Röövlid on üks suur erand ja seda ma viitasingi eespoole, et enamus on loobunud.Arto kirjutas:Ma isiklikult ei tea Nivast midagi aga vaadates võistlejate seas ringi siis võistkond Röövlid sõidavad Nivaga juba vist viis aastat!
Niva Offroad Buggy.
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Niva Offroad Buggy.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Niva Offroad Buggy.
Niva oli ostes 2 aastat noorem, 3x väiksem läbisõiduga ja kordes parermini hoitud, kui Land Rover. Sellets hoolimata oli ta kordades rohkem põhjalikult katki ja ka vahetatud UUED jupid ei kestnud. Paela otsas sai korduvalat koju/remonti tuldud.erik kirjutas:Aga Landyle vastu kommentaariks, ma pole näinud, et sul see teinegi britipäritolu tehnika kestaks, äkki on teema ikka doonori valikus ja edasises kasutuses ja remondis? Aga ei midagi isiklikku.
O,T.
Lr võib küll laguneda, aga teele/metsa on ta mind vaid korra jätnud (siis kui kõrgsurve pumba võll väsimuset pooleks läks), ülejäänud kordadel on ta ka katkiste silladetaildie ja muude osdega koju välja vedanud. Vaid mõni üksik varm vahetud detail on tulnud teist korda asendada. Põhjuseks kas ebakavaliteetse B-oda või pruugitud varuosa kasutamine.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Niva Offroad Buggy.
NIVA on väga hea, kui natuke ringi ehitada . Tean mida räägin.
Nagu öeldud, uksed kestavad,heal juhul.
Edu toimetamisel, usk kustub viimasena, ka see on proovitud.
Nagu öeldud, uksed kestavad,heal juhul.
Edu toimetamisel, usk kustub viimasena, ka see on proovitud.
Re: Niva Offroad Buggy.
Kaugele projekt arenenud on ?
Re: Niva Offroad Buggy.
Palju pole tehtud. Kevadel akki rohkem aega masinaga toimetada.
Mootor enamvähem vahel, käigukast ja vahekast ka.
Nüüd vaja tagasild alla punnitada, ja roolisüsteem uus leiutada.
Siis saaks masinat juba liigutada.
Taga silla lingid voi lääbad teen nullist uued, 4 link süsteemis.
Otsadeks kasutan neid ja toruna kasutan 25x3 hydrotoru.
Otsad kinnituvad M20 poldiga
Mootor enamvähem vahel, käigukast ja vahekast ka.
Nüüd vaja tagasild alla punnitada, ja roolisüsteem uus leiutada.
Siis saaks masinat juba liigutada.
Taga silla lingid voi lääbad teen nullist uued, 4 link süsteemis.
Otsadeks kasutan neid ja toruna kasutan 25x3 hydrotoru.
Otsad kinnituvad M20 poldiga
Re: Niva Offroad Buggy.
Need käigukasti ja vahekasti kinnitused pead sa küll kriitilisema pilguga üle vaatama.
Miskit tugevdused lisama.
Miskit tugevdused lisama.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Niva Offroad Buggy.
Kas tagasilla kinnitus/ varraste nurk/ varda pikkus tuleb copi-paste niva originaalile? @25 mm ja seinapaksus 3 mm hydrotoru pole kõikse tugevam toru pikaks vardaks niva 4 linki installida. Juhul kui eesmärk pole kruusatee pilli teha. Nt @38 MM ja 2,5 tõmmatud toru jääks tugevam ma arvan. Originaalidest ma ei räägigi.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Re: Niva Offroad Buggy.
Alumisteks 4 link hoobades kasutatavateks torudeks soovitaksin ma valida vähemalt 35 x 3,5 mm torud kui nende materjal on teras S355 ja su sõiduki mass ei ületa niva originaal massi.
Jan
Jan
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Re: Niva Offroad Buggy.
Käigukasti ja vahekasti kinnitusu teen kindlasti veel tugevamaks.
Tagasilla lingid teen mõeldes midagi sellist.
Lingid kindlasti pikkemad kui niva originaalid, alumised umbes 100cm ja ülemised 70cm
Minul on 25x3 tõmmatud hüdrotorusse usku kõvasti, arvestades et niva orig alumine on 30x2 Ja buggy lõppmass jääb kõvasti alla niva orignaal kaalu.
Ja kui need lingid vastu ei pea siis järgmiseks on 30x3,5 toru.
Tagasild on praeguseks puhtaks tõmmatud igasugustest kinnitustest ja jubinatest, homme proovin uute linkide asetust enamvähem. siis mõni pilt ka ehk.
Tagasilla lingid teen mõeldes midagi sellist.
Lingid kindlasti pikkemad kui niva originaalid, alumised umbes 100cm ja ülemised 70cm
Minul on 25x3 tõmmatud hüdrotorusse usku kõvasti, arvestades et niva orig alumine on 30x2 Ja buggy lõppmass jääb kõvasti alla niva orignaal kaalu.
Ja kui need lingid vastu ei pea siis järgmiseks on 30x3,5 toru.
Tagasild on praeguseks puhtaks tõmmatud igasugustest kinnitustest ja jubinatest, homme proovin uute linkide asetust enamvähem. siis mõni pilt ka ehk.
Re: Niva Offroad Buggy.
Tagasild enne, pärast ja nüüd.
Lingid vaja natuke lühemaks teha ja siis lingi kinnitused keevitada ja ongi tagasild uues kuues küljes.
Lingid vaja natuke lühemaks teha ja siis lingi kinnitused keevitada ja ongi tagasild uues kuues küljes.
Re: Niva Offroad Buggy.
Kas sa need välimised jatadki raami alt läbi ja kinnitus raamist sissepoole?
Natuke kisub sinna ebausu poole selle hüdrotoru tugevus nii pikkade detailide puhul.
Natuke jääb arusaamatuks selle toru vajadus sisemiste varraste tarvis. Kas silla peale ei oleks kindlam ja tugevam eraldi
kronsteinid teha?
Natuke kisub sinna ebausu poole selle hüdrotoru tugevus nii pikkade detailide puhul.
Natuke jääb arusaamatuks selle toru vajadus sisemiste varraste tarvis. Kas silla peale ei oleks kindlam ja tugevam eraldi
kronsteinid teha?
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Niva Offroad Buggy.
Hydrotoru on pehme pikaks vardaks. Minu kogemuste juures nivaga, ei pidanud. Pikk varras pärast kohtumist kivi ja kännuga vibus. Siksi originaal oli täpselt sama tugev auto all. Ainult silmad irdusid.
Lada tagasild on kokku pressitud kuivatatud kohupiimast. Pealne toru sul väheke tugevdab seda ka. Natuke lühike ainult. Mina ise oleks perforeeritud lehe risti silla peale keevitanud või painutanud seda toru väheke rohkem silla kuju järgima. Kuid otsad kindlasti kuni pika varda kinnitusteni sukal.
Ühesõnaga hea, et keegigi viitsib nokitseda. Vaata, mu soovitus oleks, tee raami juba sellise pilguga, et varsti miskiste muude sildadele ümber teha.
Lada tagasild on kokku pressitud kuivatatud kohupiimast. Pealne toru sul väheke tugevdab seda ka. Natuke lühike ainult. Mina ise oleks perforeeritud lehe risti silla peale keevitanud või painutanud seda toru väheke rohkem silla kuju järgima. Kuid otsad kindlasti kuni pika varda kinnitusteni sukal.
Ühesõnaga hea, et keegigi viitsib nokitseda. Vaata, mu soovitus oleks, tee raami juba sellise pilguga, et varsti miskiste muude sildadele ümber teha.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl