Opel Frontera/veidi Isuzut
Postitatud: E Apr 04, 2016 7:45 pm
Teeks ka siis juttu masinast.
Masinal oli juba soetades peal 3,1td mis pärit Opel Montereylt,ehk siis Isuzu mootor, käigukasti ja kardaanidega. Tehasest masin olnud 2,5 tuntud paadimootorina. Aga sisemus tänu sellele juba uuem ja ümaram - nupud, lingid sõiduautolikumad.
Masin juba eelmise omaniku poolt veidi tõstetud, kuid nüüd sai ka ise väike lisa antud. Muidu ei tahtnud 33" rehvid keerates ringi käima hakata.
Kuigi müüja arvas, et masinal sildades lukke pole, tundub esisillas olevat kempi lukk. Libeda ja lumega läbivus hea, seda ka puid täis käruga. Esimesed rummulukud on manuaalsed.
Minekul polnud viga ka enne, kuid sai siiski veidi ka pumbast aidatud, 1/8 tiiru jäi puudu täis tiirust. Kerge musta sai torust välja, aga see teisi ei tohiks lämmatada. Toru ise suht tühi, "home made" juba eelmise omaniku poolt. Rohkem ei julge enne EGT anduri ja kella paigaldust puutuda. Turbo rõhk ka umbes 1,2bar. Umbes, sest praegune kell pole kõige täpsem. Juba niisama seistes on pea 0,1bar vaakumis ja viimases lõpus seier väriseb. Teine, täpsem elektrooniline näidik olemas, vaja külge panna.
Panen ka mõne pildi veidi määrdunud masinast.
Masinal oli juba soetades peal 3,1td mis pärit Opel Montereylt,ehk siis Isuzu mootor, käigukasti ja kardaanidega. Tehasest masin olnud 2,5 tuntud paadimootorina. Aga sisemus tänu sellele juba uuem ja ümaram - nupud, lingid sõiduautolikumad.
Masin juba eelmise omaniku poolt veidi tõstetud, kuid nüüd sai ka ise väike lisa antud. Muidu ei tahtnud 33" rehvid keerates ringi käima hakata.
Kuigi müüja arvas, et masinal sildades lukke pole, tundub esisillas olevat kempi lukk. Libeda ja lumega läbivus hea, seda ka puid täis käruga. Esimesed rummulukud on manuaalsed.
Minekul polnud viga ka enne, kuid sai siiski veidi ka pumbast aidatud, 1/8 tiiru jäi puudu täis tiirust. Kerge musta sai torust välja, aga see teisi ei tohiks lämmatada. Toru ise suht tühi, "home made" juba eelmise omaniku poolt. Rohkem ei julge enne EGT anduri ja kella paigaldust puutuda. Turbo rõhk ka umbes 1,2bar. Umbes, sest praegune kell pole kõige täpsem. Juba niisama seistes on pea 0,1bar vaakumis ja viimases lõpus seier väriseb. Teine, täpsem elektrooniline näidik olemas, vaja külge panna.
Panen ka mõne pildi veidi määrdunud masinast.