rahustamiseks.(turps puhkus 1,7 bar) nüüd on 1,1bar
Vähe hiljem panen ka mõne pildi.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas smurhv »

Miks mootor vahetusse läks?
Y61
#540 Mudmen
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 397
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas kolks »

Peale uue plokikaane ja muu sinna kuuluva paigaldamise sai sõita 3000 km. Ehk siis 1eur km. + tavapärased kulud. Ja granaat plahvataski.
Lahti võtmisel leidsin väga koleda pildi. Nukkvõllid 10cm pikkused jupikesed. Klapid kõverad. Kolbides rämedad jäljed. Jaotushammasrattad tükkideks jne. Ise kahtlustan keti pingutit, kuna see piiraja mis ei tohiks pingutil lasta tagasi joosta oli ilma hammasteta ja pinguti sisse jooksnud. Muidugi võis see juhtuda selle nn plahvatusega. Nukkvõlli hammakad olid ilusti kiilu peal ja kinni.( see neil haigus mille pärast hammakad purunevad.)
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2631
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas helar »

kolks kirjutas:. Paigaldatud elektriline etteandepump. Eemaldatud originaal kütusefilter koos etteandepumbaga.
Kõrgsurve pumbast eemaldasid etteandepumba osa füüsiliselt välja ?
Missuguse etteandepumba paidaldasid ?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 397
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas kolks »

helar kirjutas:
kolks kirjutas:. Paigaldatud elektriline etteandepump. Eemaldatud originaal kütusefilter koos etteandepumbaga.
Kõrgsurve pumbast eemaldasid etteandepumba osa füüsiliselt välja ?
Missuguse etteandepumba paidaldasid ?
Kõrgsurve pumbas on pump alles. Paagi vahetusse lähedusse on paigaldatud lisapump surve oli vist kui ei eksi 0,40 tagasilöögi klapid nii et kui el pumbaga peaks miskit juhtuma siis auto oma pump imeb kütust edasi nii et teele ei jää. Pump on paigaldatud selle mõttega et välistada õhu sattumist kütuse hulka ja lihtsustada kõrgsurvepumba tööd.
Pumba marki ei mäleta. See oli lihtsalt koduvarudes olemas.
Inffi olen võtnud siist: http://patrol61.ru/viewtopic.php?f=84&t=790
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas smurhv »

kolks kirjutas:Peale uue plokikaane ja muu sinna kuuluva paigaldamise sai sõita 3000 km. Ehk siis 1eur km. + tavapärased kulud. Ja granaat plahvataski.
Lahti võtmisel leidsin väga koleda pildi. Nukkvõllid 10cm pikkused jupikesed. Klapid kõverad. Kolbides rämedad jäljed. Jaotushammasrattad tükkideks jne. Ise kahtlustan keti pingutit, kuna see piiraja mis ei tohiks pingutil lasta tagasi joosta oli ilma hammasteta ja pinguti sisse jooksnud. Muidugi võis see juhtuda selle nn plahvatusega. Nukkvõlli hammakad olid ilusti kiilu peal ja kinni.( see neil haigus mille pärast hammakad purunevad.)
Millest jama alguse sai?
Miks uurin, sest endal sama mootoriga oli surve sees, jäin jahutusradiaatorist ilma ja kolvid mõrasid täis. Lõpuks vahetati plokikaas, uued kolvid ja veel nipet-näpet.
Y61
#540 Mudmen
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 397
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas kolks »

smurhv kirjutas:
kolks kirjutas:Peale uue plokikaane ja muu sinna kuuluva paigaldamise sai sõita 3000 km. Ehk siis 1eur km. + tavapärased kulud. Ja granaat plahvataski.
Lahti võtmisel leidsin väga koleda pildi. Nukkvõllid 10cm pikkused jupikesed. Klapid kõverad. Kolbides rämedad jäljed. Jaotushammasrattad tükkideks jne. Ise kahtlustan keti pingutit, kuna see piiraja mis ei tohiks pingutil lasta tagasi joosta oli ilma hammasteta ja pinguti sisse jooksnud. Muidugi võis see juhtuda selle nn plahvatusega. Nukkvõlli hammakad olid ilusti kiilu peal ja kinni.( see neil haigus mille pärast hammakad purunevad.)
Millest jama alguse sai?
Miks uurin, sest endal sama mootoriga oli surve sees, jäin jahutusradiaatorist ilma ja kolvid mõrasid täis. Lõpuks vahetati plokikaas, uued kolvid ja veel nipet-näpet.

Auto ostes oli vigane plokikaan. Rõhk jahutussüsteemis. Plokikaas mõrasid täis. Lasin mootori ülemise otsa kõik uue panna.
Peale rem. 3000km ja mootor plahvatas tükkideks. Ostsin teise mootori ja panin otse peale. Sain sõita ca 20000km.jalle rõhk jahutusvedelikus. Arvasin et jalle plokikaas, aga seekord oli ainult tihend. Selle välimus oli ka nagu raipel. Ju oligi aeg.
Nüüd uus tihend commonreili oma. Jahutusvedeliku avad suuremad. Tsirkulatsioonipump ja muu lisaehitus millest eelmevalt kirjutasin. Venemaalased ehitavad neid kõvasti ja suht loogilist juttu ajavad ka. Nii et sai nats neid kuulda võetud ja veidi ümber ratsitud. Mul muidugi see filtri korpuses tagasivooluklapp lasi nats kütti tagasi ka. Sellest ka kütusesüsteemi ümberehitamine.
Iga asi viib teiseni ja nii see ratsimine läks.
Mootoril on eemaldatud ka need porolonmaatti täis plekid mis asusid mootori küljel. Las hingab!
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas smurhv »

Aga nendel mootoritel pannakse tihendi asemele mingi spets mastiksi või muu polümeeri mass? Mul peale remonti oli kütusega ka jama et manuaalne pump lasi filtri juurest õhu kuskilt vahele. Pandi tagasivooluklapp ja nüüd külmalt käivitus ok.
Kuidas uuesti tuvastasid et rõhk jälle sees oli?
Y61
#540 Mudmen
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”