Nissan terrano wannbe ET1-->ET2
Postitatud: T Sept 27, 2016 9:30 am
Korra ka sai siia teema püstitatud aga miskipärast arvuti mul näitas hieroglüüfe tähtede asemel ja võtsin maha.
Niisiis alustan algusest.
Varasemalt on saanud erinevate maasturitega tegeletud ja saetud ja puuritud neid usinasti aga midagi maastikusuutliku pole nagu siiani õnnestunud teha,ka see kord kui ma soetasin omale Nissan Terrano ll-e 2,7 diisli pika kerega oli plaan ja eesmärk lihtsalt vahest sõita ja käia safaril,all olid insa turbo saharad 30 tolli kuid kohe sealgus et vajaks natuke suuremat ratast,niisiis sai pandud alla volvo rehvid 35 tolli ja suutlikus suurenes natuke aga siis tekkis ka kohe vajadus sügavamale porisse ronida ja sealt selgus siis et vints tuleb paigaldada,ja ikka nagu midagi külge poogid siis vaja jälle kaugemale ja sügavamale ronida,ei piisand ka vintsist ja peale suuremat mudast teekonda jõudsin tõdemusele et pika kerega auto pole ikka metsa ja eriti veel kui on mäda pinnas.
kohe järgmisel päeval sai renditud tiiger saag ja jutid peale kerele ja saagima,
lasin siis auto esiustest saati pooleks ja tegin ka kere lühemaks 30cm,siis sai teljevaheks originaal sildadega 2300,
peale raami tagumise otsa ja muu soga eemaldamist läks tagaosa nii kergeks et amordid sirutasid end välja ratastel olles juba,
tagumise seina kinni panemiseks oli vaja mõne bussi tagumist seina ja sai otsitud pikalt,taht keegi müüa seda või oli juba müüdud,lõpuks siis soetasin terve sõitva bussi citroen jumper ja eemaldasin sealt vaheseina ja radiaatori,muidugi sai sealt veel igast voolikuid ja muud manti vajaliku,
alguses oli kütuse paagiks mõeldud 50l õli tünn mis oli puhtaks pestud ja tundus et sobib ka heasti sinna taha otsale aga siis parasjagu tuli tuttav läbi ja pakkus et tal olemas üks varasemalt võistlus masina peal olnud paak mis ideaalselt sovis mul tagamise seina külge,
tegelikult läbi tuttavate jne on päris palju asju saand sellist mis muidu annaks otsi.
esiosaga oli algul plaan jätta torsooni peale ja sedasi alustada sõitu aga kui oli juba päris palju tehtud siis ei saanud ka esiosa ilma talasillata jätta,sai alustatud patroli 160 silla otsimist mis tundus kuni lõpuni võimatu missjoonina ning sai soetatud patrol Y61 esimene sild,see sild ei jookse terrano tagumise sillaga küll kokku ja on oluliselt suurem aga vahetan siis juba mõlemad sillad ja saan vast tugevamad kokkuvõttes sillad alla.
praeguseks on esimene sild all ja ootamas tagumise silla paigaldamist.
eks jätku tegevustest saab pajatatud ikka ja tere oleks tuld kriitika ja nõuanded,sest pole varem sellist masinat ehitanud ja lähtun oma mõtetest ja ideedest.
Niisiis alustan algusest.
Varasemalt on saanud erinevate maasturitega tegeletud ja saetud ja puuritud neid usinasti aga midagi maastikusuutliku pole nagu siiani õnnestunud teha,ka see kord kui ma soetasin omale Nissan Terrano ll-e 2,7 diisli pika kerega oli plaan ja eesmärk lihtsalt vahest sõita ja käia safaril,all olid insa turbo saharad 30 tolli kuid kohe sealgus et vajaks natuke suuremat ratast,niisiis sai pandud alla volvo rehvid 35 tolli ja suutlikus suurenes natuke aga siis tekkis ka kohe vajadus sügavamale porisse ronida ja sealt selgus siis et vints tuleb paigaldada,ja ikka nagu midagi külge poogid siis vaja jälle kaugemale ja sügavamale ronida,ei piisand ka vintsist ja peale suuremat mudast teekonda jõudsin tõdemusele et pika kerega auto pole ikka metsa ja eriti veel kui on mäda pinnas.
kohe järgmisel päeval sai renditud tiiger saag ja jutid peale kerele ja saagima,
lasin siis auto esiustest saati pooleks ja tegin ka kere lühemaks 30cm,siis sai teljevaheks originaal sildadega 2300,
peale raami tagumise otsa ja muu soga eemaldamist läks tagaosa nii kergeks et amordid sirutasid end välja ratastel olles juba,
tagumise seina kinni panemiseks oli vaja mõne bussi tagumist seina ja sai otsitud pikalt,taht keegi müüa seda või oli juba müüdud,lõpuks siis soetasin terve sõitva bussi citroen jumper ja eemaldasin sealt vaheseina ja radiaatori,muidugi sai sealt veel igast voolikuid ja muud manti vajaliku,
alguses oli kütuse paagiks mõeldud 50l õli tünn mis oli puhtaks pestud ja tundus et sobib ka heasti sinna taha otsale aga siis parasjagu tuli tuttav läbi ja pakkus et tal olemas üks varasemalt võistlus masina peal olnud paak mis ideaalselt sovis mul tagamise seina külge,
tegelikult läbi tuttavate jne on päris palju asju saand sellist mis muidu annaks otsi.
esiosaga oli algul plaan jätta torsooni peale ja sedasi alustada sõitu aga kui oli juba päris palju tehtud siis ei saanud ka esiosa ilma talasillata jätta,sai alustatud patroli 160 silla otsimist mis tundus kuni lõpuni võimatu missjoonina ning sai soetatud patrol Y61 esimene sild,see sild ei jookse terrano tagumise sillaga küll kokku ja on oluliselt suurem aga vahetan siis juba mõlemad sillad ja saan vast tugevamad kokkuvõttes sillad alla.
praeguseks on esimene sild all ja ootamas tagumise silla paigaldamist.
eks jätku tegevustest saab pajatatud ikka ja tere oleks tuld kriitika ja nõuanded,sest pole varem sellist masinat ehitanud ja lähtun oma mõtetest ja ideedest.