Teeks ka siis juttu masinast.
Masinal oli juba soetades peal 3,1td mis pärit Opel Montereylt,ehk siis Isuzu mootor, käigukasti ja kardaanidega. Tehasest masin olnud 2,5 tuntud paadimootorina. Aga sisemus tänu sellele juba uuem ja ümaram - nupud, lingid sõiduautolikumad.
Masin juba eelmise omaniku poolt veidi tõstetud, kuid nüüd sai ka ise väike lisa antud. Muidu ei tahtnud 33" rehvid keerates ringi käima hakata.
Kuigi müüja arvas, et masinal sildades lukke pole, tundub esisillas olevat kempi lukk. Libeda ja lumega läbivus hea, seda ka puid täis käruga. Esimesed rummulukud on manuaalsed.
Minekul polnud viga ka enne, kuid sai siiski veidi ka pumbast aidatud, 1/8 tiiru jäi puudu täis tiirust. Kerge musta sai torust välja, aga see teisi ei tohiks lämmatada. Toru ise suht tühi, "home made" juba eelmise omaniku poolt. Rohkem ei julge enne EGT anduri ja kella paigaldust puutuda. Turbo rõhk ka umbes 1,2bar. Umbes, sest praegune kell pole kõige täpsem. Juba niisama seistes on pea 0,1bar vaakumis ja viimases lõpus seier väriseb. Teine, täpsem elektrooniline näidik olemas, vaja külge panna.
Panen ka mõne pildi veidi määrdunud masinast.
Opel Frontera/veidi Isuzut
Moderaator: Moderators
Opel Frontera/veidi Isuzut
- Manused
-
- 80550499.jpg (14.05 KiB) Vaadatud 6731 korda
-
- 80550489.jpg (12.67 KiB) Vaadatud 6731 korda
-
- 80550478.jpg (28.25 KiB) Vaadatud 6731 korda
Re: Opel Frontera/veidi Isuzut
Plaanidest/mõtetest ka veidi.
Esimest diffrit tarvis allapoole lasta,poolteljed peale viimast tõstmist maru nurga all.
Koopaid peaks kuidagi viisakalt laiemaks saama.
Lihtsam autosse minna oleks,ka astmelauad muretsema.
Samuti tagumisse silda oleks tahtmine LSD leida,kui kellelgi vedelemas võib pakkuda.
Mõttes ka vints.
Mootori vahetusest tulenevalt paneb tahhomeeter segast. Selle tahaks õigeid numbreid näitama saada,olemas ka universaal tahhomeeter.
Siit ka küsimus,oskab keegi öelda kus asub 3,1 pöörete andur? On see hooratta pealt?
Esimest diffrit tarvis allapoole lasta,poolteljed peale viimast tõstmist maru nurga all.
Koopaid peaks kuidagi viisakalt laiemaks saama.
Lihtsam autosse minna oleks,ka astmelauad muretsema.
Samuti tagumisse silda oleks tahtmine LSD leida,kui kellelgi vedelemas võib pakkuda.
Mõttes ka vints.
Mootori vahetusest tulenevalt paneb tahhomeeter segast. Selle tahaks õigeid numbreid näitama saada,olemas ka universaal tahhomeeter.
Siit ka küsimus,oskab keegi öelda kus asub 3,1 pöörete andur? On see hooratta pealt?
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Opel Frontera/veidi Isuzut
isuzudel on tahhoka impulss kõrgsurve pumba pealt võetud.
opelil aga geneka pealt. selleprast vist pange panebki, et vale impulssi saab.
pead isuzu geneka lahti võtma ja mähise viimase,
ehk kolmanda otsa pealt võtad tahhokale väljavõtte, kuna isuzu genekal ei ole seda w tähisega otsa.
omal tegin igatahes nii ja toimib edukalt.
opelil aga geneka pealt. selleprast vist pange panebki, et vale impulssi saab.
pead isuzu geneka lahti võtma ja mähise viimase,
ehk kolmanda otsa pealt võtad tahhokale väljavõtte, kuna isuzu genekal ei ole seda w tähisega otsa.
omal tegin igatahes nii ja toimib edukalt.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Opel Frontera/veidi Isuzut
Vahepeal siis veidi muudatusi tehtud.
Päris buschwaker pole,laiendid ootavad ka uut värvi kihti. Enne tahaks esi ustele ka plastikud peale saada. Kuid neid läheks tarvis 3tk Opeli uks pikem kui plastid.
Päris buschwaker pole,laiendid ootavad ka uut värvi kihti. Enne tahaks esi ustele ka plastikud peale saada. Kuid neid läheks tarvis 3tk Opeli uks pikem kui plastid.